۸۱۴۸۲۵
۳۰ نظر
۵۰۰۷
۳۰ نظر
۵۰۰۷
پ

نطق آتشین پزشکیان علیه صدا و سیما و زائری

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در اوضاع و احوالی که آمریکا با تمام قدرتش در مقابل ما ایستاده، ما همدیگر را تخریب می‌کنیم، برای همدیگر پرونده‌سازی می‌کنیم، از بالا تا پایین آبروریزی می‌کنیم، صدا و سیما یک روحانی (زائری) را دعوت می‌کند و می‌گوید «از مجلس شرم می‌کنم» و همه نمایندگان را زیر سوال می‌برد. آیا دین، مذهب و قرآن چنین اجازه و دستوری به این آقایان می‌دهد؟

خبرگزاری ایسنا: نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار باشد کسی را بگیرند در همان صدا و سیما و جاهایی که می‌گویند «تبیین و شفاف» می‌کنیم، هستند افرادی که گیر می‌افتند.

مسعود پزشکیان در نطق میان دستور امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: معمولا آیات قرآن را یا در مجلس ترحیم می‌خوانیم یا در آغاز جلسات، اما آیات قرآن برای عمل و پایبندی انسان‌هاست. حضرت علی (ع) می‌فرمایند «وقتی مشکلات شما به استخوان رسید و به گرفتاری و شک افتادید به خدا و رسول ارجاع دهید» ارجاع به خدا یعنی ارجاع به قرآن و ارجاع به رسول یعنی ارجاع به سنت حضرت رسول.

نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: ما مسلمانان با هم برادریم اما چقدر در جهت اخوت و برادری صحبت می‌کنیم و چقدر بر طبل فتنه می‌زنیم؟ چقدر همدیگر را متهم یا مسخره می‌کنیم و به یکدیگر انگ می‌چسبانیم؟ این صحبتها زشت است و اگر فرد مرتکب توبه نکند و به کارش ادامه دهد، ظالم است. از بدگمانی دست برداریم، برخی از این گمان‌ها، گناه است. از تجسس و غیبت کردن و از ریختن آبروی مسلمان دست برداریم.

وی ادامه ادامه داد: طبق فرمایش قرآن هیچ قومی بر هیچ قوم دیگر و هیچ زبانی بر هیچ زبان دیگر برتری ندارد بلکه تنها کسانی در پیشگاه الهی ارزش دارند که اهل تقوا باشند. کُرد، تُرک، عرب، عجم، لُر، چپ و راست برتر از دیگری نیستند. بینی و بین‌الله آیا ما در کشور به آیات قرآن عمل می‌کنیم؟ آبروی نماینده، مدیر و مسؤول در صدا و سیمای جمهوری اسلامی و از پشت تریبون‌ها به اسم اسلام ریخته می‌شود و اسم مسلمان هم بر خود می‌گذاریم. به اسم شفافیت و تبیین شفافیت آبرو می‌ریزیم در حالی که آبروی یک انسان از حرمت کعبه بالاتر است. از پشت تریبون‌ها از کسانی که برادران‌مان هستند، بدگویی می‌کنیم. چه کسی گفته من یا شما بهتر از دیگرانیم؟ مسلمانان با هم برادرند، اگر در حق هم برادری نکنیم، خدا عذاب نازل می‌کند. بروید توبه کنید شاید خدا به همه رحم کند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در اوضاع و احوالی که آمریکا با تمام قدرتش در مقابل ما ایستاده، ما همدیگر را تخریب می‌کنیم، برای همدیگر پرونده‌سازی می‌کنیم، از بالا تا پایین آبروریزی می‌کنیم، صدا و سیما یک روحانی (زائری) را دعوت می‌کند و می‌گوید «از مجلس شرم می‌کنم» و همه نمایندگان را زیر سوال می‌برد. آیا دین، مذهب و قرآن چنین اجازه و دستوری به این آقایان می‌دهد؟ از پشت تریبون آبروی انسان‌هایی را می‌بریم که با تمام وجودشان برای این انقلاب کار کردند اگرچه عیب و نقص هم دارند.

پزشکیان ادامه داد: بابا، اگر قرار بود خدا آدم‌ها را به خاطر جرم‌ها و خطاهایشان محاکمه کند یک نفر هم سالم نمی‌ماند. خدا خودش فرصت داده. همه عیب و اشکال داریم و حق نداریم این طور آبروریزی کنیم. «گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنکه هست، گیرند». اگر قرار باشد کسی را بگیرند در همان صدا و سیما و جاهایی که می‌گویند «تبیین و شفاف» می‌کنیم، هستند افرادی که گیر می‌افتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • $$$

      اقا چرا از حرف حق واهمه دارى نکنه شما هم اره !!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما می خواین همه خفه شن ، به هر کی خواستین فوش بدین

    • کاوشگر

      تا کوچکتری انتقادی میشه از نمایندگان چقدر بی تابی میکنن.
      واقعا بهشون مشتبه شده که قدیسی چیزی هستن.
      خب شرم بر شما دیگه
      ۴۰ تا نماینده از نماینده هتاک سیستان حمایت کردن.الباقی هم سکوت کردین

      پاسخ ها

      • علی

        احسنت.

    • بدون نام

      جناب اقای زائری کاملا درست گفتند.ابروی ظالم رو ریختن هیچ گناهی نداره.شما نمایندگان مجلس نان به نرخ روز خور،بی کفایت و ظالمید

    • ایرانی

      درود برپزشکیان

    • ايراني

      دمت گرم دكتر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت هرچه زود یخ بزنه

    • روح اله

      لامصب این اصلاحطلبا چقد خوب حرف میزنن حیف فقط عمل نمیکنن
      خجالتم که اصلا بلد نیستن بکشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسن

    • خسروابادی

      درود خداوند بر نماینده لایق باوجدان پاکدست

    • يه دوست

      مگر شماها از كم كاري تون و فريب دادن مردم عذز خواهي كرديد و جبران خسارتي كه به مردم زديد كرديد شما اگه راست ميگيد از خودتون شروع كنيد و آقاي پزشكيان بين و بين اللهي بياد براي رفاه ، آسايش ، مسكن، كار و ازدواج جوانان كارهاي اساسي انجام بديد و به قول خودتون حزب بازي و عوام فريبي رو كنار بذاريد ببينيد چجوري مردم از شما و كارهاي درست حمايت ميكنن و پشتتون وا ميستن مشكل مملكت شماها هستيد.

    • بدون نام

      زائری محترم حرف حق زد شددشمن پزشکیان وهمکاران؟! زمان تعریف وتمجیدوتملق تمام شده.

    • بدون نام

      چه عجب آخر سخنانش نگفته : من اگه همون مطب خودم می موندم و طبابت می کردم بیشتر درآمد داشتم !!! چندین ساله ما همین حرف رو به شماها میزنیم ولی شما به زور میخواهین ما رو به بهشت ببرین !

    • مهدی

      اگه ابروی یه فرد عادی بره گناه نیست,اما اگه کسی دست یه مسوول رو رو کنه گناه کرده!!!!

    • حسن

      تنها صدا سیما نیستند که به مجلس انتقاد می کند ما مردم هم بخاطر رفتار بد نمایندگان نفرت داریم اول بروید خودتان را اصلاح کنید

    • بدون نام

      زایری حرف حق زده
      منم از مجلس شرم می کنم

    • حسن

      آقای پزشکیان چرا از حرفهای زائری ناراحت میشویم مکر همان مجلس آقای ابراهیمی به دروغ چند ماه پیش آبروی خوانواده شما را نبرد و بعد غذا خواهی کرد به چه دردی میخورد بعد همین شخص برای مردم قانون تصویب میکندپس همچین آدمان در مجلس متاسفانه بیشتر است

    • بدون نام

      معلوم نیست کجا رانت و منافعش به خطر افتاده که اینطوری میگه

    • بدون نام

      پزشکیان به اندازه کافی آبرویش در برنامه "بدون توقف"رفته است چون حتی به یک پرسش هم درست پاسخ نداد.

    • مردم همیشه درصحنه

      این حرفارو ول کنین . فقط مرگ بر آمریکا...مرگ بر گواتمالا

    • بدون نام

      درود برتو

    • بدون نام

      جناب پزشکیان شما همان گنداب توهین نماینده و آبرو ریختن یک فرد مسلمان توسط همکارتان در گمرک را جمع بکنید نمی خواهد دلسوز یک عده وکیل الدلوله مفت خور باشید.

    • ایرانی

      آقای زائری درست گفتند, همه ی مردم از داشتن چنین مجلسی شرم میکنیم, مجلسی که معاهدات مهم بین المللی رو ظرف 20 دقیقه بررسی و تایید میکند ننگ بر پزشکیان و سایر مجلسیان باد

    • حسن

      دود انتخاب نادرست به چشم همه می رود از گذشته گان تا ایندگان . وقتی که ما در انتخاب خود چه در مجلس چه در شورا چه در ریاست جمهور درست انتخاب نکنیم این می شود وضعیت . انصافا اینها (مجلس ) عصاره مردم هستند . وقتی لیستی یا قومی یا مالی رای می دهیم نتیجه می شود این . پس از ماست که برماست . وقتی نماینده ای توهین می کنه . کم کاری میکنه . فکر خودشه و .... ما هم شریک کارهایشان هستیم

    • بدون نام

      درکل درست گفتند.

    • بدون نام

      چون از مجلس انتقاد کرده ناراحتی آقای نماینده تا حالا کجا بودی که اینهمه با آبروی انسانها بازی شد

    • م ر

      مردمی که این اقا نمایندشون هست با شرمنده باشن

    • m

      کجاش آتشین بود همش انکار و ماله کشی بود

    • بدون نام

      چرت نگو راست گفته زائری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج