۸۱۴۶۸۱
۱۶ نظر
۵۰۰۳
۱۶ نظر
۵۰۰۳
پ

کیهان: ماجرای کربلای ۴ فقط یک بهانه است

روزنامه کیهان نوشت: در ماجرای توئیت محسن رضایی نیز مدعیان اصلاحات رویکردی مشابه داشتند. این جریان سعی کردند از یک موضوع تخصصی نظامی، برای خود متاع سیاسی بسازند و با آغشتن آن به خون شهدای مظلوم این عملیات، به افکار عمومی بفروشند.

روزنامه کیهان نوشت: در ماجرای توئیت محسن رضایی نیز مدعیان اصلاحات رویکردی مشابه داشتند. این جریان سعی کردند از یک موضوع تخصصی نظامی، برای خود متاع سیاسی بسازند و با آغشتن آن به خون شهدای مظلوم این عملیات، به افکار عمومی بفروشند.

محسن رضایی دبیر فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «عملیات کربلای چهار برای فریب دشمن انجام شد. اگر تحلیلگر تاریخی در فهم آن فریب بخورد، پس وای به حال نوشته‌های او.» توئیتی که شاید بازتاب آن فراتر از انتظار این فرمانده دوران دفاع مقدس بود و عمده نقدهای صورت‌گرفته نیز از این جهت بود که تحلیل‌های نظامی و مربوط به جنگ و دفاع مقدس موضوعی نیست که در فضای محدود توئیتر و با ۲۸۰ کارکتر بتوان پرداخت.

اما همین توئیت کافی بود تا برخی چهره‌ها و رسانه‌های اصلاح‌طلب و حتی گردانندگان شبکه‌های ضدانقلاب از ضدانقلاب فراری تا برخی مجرمان امنیتی که اساسا جنگ را ندیده‌اند و هیچ نسبت و قرابتی با دفاع مقدس و شهدا نیز ندارند به ناگاه مدعی خون شهدای عملیات کربلای ۴ شده و شروع به جوسازی علیه این فرمانده دفاع مقدس کردند.

این درحالی است که برخی چهره‌های منتسب به همین جریان سیاسی در توهین به شهدا، دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب اسلامی ید طولایی دارند. خرداد ماه سال گذشته و همزمان با اعلام خبر ورود ۱۳۰ شهید دفاع مقدس که اتفاقا برخی از آنها در منطقه عملیاتی کربلای ۴ تفحص شده بودند، فیض‌الله عرب‌سرخی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و از مسئولان دولت اصلاحات وقیحانه و بی‌شرمانه نوشت: «مدت‌ها بود که برنامه تشییع شهید نداشتیم اما پیروزی اصلاح‌طلبان و شادی مردم و جشن‌های مردمی در شهرها باعث شده که باز هم فصل تشییع شهیدان آغاز بشه.»!

در چنین شرایطی جوسازی این سیاست‌بازان بی‌صداقت علیه فرمانده دفاع مقدس اذهان را به سمت مسئولیت وی به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌برد، آنجا که ایستاده است و باید نظارت کند تا به سیاست‌های کلی تعیین شده از طرف رهبر معظم انقلاب بی‌اعتنایی نشود. همه دعوا بر سر این است که کاری کنند تا هیئت عالی نظارت منفعل شود و به وظایف تاریخی خود عمل نکند، کما اینکه تاکنون کوشیده‌اند با این دست فضاسازی‌ها و جنگ روانی، برخی چهره‌های انقلابی و بزرگان را منفعل کرده و به سکوت یا همراهی با اهداف خود مجبور سازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه بد هستند فقط کیهان خوبه!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      آفرین برشماکه جانانه ازیادگاران دفاع مقدس جانانه دفاع می کنید.امایادتان باشدکه خودشماوکسانی مثل آقای غضنفری درکتاب قبول قطعنامه ۵۹۸چقدربی دلیل وبرای اینکه کس دیگری رابزنیدآقامحسن رابعنوان فرمانده جنگ زیرسوال بردید.امیدوارم همیشه حق وحقیقت رابرخط وخطوط سیاسی ترجیع دهید.

      پاسخ ها

      • بنده خدا

        کیهان جان با تمام این تفاسیر نفرمودی اخرش این عملیات لو رفته با اون تعداد شهید عملیات انحرافی بود یا نه؟

    • بدون نام

      شهید شدن جوانان این کشور در یک عملیات به قول ایشان مانور بهانه هست؟
      جان جوانان شما هم همینطور حفظ می کنید یا اینکه در امریکا زندگی می کنند

    • بدون نام

      سی سال از جنگ گذشته و هنوز همه مان به شهیدانمان نیاز داریم. مردم به عنوان حرمهای مطهری که تکه های وجودشان بوده و آرام و قرارشان را درکنار آنها پیدا کرده اند و شما برای کوبیدن همدیگر از نام و اعتبار آنها استفاده می کنید. کاش حداقل شما هم همان آرام و قرار را می توانستید پیدا کنید.
      آقای شریعتمداری! بسیار بسیار سنگین است حق الناسی که از شهیدان بر گردن ماست، ادایش نکرده ایم و در کدام پل صراط زانوانمان را سست خواهد کرد و سرهایمان را پایین و چشمهایمان را شرمنده دوخته بر زمین. سی سال بیشتر از آنها عمر کرده اید و تجربه آموخته اید. از هر جناحی که هستید و هستند، از داشته های خودتان برای سیاسی کاری استفاده کنید نه از شهیدان
      سی سال گذشته است و هنوز هم محتاج شهیدانمان هستیم؛ هر کسی برای خواسته های خودش...

    • شاهرخ

      ای کاش میدانستی که مدیر مسئول کیهان چه مدت از هشت سال جنگ را در جبهه ها والبته خط مقدم حضورداشته که خودش رو در ارتباط با شهدای جنگ محق میداند ولی دیگران را خیر،مطلب دیگر اینکه وقتی کاری غلط باشد نمیتوان با جبهه گیری و بوجود آوردن جو ترس و وحشت از گرفتار شدن در دیگران آن غلط را درست نامید ولی سعی ایشان همیشه این بوده که هر چه خود و هم فکرانش می گویند درست وبقیه غلط است وباید با آنان سخت وشدید برخورد کرد !!!عین آزادی

    • بدون نام

      خیلی رو داری شریعتمداری ،بخدا الان حرفی نزنی خیلی سنگین تری

    • بدون نام

      کیهان متخصص آسمون ریسمون

    • بدون نام

      اصلا شما راست میگی همیشه حق با شماست ولو طرفت مردم باشند

    • محمود

      آقای شریعتمداری من نمی تونم به توئیتر بروم ولی حاج آقا چطور رفته اند.

    • آ زاد

      جان انسانها شاید برای تو بهانه باشد اما برای عزیزانشان نه

    • بدون نام

      مقاله عالی بود.

    • بدون نام

      حالا شد بهانه چون به نفع شما نیست

    • بدون نام

      من موندم شریعتمداری اونقدر که دم از وطن پرستی میزنه پرا شهید نشده!!

    • بدون نام

      نه گفتند فریب بوده

    • بدون نام

      احسنت کیهان.
      درود بر رئیسی
      مرگ بر منافق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج