۸۱۴۹۸۹
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

شفر اصلاً دوست نداشت برانکو محروم شود!

سرپرست استقلال گفت: دلیل خط خوردن حسینی از تیم ملی حتماً غیرفنی بود.

خبر ورزشی: استقلال می‌خواهد در آرامش، تمرینات خود را استارت بزند و بدون حاشیه کار کند، ولی با این وجود بدیهی است که موارد مهمی پیرامون آن‌ها باشد که مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد. همین موارد دست به دست هم داد تا ظهر دیروز سراغ اصغر حاجیلو، سرپرست خوش‌اخلاق استقلال برویم. اصغرآقا پیرامون اتفاقات و شرایط تیم حرف زد و آنچه در پی می‌آید، چکیده صحبت‌های او است.

*باید از ناصر ابراهیمی تجلیل کنند، چون واقعاً سالم و زحمتکش است، ولی خودش هم می‌دانست که نمی‌تواند سرمربی تیم ملی شود، اما بعد از اختلاف محمودخان یاوری با فدراسیون، هدایت تیم ملی را برعهده گرفت.

در جام ملت‌های ۱۹۸۴ سنگاپور تا وقتی ناصر محمدخانی در جدال با عربستان درون زمین بود مدافع راست عربستان از زمین خودشان جرأت حرکت نداشت، ولی به محض تعویض ناصر، این مدافع مجال نفوذ پیدا کرد و از قضا گل هم روی حرکت او رقم خورد. اگر آن بازی را می‌بردیم قطعاً قهرمان می‌شدیم، چون چین را در مرحله مقدماتی برده بودیم.

*علی‌رغم بی‌انصافی کارلوس کی‌روش به موفقیت تیم ملی خیلی امیدوارم. در تاریخ فوتبال ایران هیچ مربی‌ای اندازه کارلوس کی‌روش امکانات نداشته است. از اردو‌های خارجی گرفته تا امکانات داخلی. البته قاطعانه معتقدم در حال حاضر شرایط بازیکنان شاغل در لیگ برتر خودمان از اغلب لژیونر‌ها بهتر است. ما از گروه‌مان راحت بالا می‌آییم، ولی داستان اصلی از مرحله حذفی شروع می‌شود.

شفر اصلاً دوست نداشت برانکو محروم شود!

به طور کلی در جام ملت‌ها اگر خودمان اشتباهات فنی یا فردی نکنیم هیچ تیمی نمی‌تواند برایمان دردسر درست کند.

*یک‌شنبه استقلال به قطر می‌رود. امکانات خوبی برایمان در دوحه مهیا شده و با تمام وجود مهیای نیم‌فصل دوم لیگ برتر می‌شویم.

*حسین حسینی باید به حمایتی که رسانه‌ها پس از خط خوردن از او به عمل آوردند، افتخار کند! علی کریمی هم همین‌طور. حتماً این دو نفر آن‌قدر شایسته بوده‌اند که رسانه‌ها و کارشناسان تا این حد آن‌ها را مورد تمجید قرار داده‌اند.

من قاطعانه می‌گویم که قطعاً حسینی به دلایل غیرفنی خط خورد، ولی چون پای تیم ملی مملکت وسط است باید مردانه ایستاد و به رغم همه مسائل مثل شیر از تیم ملی حمایت کرد. باید حامی تیم ملی باشیم تا با کاپ قهرمانی جام ملت‌ها به تهران بازگردد.

*نیم‌فصل دوم قطعاً با هماهنگی نفرات و اضافه شدن نفراتی همچون شجاعیان، کریمی، آقاخان و... بهتر می‌شویم.

*آقای افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال بوده و سید هم هست. من به حرمت جد ایشان و حضور در استقلال هیچ جوابی برای حرف‌های او ندارم. به هر حال ایشان جزیی از خانواده استقلال است.

*رفاقت شفر و برانکو خیلی جدی است. شک نداشته باشید که شفر اصلاً دوست نداشت برانکو محروم شود. البته فراموش نکنید که در نیم‌فصل اول استقلال بابت اشتباهات داوری متضرر شد و امتیاز از دست داد.

فیلم بازی‌ها این ادعای ما را ثابت می‌کند. اگر آن امتیازات از ما کم نمی‌شد قطعاً استقلال الان جایگاه بهتری در جدول داشت. البته معتقدیم اشتباهات داوری سهوی بوده و جزیی از مسابقات است، ولی امیدواریم در نیم‌فصل دوم چنین خطا‌هایی برای هیچ تیمی رخ نداده و حق به حقدار برسد.

*واقعیت امر این است که ما در کنفدراسیون فوتبال آسیا آن‌طور که باید نفوذ نداریم و مسئله فوق صرفاً به فدراسیون کنونی بازنمی‌گردد بلکه به طور کلی می‌گویم که در بحث مدیریت کلان AFC ضعیف هستیم و این مسئله قدرت لابی‌گری ما را کاهش می‌دهد. الان ماجرای فوق در مورد لیگ قهرمانان آسیا هم وجود دارد.

خیلی سخت است که برای بازی با الهلال بتوانیم در مورد میزبانی حرف خودمان را به کرسی بنشانیم، ولی هیچ ارتباطی به محل بازی ندارد و باید الهلال را ببریم. حتی اگر در قلب ریاض هم با الهلال بازی کنیم باید سعودی‌ها را ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دربازی باالهال ماپرس پولیسهاسخت ومحکم پشت تیم استقلاللیم ...

    • بهزاد صالحی

      ب تو چه،، مردتک تو برو سوت زدنت تمرین کن

    • بدون نام

      با وجودی که عاشق و طرفدار سرسخت پرسپولیس هستم ولی احترام خاصی برای اصغرآقای حاجیلو قائل هستم چون انسان مودب و با شخصیتی هستش و برایش ارزوی موفقیت میکنم

    • بدون نام

      استقلالیها شعور و ادب را از حاجیلو یاد بگیرن چون میدونه که فوتبال برای دوستی و نزدیکی و لذت بردن است نه بهانه ای برای توهین و عقده گشایی و دشمنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل اینکه اقای حاجیلو هم استقلالیه دوست عزیز اینو به دوستان خودت نصیحت کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج