جاباما
۸۱۴۹۸۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

دستگیری کلاهبرداران شیک پوش در البرز!

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی نظرآباد، اعضای باند کلاهبرداری از شرکت‌های پخش مواد غذایی که در استان‌های مختلف کشور اقدام به کلاهبرداری کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی نظرآباد، اعضای باند کلاهبرداری از شرکت‌های پخش مواد غذایی که در استان‌های مختلف کشور اقدام به کلاهبرداری کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری و اعلام شکایت تعدادی از مالکان شرکت‌های پخش مواد غذایی، رسیدگی به شکایت آنها در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی کارآگاهان محرز شد که سه نفر با ظاهر آراسته و معرفی خود با عنوان فروشنده مواد غذایی، با مراجعه به شرکت‌ها و عقد قرار داد با آنها، اقدام به ثبت سفارش کالا می‌کردند.

این مقام انتظامی گفت: این افراد با برنامه‌ریزی از قبل طراحی شده، یک روز قبل از وصول کالا اقدام به اجاره انبار و یا مغازه کرده و در موعد دریافت کالا و تخلیه بار، با فریب راننده شرکت مذکور مبنی بر برداشت وجه کالاها از بانک، یکی از اعضای باند، راننده را به خارج از شهر هدایت و در یک فرصت مناسب متواری شده و سایر اعضای باند اقدام به تخلیه انبار می‌کردند.

سرهنگ نادربیگی اظهار کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی گسترده در نهایت اعضای باند را در شهرستان نظرآباد شناسایی و دستگیر کردند. متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شرکت‌های مواد غذایی در استان‌های لرستان، همدان و البرز اعتراف کردند.

سرهنگ نادربیگی با بیان این که تاکنون ۸ نفر از مال باختگان شناسایی شده‌اند گفت: میزان کلاهبرداری از این افراد سه میلیارد ریال برآورد شده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به حجم گسترده کلاهبرداری‌ها که در استان‌های مختلف کشور انجام شده است، در حال حاضر متهمان جهت تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار پلیس آگاهی استان البرز قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب مملکت گل و بلبلی بلادستیا تریلیاردی اختلاس میکنن پایین دستی آن هم اینطوری چیشون از بالادستی کمتره ه والا بیچاره ما مردم عادی که هیچی بلددنیستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج