۸۱۴۷۶۴
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

محاکمه یکی از مدیران سابق بانک مرکزی و پسران

محاکمه یکی از مدیران سابق حراست بانک مرکزی و ۲ پسر فراری وی در دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم: جلسه محاکمه ۶ متهم اخلال گسترده ارزی در شعبه یک دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی تهران آغاز شد.

متهمان اصلی این پرونده قربانعلی فرخ‌زاد به همراه تیمور عامری به همراه ۲ پسرش هستند که اتهام آنها اخلال گسترده در نظام ارزی و پولی از طریق قاچاق عمده ارز به صورت شبکه‌ای و سازماندهی شده است.

تیمور عامری که از مدیران سابق حراست بانک مرکزی است، متهم به معاونت در اخلال در نظام ارزی است که در دادگاه حضور دارد اما ۲ پسر وی به نام‌های علیرضا و حمیدرضا متواری هستند. اتهام دو پسر عامری نیز مشارکت در اخلال در نظام ارزی به ترتیب به میزان ۳۰۰ میلیون و ۶۶۲ هزار دلار و ۲۰ میلیون دلار است.

دو متهم دیگر این پرونده به اسامی مکی سلطانی و محمد وکیلی هستند که آنها نیز در حال حاضر متواری هستند که به ترتیب متهم به ۳۰۰ و ۳۲۰ میلیون دلار اخلال در نظام ارزی هستند.

همچنین قربانعلی فرخزاد متهم به اخلال در نظام ارزی از طریق دریافت ۴۴۶ میلیون دلار ارز دولتی با قیمت ۴۲۰۰ تومانی برای واردات ورق استیل و اقلام دیگر از بانک‌های ملی، توسعه تعاون و اقتصاد نوین با فرم‌های جعلی و صوری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامــــــد

      خدا وڪیلی برید تو دنیا نڱاه ڪنید وببینید غیر از ایران ڪدام ڪشوری اینقدر بدبخته ڪه توش اینقدر فساد باشه ڪه حتی ریاست حراست بانڪ مرڪزی هم با این اعداد وارقام عجیب وغریب بیاد تو فساد ،جناب قاضی لطفا خوب دقت ڪن اینها ریال نیست ڪه به میلیونه ،اینها دلار است دلار

    • سرباز ۴۰۲سومار

      هرچی بگندد نمکش میزنند
      وای به روزی که بگندد نمک
      حراست بانک ها که خودشان رو صاحب اختیار همه کارکنان بانک میدانند و وای بروزی که یکی از کارمندان رده پایین خلاف کوچکی ازش سر بزند از کار بیکارش میکنند .و اخراجش میکنند خودشان تمام خلاف ها و اختلاس های سرسام آور میلیاردی رو انجام میدهند جای جالبش اینکه دست پیش گرفته و خودشان رو جانشین خدا و ولی امر مسلمین در بانکها و موسسات مالی میدانند

    • بدون نام

      بنظرتون چه عواملی باعث شده که این آدما به همین راحتی مملکت ارث پدرشون بدونن

    • بدون نام

      اگر حکم خدا را از روز اول در تمام ادارات و در تمام سطوح کجا میکردند الان فساد تا مغز استخوان نمی رسید.دست دزد را به حکم قرآن باید قطع کرد بزرگ و کوچک هم ندارد فقط میزان قطع کردن فرق میکند.این حکم خدا در قرآن مجید است.از اعدام بالاتر است.اعدام فایده ندارد.به فرمایش قرآن این قطع دست یک خفتی در دنیا برای دزدها خواهد بود که تا روز مردن همراه آنهاست.

    • نسترن

      علی برکت الله

    • بدون نام

      وقتی حراست اداره ای خلاف می‌کند وای به حال اون اداره و تازه لازم است یک بررسی کامل از وضعیت حراست شود. سوال من این است وقتی رئیس یا کادر آن را رئیس اداره انتخاب می‌کند ویا بیشترین اضافه کاری و ماءموریت را می‌گیرد می‌تواند به وظیفه خود عمل کند. البته این بحث من شامل همه این آقایان نیست و همیشه در همه جاها انسانهای خوب و صادق وجود دارند که باید به آنها درود فرست.

    • نیلی

      خداییش دزدتر از ایرانیها هم کسی هست؟

    • بدون نام

      بله اون وقت که یک وام سه میلیونی یا وام ازدواج میخواهی بگیری دوتا ضامن با کسر حقوق میخواهد بادوندگی کم کم یک ساله ولی برا رقم بالای دزدی زود تند وسریع ووقتی که متواری واز کشور خارج شدن تازه کی بود کی بود دستم بود بله در قران بنابر دزدی باید عضوی از بدن قطع بشه اگر این کار را بکنن که کسی دزدی نمیکنه ودر بانگ ها وجاهایی که اختلاس میشه دیگه ادم سالم وجود نداره همه بی دست وپا هستن

    • sara

      تو را به خدا شما که اعدام نمیکنین اینا را تحویل مردم بدین که ده بار اعدام کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج