جاباما
۸۱۴۸
۱۳ نظر
۵۱۴۸
۱۳ نظر
۵۱۴۸
پ

فیس‌بوک، عامل طلاق خواننده پاپ ایرانی

یکی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ ایران با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را ارایه کرد. او دلیل اصرارش بر طلاق را ارتباط همسرش با کسانی خواند که قبل از ازدواج با آنها آشنایی داشته است.

یکی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ ایران با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را ارایه کرد. او دلیل اصرارش بر طلاق را ارتباط همسرش با کسانی خواند که قبل از ازدواج با آنها آشنایی داشته است.

این خواننده مشهور در این‌باره گفت: من در زندگی مشترک با همسرم هیچ کمبودی برای او و دخترم نگذاشته‌ام و او با این کار به خوبی جواب محبت‌ها و اعتماد من را داد.

وی افزود: من به دلیل حرفه‌ای که دارم خیلی راحت می‌توانستم به همسر و زندگی مشترک‌مان خیانت کنم اما هرگز به خود اجازه چنین کاری را ندادم، زیرا خود را از همان ابتدا متعهد به زندگی و همسرم می‌دانستم اما او خیلی راحت به زندگی یازده ساله‌مان پشت کرد.

این خواننده پاپ در پاسخ به پرسش قاضی دادگاه مبنی بر اینکه مگر همسرت در حق زندگی‌تان چه کار اشتباهی را مرتکب شده است، گفت: همسرم از طریق facebook با کسانی که قبل از ازدواج‌مان آشنایی داشته است، مجددا ارتباط برقرار کرده است، ابتدا من این مساله را متوجه نشدم ‌اما یک‌بار فراموش کرده بود که صفحه‌اش را در فیس‌بوک ببندد و من به طور اتفاقی همه چیز را دیدم، ارتباط آنها با توجه به نوع پیام‌های‌شان بسیار صمیمی بود، زمانی که از او درباره این کارش توضیح خواستم گفت آنها دوستان خانوادگی ما هستند و من یکی دوستی ساده با آنها دارم.

وی درحالی که به شدت عصبانی شده بود، ادامه داد: همسرم در حق من خیانت کرده، او حتی به فکر دختر ۱۰ ‌ساله‌اش نبود و زندگی‌مان را متلاشی کرد، من دیگر نمی‌توانم با چنین فردی به زندگی ادامه دهم.

همسر این خواننده پاپ در حالی که به آرامی گریه می‌کرد، عنوان کرد: من اشتباه خود را قبول دارم و از همسرم می‌خواهم به خاطر دخترمان گذشت کند. زیرا من هم یک‌بار در زندگی اشتباه او را نادیده گرفتم و از او نیز همین را می‌خواهم.

این خواننده جوان در پاسخ به همسرش گفت: من خیانت همسرم را نمی‌توانم فراموش کنم و دیگر به او اعتماد ندارم و بدون اعتماد نمی‌شود به زندگی مشترک ادامه داد.

قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و از آنها خواست طی ۲۰ روز آینده داورهای خود را معرفی کنند.

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

فیس‌بوک، عامل طلاق خواننده پاپ ایرانی


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اول اسم خواننده ی پاپ رو لااقل مینوشتین

    • neda

      fesbuk zendegi adam ha ro bar bad mide man .sorry

    • solmaz

      akhe vaghti zane shohar dar in kararo mikone be mojaradha chizi nemishe goft vaghean moteassefam.

    • x

      k chi masalan akhe.keC bekhad khianat kone bdun e in chiza am karesh pish mire.

    • n

      ببینید لطفا خرابکاری کسانیکه نمی توانند از فیس بوک یا کلا اینترنت رو نندازید این فرهنگ رو باید عوض کرد که اینترنت باعث بد بختی زنها و مردها میشه هر کسی باید فرهنگ استفاده از اینترنت رو بدونه در ضمن فیس بوک بسیار چیز جالبی هست که ما انسانها میتوانیم دوستهای بسیار قدیمی خود را از فیس بوک پیدا کنیم حالا خودتون باید بدونید که چه جوری استفاده کنیم بهینه یا خرابکاری لطفا فرهنگتون رو بالا ببرید چون فیس بوک و اینترنت یک ابزار هست

    • بدون نام

      فيس بوك ربطي به طلاق نداره يك محيط و وسيله ارتباطي مثل تلفن و موبايل

    • z

      agar in khanom taahodi be zandegish nadare bayad dar raftare shoharesh jostojo kard va nafahmiye khodesh na facebook va internet. ma iraniha farhangemon paeine be internet che marbote?

    • بدون نام

      زنه بی جنبه بوده چه ربطی به فیس بوک داره

      پاسخ ها

      • shima

        vaghean

    • بدون نام

      این مطالب بیان می شه که گفته بشه فیس بوک چیز بدیی ؟ !
      ای کاش همه ما این رو می دونستیم که باید از هر وسیله خوب استفاده کنیم و سوء استفاده از وسایل و آزادی به خراب شدن در ذهنها می انجامه . پس مراقب کردارتون باشید تا نه خودتون نه وسایل و ابزار ارتباطی رو خراب نکنید .

    • بدون نام

      zane be janbeh ro farhange estefadeh az fece bok bayad 150 sal tp iran vaseh khanoma kar kard motasefam vaghan

    • lk

      اقا ....
      بابا .....
      خانوم ...
      ديوار...
      ما تو قرن21زندگي ميكنيم فرهنگ استفاده از تكنولوژي را اموزش بدين
      تروخدا نگين فيس بوك عامال طلاقه

    • F

      باید از هر چیزی درست استفاده کرد اگر مرد یا زنبخواهند کار بدی بکنند مکنند از هر روزنه ای که باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج