جاباما
۸۱۴۹۶۱
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

احتمال فاجعه بخاری‌های نفتی در مدارس یاسوج

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر لحظه احتمال فاجعه ناشی از بخاری‌های نفتی مدارس استان وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر لحظه احتمال فاجعه ناشی از بخاری‌های نفتی مدارس استان وجود دارد.

عزیز فیلی سه شنبه، ۱۱ دی ماه در نشست کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات استان با اشاره به اینکه بخاری نفتی اخیرا در شهر زاهدان حادثه آفرید، افزود: هر چه سریعتر باید مدارس روستایی نزدیک به خطوط گاز استان گازرسانی و نسبت به استانداردسازی سیستم گرمایشی این مدارس اقدام شود.

وی اظهارکرد: در صورتی که نیاز باشد بهتر است مدرسه جدیدی نسازیم اما سیستم گرمایشی مدارس موجود را استانداردسازی کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد از اعتبار مورد نیاز استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس استان از محل اعتبارات ملی و ۵۰درصد نیز از محل اعتبارات استانی تامین شود.

فیلی تصریح کرد: حتما باید به فکر استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس استان باشیم و اقدام جدی در این زمینه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ظرف ۶ ماه تا یک سال می توانیم بخاری های نفتی استان را جمع آوری کنیم، ادامه داد: بهترین راهکار برای مدارس روستاهای فاقد گاز ایجاد و راه اندازی موتورخانه گازوئیلی( شوفاژ) است.

همچنین جهان مهرابی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه گفت: بخشی از سیستم گرمایشی مدارس استان بخاری نفتی و بخشی نیز بخاری گازی فاقد استاندارد است.

وی افزود: برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس استان نیازمند همکاری شرکتهای خدمات رسان از جمله گاز و برق هستیم.

لازم به ذکر است که مهرابی پیش از این در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: ۱۲۰۰ مدرسه و فضای آموزشی در قالب بیش از ۳۰۰۰کلاس درس استان کهگیلویه و بویراحمد از بخاری نفتی استفاده می کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از ۸۴ دستگاه آسانسور ادارات و دستگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد تنها ۷ آسانسور دارای پروانه استاندارد هتستند که از این تعداد ۴ آسانسور اعتبار پروانه استاندارشان به پایان رسیده است.

فیلی تصریح کرد: کمیته سه نفره دفتر فنی و شهری استانداری و نماینده استاندارد از مراکز تفریحی و شهربازی و بازی در سطح شهرهای دهدشت، یاسوج گچساران و سی سخت بازدید نواقص اولیه را احصا به شهرداری ها ابلاغ شود و در بازه زمانی مشخص در صورتی که رفع نواقص نکرده اند در صورت نیاز تعطیل شود. آموزش و پرورش و بهزیستی ظرف یک هفته اعلام کنند که چه اقداماتی در خصوص استانداردسازی تجهیزات پیش دبستانی ها و مهدکودک های استان انجام داده اند.

وی عنوان کرد: شهرداری استانداردسازی پارک های سرپوشیده بازی کودک را پیگیری کند اگر جایی استاندارد نیست و احتمال خطر وجود دارد بسته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: فرمانداران کهگیلویه گچساران و دهدشت با حضور اداره استاندارد، بهزیستی و دستگاه متولی جلسه ای در این زمینه برگزار و نتیجه را به کارگروه اعلام کنند.

فیلی اضافه کرد: واحدهایی که قرار است به بهره برداری برسند قبل از اخذ مجوز استاندارد شهرداری‌ها و نظام مهندسی حق ندارند پایان کار به آنها بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب چرا زودتر این طرح را عملیاتی نمی کنید ؟

    • بدون نام

      خخخخ تازه گفتن بیشتر واگذار کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج