۸۱۵۰۹۱
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

عبداللهی: جپاروف می‌آید، حسینی هم می‌ماند

سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال تهران شرایط این تیم را خوب ارزیابی می‌کند و عقیده دارد اگر مشکلات مالی وجود نداشته باشد، این تیم می‌تواند نتایج خوبی را در نیم‌فصل دوم کسب کند.

فرهیختگان: سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال تهران شرایط این تیم را خوب ارزیابی می‌کند و عقیده دارد اگر مشکلات مالی وجود نداشته باشد، این تیم می‌تواند نتایج خوبی را در نیم‌فصل دوم کسب کند. بحث بازگشت سرور جباروف و همچنین شرایط تیم ملی در آستانه جام ملت‌ها و شانس قهرمانی‌اش دیگر دلایلی بود که باعث شد با مشاور باشگاه استقلال تماس بگیریم. گفت‌وگو با نصرالله عبداللهی را در ادامه می‌خوانید.

دور جدید تمرینات استقلال از شنبه آغاز خواهد شد. شرایط درحال حاضر چگونه است؟

خداراشکر. همه‌چیز بر وفق مراد است، به غیر از پول که اگر آن هم قبل از شروع تمرینات برسد، ان‌شاءالله هیچ‌مشکلی وجود نخواهد داشت. اسپانسر هم قول داده که هرچه زودتر پول را پرداخت کند.

می‌گویید مشکلات مالی وجود دارد، پس چرا می‌خواهید تیم را برای اردو به خارج از کشور ببرید؟

برای رفتن به اردوی خارجی فردی کمک مالی کرده و قرار است بخشی از هزینه‌ها را تقبل کند. به همین خاطر قرار است اردو را در خارج از کشور برگزار کنیم. این اردو خیلی به استقلال کمک می‌کند تا پیش از شروع نیم‌فصل دوم به شرایط ایده‌آل و هماهنگ برسیم.

بالاخره داستان حضور جباروف در استقلال به کجا رسید؟

درحال مذاکره با وی هستیم که به استقلال بیاید. فعلا هنوز هیچ‌تیمی بازیکن جدید نگرفته و از این لحاظ عقب نیستیم. البته جایی خواندم او به یک تیم ازبکستانی رفته، درحالی که هیچ‌جا نرفته و به ما قول داده که می‌آید.

خیلی‌ها می‌گویند او از نظر سنی شرایط خوبی ندارد!

۶ ماه از آخرین حضور وی در استقلال گذشته و فکر نمی‌کنم سن او زیاد باشد. شما کیانی سپاهان را ببینید؛ همه‌کاره تیم است یا حدادی‌فر در ذوب‌آهن قبل از اینکه مصدوم شود، فرمانده تیمش بود. جباروف به درد تیم می‌خورد.

شایعه بازگشت نورافکن هم شنیده می‌شود. خبری دارید؟

نورافکن از استقلال رفته و برای یک باشگاه دیگر بازی می‌کند. تیم‌های خارجی بازیکن جوان را می‌خرند و روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند. سخت است دوباره نورافکن را جذب کنیم.

افتخاری در مصاحبه‌ای اعلام کرده زمان او نیز گرو و نیومایر برای حضور در استقلال به وی پیشنهاد شدند و نپذیرفت! ماجرای خرید آنها چیست؟

ما در یک پروسه در ترکیه حضور داشتیم که نیومایر هم آنجا بود. آخرهای اردو شفر هم که آنجا حضور داشت به مدیریت پیشنهاد داد که این بازیکن و گرو نفرات خوبی هستند و آنها را جذب کنید. افتخاری به تهران بازگشت اما در کمتر از چند روز مدیریت باشگاه عوض شد.

آمدند و درنهایت هم رفتند‍! می‌گویند شاید نفر بعدی حسین حسینی باشد که از تیم ملی خط خورده!

از این مسائل (خط‌خوردن از تیم ملی) زیاد اتفاق می‌افتد. حسینی دروازه‌بان خیلی‌خوبی است اما او نیاز به زمان دارد تا شایستگی‌هایش بیشتر شود. مطمئن باشید روزی حسینی بهترین گلر ایران خواهد شد. مطمئن باشید او جدا نمی‌شود و در استقلال خواهد ماند. به شما قول می‌دهم حسینی همین‌جا فوتبالش را با استقلال به پایان خواهد رساند.

کمی هم درمورد تیم ملی صحبت کنید. شرایط را چطور می‌بینید؟

امیدوارم تیم ملی قهرمان شود. حسرت قهرمانی جام ملت‌های ۸۰ بر دل ما مانده که نتوانستیم کسب کنیم. سه‌شب جنگ بود. نتوانستیم خوب تمرین کنیم. به کویت باختیم و سوم شدیم. مطمئن هستم تیم ملی بهترین نتایج را کسب خواهد کرد.

البته کی‌روش اعلام کرده حد ما حضور در مرحله نیمه‌نهایی است!

امکان ندارد کی‌روش چنین صحبتی کرده باشد. از آنهایی که از تیم ملی انتقاد می‌کنند می‌خواهم در این چند روز انتقاد نکنند. از تیم ملی پشتیبانی کنند تا بتواند بهترین نتایج را کسب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خودتوحو کشتید با این جپاروف،جپاروف! مسی ایران! ببینیم حالا چه غلطی می کنه!

      پاسخ ها

      • زنده باد آبی

        همون غلطی که بلال کرد

    • بدون نام

      از بنده خدایی پرسیدن. خانه که قرار بود بخری خریدی ? گفت نه سر یه کلمه معامله مون نشد ! گفتن سر چی ؟؟؟گفت صاحب خانه گفت پول !گفتم ندارم. !!!!!!! قابل توجه اقای عبداللهی

    • بدون نام

      شما کیسه کشا کشتید خودتونو با این جباروق

      پاسخ ها

      • زنده باد آبی

        شما کشتید خودتون رو با منقاروند

    • بدون نام

      اگه استقلال بیست تا بازیکن دیگه هم بگیره فایده‌ای ندارد چون شفر مربی توانمندی نیست و فقط سروصدا می کنه و با سیاست خاص فقط بلده صحبت کنه

      پاسخ ها

      • مجید

        شما برید تا پنجره نقل وانتقالاتتون باز شده تو کار دیگران اللخصوص ابی ها فضولی ودخالت نکیین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج