جاباما
۸۱۵۲۲۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

کارگردان «خوش و بش»: آن زیرنویس کار درستی نبود

مجموعه تلویزیونی "خوش و بش" یک برنامه رئالیتی شو و نمایش محور به کارگردانی محمد مسلمی است که با حضور سحرولدبیگی، نگین معتضدی، نیما فلاح و محمد مسلمی جمعه‌ شب‌ها روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. جمعه گذشته حواشی برای این برنامه بوجود آمد که به اعتراض کارگردان آن منجر شد.

هنرآنلاین: مجموعه تلویزیونی "خوش و بش" یک برنامه رئالیتی شو و نمایش محور به کارگردانی محمد مسلمی است که با حضور سحرولدبیگی، نگین معتضدی، نیما فلاح و محمد مسلمی جمعه‌ شب‌ها روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. جمعه گذشته حواشی برای این برنامه بوجود آمد که به اعتراض کارگردان آن منجر شد.

کارگردان «خوش و بش»: آن زیرنویس کار درستی نبود

محمد مسلمی درباره حواشی بوجود آمده این برنامه بیان کرد: برنامه "خوش و بش" دو اسپانسر دارد. یکی قوه قضائیه و دیگری پلیس ناجا که هر دو بر موضوع تحکیم خانواده تاکید بسیار دارند. به همین منظور هم علاوه بر سایر ملاک‌ها و معیارهایمان در انتخاب بازیگر از خانم ولدبیگی و آقای فلاح که زوج هستند دعوت کردیم تا در این مجموعه در کنار ما باشند، اما متاسفانه جای تعجب بسیار داشت که شبکه دو از ما خواست تا اصلاحیه‌ای به برنامه جمعه شب بزنیم و زیرنویس کنیم که این دو زوج هستند. وقتی در صحنه زن و شوهری نشان داده می‌شود و نقش آن‌ها را نیز دقیقا یک زوج بازی می‌کنند، سازمان نباید تا این اندازه اصلاحیه به کار وارد کند. متاسفانه در روند تولید این برنامه اصلاحیه‌های بسیاری وارد شد و باعث شد که من دست از مونتاژ این کار بکشم و کار را به تهیه کننده واگذار کنم.

وی درباره دلایل کناره گیری از این برنامه اظهار کرد: به نظرم این حرکت خوبی نیست. ما یک قانون واحد داریم و باید در تمام شبکه‌ها این اتفاق بیفتد. ولی متاسفانه برای برنامه من که بازیگرانم سال‌هاست در کنار هم زندگی می‌کنند و تقریبا مردم کشور نیز از زوج بودن آن‌ها اطلاع دارند، اصلاحیه وارد می‌شود، در حالی که در برنامه‌ای دیگر در شبکه‌ای دیگر در یک مسابقه زن و شوهر شرکت کننده وقتی برنده می‌شوند همدیگر را بغل می‌کنند و هیچ اتفاقی هم برای برنامه رخ نمی‌دهد. به نظر من اشکالی ندارد که زن و شوهری در برنامه حاضر باشند و اجرای برنامه داشته باشند، چرا که برنامه ما در راستای تحکیم خانواده گام برداشت اما این کار درستی نیست که ما زیرنویس کنیم این دو زوج هستند، این یک بی احترامی به مخاطب است.

کارگردان «خوش و بش»: آن زیرنویس کار درستی نبود

کارگردان برنامه "عمو فیتیله‌" ادامه داد: این برنامه پر از حرف و پیام بود و باید کار فاخر و ارزشمندی می‌شد که مخاطب نیز آن را بپذیرد، اما متاسفانه با اصلاحیه‌های بسیاری که به آن وارد شد و در نهایت این موضوع زیرنویس، من از ادامه این راه منصرف شدم. پخش بد و بی نظم برنامه در زمان‌های نامشخص باعث شد آنطور که باید این برنامه با مخاطب ارتباط برقرار نکند. شبکه دو در پخش برنامه‌ها مشکل داشته است و با این اتفاق و این بی نظمی در درجه اول به مخاطب بی احترامی می‌شود. اگر این برنامه هر شب و در یک زمان مشخص پخش می‌شد قطعا مورد توجه واقع می‌شد، اما این اتفاق رخ نداد.

مسلمی گفت: این سرمایه‌ای که برای تولید برنامه‌ها صرف می‌شود متعلق به همه مردم است و نباید اجازه دهیم هدر برود. باید برنامه‌ها به گونه‌ای تولید و پخش شوند که مخاطب و حتی خود شبکه از آن استفاده بهینه داشته باشند؛ اما متاسفانه این اتفاق‌ها رخ نمی‌دهد و به همین دلیل ترجیح دادم برای احترام به مخاطب از ادامه این مسیر منصرف شوم و تا زمانی که به مخاطب احترام گذاشته نشود ترجیحم این است که دیگر کار نکنم.

وقتی موارد قانونی رعایت می‌شود، اما سلیقه‌های متفاوت اجازه کار درست را نمی‌دهند، اتفاقاتی می‌افتد که در فضای مجازی حواشی بسیاری به همراه دارد و این برای خود سازمان صداوسیما نیز اتفاق خوبی نیست. پخش سازمان باید یک دست باشد و یک قانون اعمال شود و از سلیقه‌ای رفتار کردن پرهیز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج