۸۱۴۷۲۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیشنهاد پنج‌ساله لاتزیو به ستاره جوان لیورپول

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت گزارش داد که باشگاه لاتزیو برای جذب بابی آدکانیه وینگر جوان لیورپول به او و این باشگاه انگلیسی پیشنهاد قراردادی پنج ساله داده است.

ایسنا: فاکس اسپورت در آستانه شروع جام ملت های آسیا که از چهار ورزش سه"، بر اساس اعلام روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت، باشگاه ایتالیایی لاتزیو از ماه گذشته در حال مذاکره با لیورپول برای به خدمت گرفتن بابی آدکانیه وینگر جوان و ۱۹ساله‌ی لیورپول بوده است و در صورتی که دو تیم در مذاکرات خود به توافق برسند آدکانیه سال آینده تابستان به لاتزیو خواهد پیوست.

آدکانیه که اصالتا اهل نیجریه است ولی در تیمهای ملی هلند بازی می‌کند سه سال پیش از بارسلونا به لیورپول ملحق شده است. آدکانیه که در تیمهای جوانان لیورپول بازی می‌کرده امسال به همراه تیم اول قرمزها تمرین کرده ولی تا کنون نتوانسته در بازی‌های رسمی با پیراهن لیورپول به میدان برود. با اینحال رسانه‌های انگلیسی از آدکانیه به عنوان یکی از آینده‌دارترین ستاره‌های جوان فوتبال یاد می‌کنند و معتقدند لیورپول نباید او را به راحتی از دست بدهد.

آدکانیه پیش از ملحق شدن به باشگاه بارسلونا و بازی در تیمهای پایه این باشگاه سابقه عضویت در باشگاه‌های آژاکس آمستردام و پی اس وی آیندهوون هلند را هم دارد. لاتزیو در فصل جاری سری آ نیاز به یک وینگر باتکنیک و توانمند را احساس کرده و قصد دارد با استخدام این جوان بااستعداد از لیورپول، در فصل آینده خیال خود را از بابت این پست راحت کند.روز دیگر شروع می شود، اقدام به معرفی باتجربه ترین بازیکنان جام ملت‌ها براساس تعداد بازی‌های ملی کرده است.

در این بین احسان حاج صفی تنها بازیکن ایرانی است که تعداد بازی‌هایش ۳ رقمی شده است. این بازیکن عضو باشگاه تراکتورسازی اولین بار در سال ۲۰۰۸ به تیم ملی ایران دعوت شد و الان فقط ۲۸ سال سن دارد و می تواند تا دوره بعد جام ملت ها، تعداد بازی‌های ملی خود را افزایش دهد.

در صدر این فهرست نام احمد مبارک عمانی دیده می شود که ۱۶۲ بازی ملی دارد و اسماعیل مطر اماراتی با ۱۲۵ بازی در رده دوم است.

جام ملت های آسیا از شنبه با دیدار امارات و بحرین شروع می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج