۸۱۵۱۸۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«کامیون» پروانه نمایش گرفت

فیلم سینمایی «کامیون» ساخته جدید کامبوزیا پرتوی سرانجام پس از حدود یک سال موفق به دریافت پروانه نمایش شد.

بانی فیلم: فیلم سینمایی «کامیون» به نویسندگی و کارگردانی کامبوزیا پرتوی که برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد از آن تاریخ تاکنون در نوبت اکران مانده است. نکته جالب اینکه این فیلم پس از گذشت حدود یک سال و به دلایل نامعلوم موفق به دریافت پروانه نمایش نیز نشده بود تا اینکه روز شنبه (هشت دی ماه) به گفته کارگردانش پروانه نمایش آن سرانجام صادر شده است.

«کامیون» پروانه نمایش گرفت

پرتوی در این باره به بانی فیلم گفت: «پس از یک سال و با رایزنی های فراوان پروانه نمایش فیلم روز شنبه صادر شد و حالا می توانیم برای اکران برنامه ریزی کنیم. هر چند به دلیل طولانی شدن پروسه دریافت پروانه نمایش، زمان مناسب برای اکران فیلم را از دست دادیم. با توجه به زمانی که تا پایان سال مانده و مشکلات عدیده ای که معمولاً فیلم های روی پرده در این زمان از سال با آن مواجه هستند، به هیچ وجه راضی به اکران در فصل زمستان نیستم و ترجیح می دهم فیلمم سال آینده و در زمان بهتری به نمایش درآید».

وی در پایان افزود: «پیش تر برای اکران قراردادی با سرگروه «کورش» منعقد کرده بودیم و حال با مهیا شدن شرایط نمایش فیلم نمی دانم با این وضعیت شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت».

پخش «کامیون» برعهده «نیمروز فیلم» قرار دارد.

سعید آقاخانی، تروسکا جولا، نسرین مرادی، نیکی کریمی و رامین راستاد بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

«کامیون» بعد از ۱۳ سال دوری پرتوی از عرصه کارگردانی ساخته شده و در خلاصه داستانش آمده: یک راننده کامیون ایران، خانواده‌ای از اهالی کردستان عراق را برای یافتن پدر خانواده به تهران می‌آورد؛ اما در این میان خبری از پدر خانواده نیست… .

«کامیون» توانست در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را دریافت کند.
کامبوزیا پرتوی تاکنون فیلم‌های سینمایی «ماهی»، «گلنار»، «بازی بزرگان»، «کافه ترانزیت» و «پرده» را کارگردانی و با این آثار جوایز متعدد داخلی و بین‌المللی را از آن خود کرده است. وی همچنین نویسندگی فیلمنامه‌های «محمد رسول‌ا…»، «شیرک»، «دایره»، «ایستگاه متروک»، «هر شب تنهایی»، «دیشب باباتو دیدم آیدا»، «من ترانه ۱۵ سال دارم»، «خیابان‌های آرام» و… را برعهده داشته است.

دیگر عوامل اصلی «کامیون» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، فیلمبردار: مهدی اصلانی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: رامین راستاد، صدابردار: پرویز آبنار، طراح گریم: بابک اسکندری، طراح صحنه: بابک صبحی، مجری طرح: هومن احمدی توفیقی، عکاس: کسری پرتوی، تهیه‌کننده: کامبوزیا پرتوی، محصول: موسسه سینمایی خط سوم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج