۸۱۴۵۹۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

پوگبا در یک قدمی کریس رونالدو

پل پوگبا می‌تواند در بازی برابر نیوکاسل به رکورد ۱۲ ساله کریس رونالدو دست یابد.

وبسایت نود: در یکی از مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس چهارشنبه شب منچستریونایتد به تاین‌ساید سفر می‌کند تا در ورزشگاه سنت جیمز پارک برابر نیوکاسل صف آرایی کند.

منچستریونایتد که در ۳ بازی اخیر تحت نظر اوله گونار سولسشائر به پیروزی رسیده و مجموعا ۱۲ بار دروازه رقبای خود را باز کرده در این بازی به مصاف تیمی خواهد رفت که در بین تیم های نیمه پایینی جدول، مشترکا بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد و با داشتن مردی چون رافائل بنیتس روی نیمکت، نشان داده تیمی است که هرگز نباید آن را دست کم گرفت.

پوگبا در یک قدمی کریس رونالدو

اما امید مرد نروژی به مردان احیا شده اش نظیر مارکوس رشفورد، آنتونی مارسیال و به خصوص پل پوگبا است. پوگبا که در دوران مورینیو در فصل 19-2018، مجموعا 3 گل و 3 پاس گل در لیگ برتر به نام خود ثبت کرده بود، در همین 3 بازی به آمار حیرت انگیز 4 گل و 3 پاس گل رسیده تا شائبه تاثیر اختلافات او با مورینیو بر عملکردش بیش از پیش مطرح شود.

پوگبا در نخستین بازی سولسشائر برابر کاردیف دو پاس گل به هررا و لینگارد داد، در بازی برابر هادرزفیلد 2 گل از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند و در جریان برد 4-1 برابر بورنموث، با 2 گل و یک پاس گل یکی از بهترین نمایش های خود در پیراهن منچستریونایتد را ارائه داد. نمایشی که منجر شد وبسایت معتبر هواسکورد با نمره 10 از 10، او را به عنوان بهترین بازیکن هفته بیستم لیگ برتر برگزیند.

پوگبا که در دو بازی گذشته خود دبل کرده، اکنون امیدوار است برابر نیوکاسل برای سومین دیدار متوالی لیگ برتری دبل کند؛ اتفاقی که پیش از این در تاریخ لیگ برتر، تنها یک بار برای بازیکنان منچستر رخ داده است.

به نقل از وبسایت رسمی لیگ برتر انگلیس، در تاریخ 26 ساله لیگ برتر، تنها یک بازیکن منچستریونایتد توانسته در 3 دیدار متوالی دبل کند و او کسی نیست به جز کریس رونالدو.

رونالدو در روز 23 دسامبر 2006 و در جریان پیروزی 3-0 شیاطین سرخ مقابل آستون ویلا در دقایق 58 و 85 گلزنی کرد، 3 روز بعد و در پیروزی 3-1 مقابل ویگان در باکسینگ دی در دقایق 47 و 51 دبل کرد و بالاخره در روز 30 دسامبر و در پیروزی 3-2 مقابل ریدینگ در دقایق 59 و 77 دروازه حریف را فروریخت تا این رکورد را به نام خود ثبت کند. نکته جالب آن که دیگر گلزن منچستریونایتد در بازی مقابل ویگان و ریدینگ، اوله گونار سولسشائر سرمربی کنونی قرمزها بود.

رونالدو در فصل 07-2006 با 17 گل، بهترین گلزن منچستریونایتد در لیگ برتر شد. پوگبا نیز اکنون با 7 گل، در کنار روملو لوکاکو مشترکا دومین گلزن برتر فصل یونایتد (بعد از مارسیال 8 گله) محسوب می‌شود. با برجسته شدن نقش پوگبا در تیم جدید یونایتد و سخنان سولسشائر درباره لزوم ساختن یونایتد بر محوریت پوگبا، می‌توان انتظار گل های بیشتری را از هافبک قهرمان جهان داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه رکوردهایي از کريس بعدا بخواد زده بشه توسط بازیکنان دیگه که دست نیافتنی هستند .عشق سلطان مغرور و انسان دوست و مهربون تاریخ فوتبال جهان

    • بدون نام

      احمق و خر ترین بازیکن جهانه
      فقط کینگ مسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج