جاباما
۸۱۴۶۸۴
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

نادری: برای قهرمانی به پرسپولیس پیوستم

محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات به پایان رسید تا پرسپولیس بتواند یک بازیکن جدید را به لیست خود اضافه کند.

فرهیختگان: محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات به پایان رسید تا پرسپولیس بتواند یک بازیکن جدید را به لیست خود اضافه کند. این درحالی است که پنج بازیکن هم در ابتدای فصل با پرسپولیس به توافق رسیدند تا در نیم‌فصل به جمع سرخ‌ها اضافه شوند و حالا با ملحق‌شدن محمد نادری به پرسپولیس، ۶ بازیکن جدید به شاگردان برانکو پیوسته‌اند تا سرمربی سرخ‌ها دیگر کمبود بازیکن را در تیمش احساس نکند.

نادری اما بازیکنی است که در تراکتورسازی چهره شد و سپس به لیگ بلژیک رفت تا شانس لژیونرشدن را در قلب اروپا امتحان کند. هرچند این تجربه کوتاه‌مدت برای او خوش‌یمن نبود و در لیست تیمش برای بازی در لیگ بلژیک قرار نگرفت. او حالا با قراردادی قرضی به پرسپولیس آمده و می‌خواهد شانس خود را این‌بار در تیم نایب‌قهرمان آسیا امتحان کند. گفت‌وگو با این بازیکن را می‌خوانید.

چه شد شاگرد برانکو شدی؟

خدا را شکر می‌کنم که توانستم به پرسپولیس بیایم. البته مشورت‌هایی هم در این زمینه انجام دادم و خیلی‌ها مرا تشویق کردند تا در پرسپولیس بازی کنم. تیم پرهوادار و بزرگی است و اینجا می‌خواهم به رویاهایم برسم. امیدوارم بتوانیم همراه با هم سومین قهرمانی متوالی پرسپولیس را جشن بگیریم. هر بازیکنی آرزو دارد روزی در این تیم بازی کند. قطعا حضورم در پرسپولیس می‌تواند تجربه خیلی خوبی در دوران فوتبالم باشد.

قراردادت ۶ ماهه است. احتمال دارد تمدید شود؟

بله قرارداد من قرضی است اما در قراردادم بندی وجود دارد که در صورت رضایتمندی هر دو طرف، این قرارداد تمدید می‌شود و این قابلیت در آن پیش‌بینی شده است.

پرسپولیس شرایط ویژه‌ای دارد و دوسال متوالی قهرمان شده و به فینال آسیا هم رسیده است. احتمال دارد این موفقیت‌ها تکرار شود؟

من برای قهرمانی به پرسپولیس آمدم و دوست دارم قهرمانی در لیگ برتر را با پیراهن پرسپولیس تجربه کنم. کار واقعا سخت است و درحال حاضر تیم‌ها در بالای جدول به هم نزدیک هستند. تیم‌های دیگر هم مشغول تقویت خودشان هستند و به نظرم نیم‌فصل سختی را در پیش خواهیم داشت.

البته در آسیا هم کار سختی داریم و امیدوارم موفقیت‌های فصل قبل را امسال هم تکرار کنیم. به پرسپولیس آمدم تا به این تیم کمک کنم و شرایط خوبی هم دارم. در همین مدتی که لیگ‌های اروپایی تعطیل شده هم تمریناتم را قطع نکردم و با شروع تمرینات پرسپولیس با همه توان کارم را در این تیم آغاز خواهم کرد.

از نظر روحی آمادگی حضور در پرسپولیس و رقابت با بازیکنان این تیم را داری؟

وقتی پرسپولیس را انتخاب کردم یعنی از نظر بدنی و ذهنی به صورت صددرصد آماده هستم و به اینجا آمدم تا همراه با سایر بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی بجنگم. من عاشق رقابت کردن هستم و به همین خاطر پرسپولیس را انتخاب کردم. پیشنهادهای دیگری داشتم اما مطمئن هستم بهترین انتخاب را انجام داده‌ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله موفق باشی تو تیم مردم ایران پرسپولیس بزرگ

    • Araz

      زیاد ذوق زده نشو بچه اونجا تراختور نیست اونجا محو میشی میری پی کارت

    • بدون نام

      خوش اومدی

    • تاجی با قدمت و تاریخ نه لنگی وابسته ب و ز ا ر ت

      تیم وزارتی لنگی همینه بی ریشه

    • T.T

      همچین بازیکنی هم نیستی که به لنگی شدنت افتخار کنی

    • بدون نام

      نادری اونجا یکم پخته تر شو بعد برگرد به تیم ثابقت

    • بدون نام

      نادری باز هم میتونه برای تراکتور بازی کنه در سالهای آینده بحرحال محمد نادری پدیده فوتبال در تراکتور به حساب میاد و این فوتبال حرفه ایی هستش که بازیکنها در تیمهای دیگر هم توپ بزنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج