۸۱۴۶۵۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

نکاتی جالب توجه از اولین حریف ایران در آسیا

تیم ملی یمن در حالی اولین حضور خود در جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند که پیش از این هیچ عنوان خاصی را در قاره کهن به دست نیاورده است.

ورزش سه: کمتر از یک هفته دیگر تیم ملی یمن به عنوان اولین حریف ایران در راه قهرمانی آسیا برابر شاگردان کی‌روش قرار می‌گیرد. دیداری که مرد پرتغالی نیمکت ایران از آن به عنوان اولین فینال در این رقابت‌ها یاد می‌کند. تیم ملی یمن که رتبه ۱۳۵ جهان و ۲۶ آسیا را در اختیار دارد برای اولین بار حضور در جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند و در این راه مقابل ایران، عراق و ویتنام قرار خواهد گرفت.

یان کوتسیان سرمربی اهل اسلواکی یمن است که این مهم را برای مردم این کشور به دست آورد. این مربی ۶۰ ساله از ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ هدایت اسلواکی را بر عهده داشت و بعد از آن در باشگاه کارل بروکنر اتریش به عنوان دستیار شروع به کار کرد. حالا او همراه با یمن در بزرگترین مسابقات قاره آسیا حضور دارد اما فشار زیادی را بر گردن خود احساس نمی‌کند. به دلیل اینکه یمن شانس زیادی برای موفقیت در جام ملت‌ها ندارد و عملا فشاری به آن‌ها وارد نمی‌شود.

نکاتی جالب توجه از اولین حریف ایران در آسیا

بازیکن سرشناس آن‌ها علا الصاصی مهاجم 31 ساله باشگاه السیلیه قطر است که در نوک پیکان این تیم قرار دارد و در 60 بازی ملی 8 گل به ثمر رسانده است. محمد فواد مدافع تیم الاهلی قطر هم دیگر بازیکن سرشناس یمن در جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

یمنی‌ها برای اولین حضور خود در جام ملت‌های آسیا راه بسیار طول و درازی را طی کردند. مسابقات آن‌ها از سال 2015 شروع شد و با شکست 3-1 پاکستان راهی مرحله گروهی شدند اما با قرار گرفتن در رتبه آخر به مرحله پلی آف رفتند. سپس در آن جا توانستند با شکست 4-0 مالدیو بعد از فیلیپین به عنوان دومین تیم، اولین حضور خود در جام ملت‌های آسیا را تجربه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      فینااااال؟؟؟

    • بدون نام

      اگه کمتر ۴ تا بزنیم... مشکل داریم... اینا تیم محلی حساب میشن نه تیم ملی..‌. .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج