۸۱۴۶۱۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خادم‌الشریعه در رده ۲۱ برترین شطرنج بازان جهان

در جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی شطرنج سارا سادات خادم‌الشریعه با ۲ پله سقوط نسبت به ماه قبل در رده بیست و یکم ایستاد.

ایسنا: در جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی شطرنج در ماه ژانویه ۲۰۱۹ میلادی سارا سادات خادم‌الشریعه با ۲۴۶۸ واحد ریتینگ و ۲ پله سقوط نسبت به ماه گذشته در رده بیست و یکم برترین شطرنج‌بازان بانوی جهان جای گرفت.

خادم الشریعه در بخش سریع شطرنج بازان جهان با ریتینگ ۲۴۶۰ در رده هفدهم و در بخش برق آسا با ریتینگ ۲۴۶۱ در رده یازدهم جهان قرار گرفته است.

در بخش استاندارد شطرنج‌بازان جهان نیز پرهام مقصودلو با ۲۶۷۹ واحد ریتینگ با هفت پله سقوط و کاهش ۹ واحد ریتینگ در رده شصت و شش قرار گرفت. او در بخش برترین‌های جوانان جهان با دو پله صعود در رده دوم قرار گرفته است.

خادم‌الشریعه در رده ۲۱ برترین شطرنج بازان جهان

در بخش استاندارد جوانان جهان علیرضا فیروزجا با ۲۶۱۸ واحد ریتینگ در رده هفتم، سید محمد امین طباطبایی با ۲۶۰۲ واحد ریتینگ در رده دوازدهم، شاهین لرپرزنگنه با ۲۴۹۳ واحد ریتینگ در رده شصت و شش، آرین غلامی با ۲۴۸۸ واحد ریتینگ در رده هفتادو یکم و آرش طاهباز با ریتینگ ۲۴۶۸ در رده ۱۰۱ جهان ایستاده‌اند.

در بخش دختران جوان جهان نیز مبینا علی‌نسب با ریتینگ ۲۲۵۶ (ریتینگ ماه قبل ۲۲۵۶، ۳۲ رده ماه قبل) و ۹ پله سقوط نسبت به ماه قبل در رده چهل و یکم قرار گرفته است.

در بخش استاندارد برترین شطرنجبازان ایران نیز پرهام مقصودلو در رده نخست قرار دارد. علیرضا فیروزجا و پویا ایدنی نیز در رده دوم و سوم ایستاده‌اند.

سیدمحمد امین طباطبایی، احسان قائم‌مقامی، امیررضا پوررمضانعلی، مسعود مصدق‌پور، شاهین لرپری زنگنه، آرین غلامی و سیدخلیل موسوی در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

در بخش استاندارد شطرنج‌بازان دختران ایران، سارا سادات خادم‌الشریعه در صدر جدول قرار دارد. آتوسا پورکاشیان و غزل حکیمی فرد در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

مبینا علی نسب، میترا حجازی‌پور، هانیه خلجی، مینو عسگری‌زاده، درسا محمدابراهیم خان ابری، آناهیتا زاهدی فر و انوشا مهدیان در رده‌های بعدی جای گرفتند.

ایران در این ماه همچنان با میانگین ریتینگ ۲۵۵۵ در رده بیست‌وپنجم جهان قرار گرفته است.

در بخش استاندارد مگنوس کارلسن قهرمان حال حاضر جهان با ۲۸۳۵ واحد ریتینگ در صدر برترین شطرنج‌بازان جهان در بخش استاندارد قرار دارد و فابیانو کاروانا آمریکایی با ۲۸۳۸ واحد ریتینگ در رده دوم ایستاده است.

در بخش استاندارد برترین شطرنج‌بازان بانوی جهان نیز هو یفان با ۲۶۶۲واحد همچنان صدرنشین است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج