جاباما
۸۱۵۳۵۱
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

پیش‌بینی هیل برای ۲۰۱۹: ترامپ برکنار می‌شود

در مطلبی که در پایگاه اینترنتی هیل وابسته به کنگره آمریکا انتشار یافته پیش بینی شده است که دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۹ از ریاست جمهوری کنار گذاشته می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: در این مطلب منتشر شده در پایگاه هیل، نوشته شده است: با گشایش فصل جدید در تاریخ آمریکا همراه با آغاز سال نو میلادی می‌توان پیش‌بینی‌هایی را برای سیاست آمریکا در سال ۲۰۱۹ مطرح کرد که به شرح زیر است:

۱- ریاست جمهوری دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۹ دوام نخواهد آورد.

۲- مسیر نزولی هر جنبه از ریاست جمهوری او نشان می‌دهد که ما به سمت یک تلاطم سیاسی چشمگیر در مدت زمانی نسبتا زود می‌رویم.

۳- رفتار هرچه بیشتر خمشگیانه و بی‌ثبات ترامپ، انزوایی که بر خود تحمیل کرده، ناتوانی و مخالفتش با گوش کردن به مشاوران باهوشی که به خدمت گرفته همگی او را به سمت یک پرتگاه خواهند برد.

۴- در این میان اقتصادهای آمریکا و جهان تضعیف می‌شود. بیشتر به خاطر جنگ تجاری غیر ضروری و نامعقولی که او علیه کانادا و هم پیمانان اروپای‌اش به راه انداخته؛ اگر او می خواست یک جنگ تجاری مشروع عیله چین به راه بیندازد، آیا عاقلانه‌تر نبود که شرکای تجاری نظیر اروپا و کانادا را حفظ کند به جای آن که آنها را دشمن آمریکا سازد؟

۵- اعتماد مصرف کنندگان در حال کاهش بوده و در سال ۲۰۱۹ رشد اقتصادی آمریکا به شکلی قابل توجه کند خواهد شد. به زودی رکود رخ داده و تا سال ۲۰۲۰ پابرجا خواهد بود.

۶- بی ثباتی در بازارهای بورس سبب تضعیف حمایت از ترامپ از سوی حامیان ملی جمهوری خواه شده و بعدا خودش را به شکل عقب کشیدن سناتورهای جمهوری‌خواه از حمایت ترامپ در مدت زمانی سریع نشن خواهد داد.

۷- به لحاظ قضایی ترامپ نه فقط از جانب تحقیقات رابرت مولر بازرس ویژه تحقیق کننده درباره ارتباط کمپین ریاست جمهوری ترامپ با روسیه تهدید می‌شود بلکه از جانب تحقیقاتی مجزا توسط یک دادستان ناحیه جنوبی نیویورک درباره زندگی و معاملات تجاری ترامپ نیز مورد تهدید است.

۸- مجریان شبکه فاکس نیوز محبوب ترامپ شروع به زیر سوال بردن اقدامات دولت وی در برنامه هایشان کرده و نشانه‌های شکاف در وفاداری صد درصدی فاکس نیوز به ترامپ نمایان خواهد شد.

۹- این شکافها در ادامه بازتر خواهند شد چرا که به زودی روپرت مورداک به عنوان غول رسانه‌های صاحب فاکس نیوز علایم مشکل دار بودن ترامپ را دریافته و تصمیم می گیرد که نمی خواهد شبکه‌اش یعنی فاکس نیوز با حمایت از ترامپ سقوط کند.

۱۰- اخیرا شبکه فاکس نیوز در رده بندی‌ها چند روز است که به MSNBC باخته است و شون هانیتی مجری فاکس نیوز از زمان انتخابات میان دوره‌ای کنگره ۲۰ درصد از مخاطبان شبانه خود را از دست داده است.

۱۱- بدون حمایت فاکس نیوز از دستور کار ترامپ حمایت مردمی از این نیز بیشتر کاهش خواهد یافت و از رده بالای ۴۰ به رده ی بالای ۲۰ خواهد رسید.

۱۲- تحقیقات مولر در سال ۲۰۱۹ به پایان خواهد رسید.

۱۳- مولر با اعلام آن چه که کشف کرده همه را بهت زده خواهد کرد و نتیجه بیشتر از چیزی که همه پیش بینی کرده‌اند برای ترامپ بد خواهد بود.

۱۴- ترامپ در حقیقت از نشست مناقشه برانگیز تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۶ در برج ترامپ اطلاع داشته و به مردم آمریکا درباره آن دروغ گفته است.

۱۵- ترامپ همچنین در صبحتهایش حین پرواز با هواپیمای ویژه ریاست جمهوری ایرفورس وان زمانی که یک بیانیه ساختگی درباره مسئله "حضانت‌های کودکان روسی در آمریکا" ارائه کرد دروغ گفت زیرا او حقیقت را درباره این نشست می‌دانست.

۱۶- تحقیقات مولر مدارکی را برملا خواهد کرد مبنی بر این که ترامپ خودش در واقع متقاضی دریافت کمک و پول برای کمپین ریاست جمهوری‌اش بوده و روس‌ها ، عربستانی‌ها ، اماراتی‌ها و قطری‌ها در این امر دخیل بوده‌اند و مدارکی ارائه خواهند شد مبنی بر این که میلیون‌ها دلار پول خارجی به صورت غیرقانونی در ۲۰۱۶ نصیب خزانه‌های کمپین ترامپ شده است.

۱۷- به عبارتی دیگر ترامپ اساسا گفته است: من برای فروش هستم.

۱۸- ما احتمالا سرچشمه ۶۶ میلیون دلار پول خود ترامپ که در سال ۲۰۱۶ به کمپینش داد را می فهمیم. آیا این یک سازمان خارجی بوده که این پول را از طریق یک میانبر غیرقانونی به ترامپ داده است؟

۱۹- حالا که ترامپ جیمز ماتیس را از وزارت دفاع دولتش کنار گذاشته می‌تواند چیزی که در سال ۲۰۱۸ برایش تلاش می‌کرد را انجام دهد. او در این راستا سربازان ما را از کره جنوبی خارج خواهد ساخت.

۲۰- این دقیقا چیزی است که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و چین و روسیه می‌خواهند.

۲۱- ترامپ بهار سال ۲۰۱۸ برای این امر تلاش کرد، که ماتیس و جان کلی رییس دفتر مستعفی‌اش جلویش را گرفتند اما حالا که آنها دیگر نیستند کسی باقی نمانده که جلوی او را بگیرد.

۲۲- این وضعیت باعث بحرانی خواهد شد که هرگز قبل از آن مشابهش را ندیده‌ایم.

۲۳- وقتی این اتفاق بیفتد چند گروه شامل جمهوری خواهان سنا، پنتاگون و ژاپن خشمگین خواهند شد.

۲۴- در ادامه احتمالا تعداد ۲۰ سناتور جمهوری خواه که رایشان برای استیضاح ترامپ در سنا البته بعد از استیضاح احتمالی وی در مجلس نمایندگان لازم است جور خواهند شد و به این ترتیب ریاست جمهوری ترامپ در مسیر پایان قرار خواهد گرفت.

۲۵- در ماه ژوئن رقابتهای ریاست جمهوری مقدماتی حزب دموکرات آغاز خواهد شد و اولین مناظره‌های تلویزیونی احتمالا با شرکت ۲۴ کاندیدا به راه خواهد افتاد اما هیچ کس نمی‌تواند پیش‌بینی کند چه کسی کاندیدای نهایی برای سال ۲۰۲۰ خواهد بود.

۲۶- تاریخ نشان داده که جان کندی، جیمی کارتر، بیل کیلنتون و باراک اوباما همگی در رقابتهای مقدماتی دموکراتها تا حد زیادی در نتیجه انرژی شور وشوق و فداکاری‌های یک لشکر از جوانان حامی پیروز شدند. این پدیده تقریبا در سال ۲۰۱۶ سناتور برنی سندرز را در آستانه پیروزی بر هیلاری کیلنتون قرار داده بود. سوال این است که در ۲۰۲۰ چه کسی می تواند از جنبش جوانان به نفع خود بهره‌برداری کند؟

۲۷- امروز به نظر می رسد که یکی از این کاندیداهای احتمالی به نام بتو اورورکه این انرژی را در پشت خود به همراه قابلیتهای خارق العاده در جلب حمایت‌های مالی اینترنتی دارد. اگر او کاندیدا شود تبدیل به یک کاندیدای فوق العاده در کنار گروهی از گزینه‌های قدیمی‌تر شناخته شده شامل برنی سندرز، جو بایدن، سناتور الیزابت وارن و مایکل بلومبرگ خواهد شد. این لشکر از جوانان حامی احتمالا وسوسه می شوند سندرز را ول کرده و به سراغ اورورکه بروند. یا این که دست کم وفادرای آنها بین این دو نفر نصف خواهد شد و شاید راه برای ورود یک فرد غیرمنتظره هموار شود.

۲۸- با احتمال مجبور شدن ترامپ به خروج از ریاست جمهوری از ۲۰۱۹ حز ب جمهوری‌خواه مجبور به ترمیم سرتاسری خواهد شد. دردسر ترامپ باعث اذیت و آزار جمهوری خواهان همچون وضعیت به وجود آمده در دوران بعد از نیکسون در ۱۹۷۴ می شود و احتمالا متعاقب آن مبارزه جمهوری خواهان در رقابتهای ریاست جمهوری مقدماتی از رقابت دموکراتها بی رحمانه تر خواهد بود.

۲۹- با رفتن آبروی ترامپ هر دو حزب سیاسی اصلی به دنبال یک پیام و یک پیام آور خواهند افتاد.

۳۰- یک کاندیدای غیرمنتظره در ۲۰۲۰ مرکزیت سیاسی را تصاحب خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آرزو بر جوانان عيب نيست
      اول يك هفته بعد از رياست جمهوري بود
      بغد يك ماه و چل روز يك فصل ،نيم سال ،يك سال ،ووووو
      آقاي ترامپ دوران ٨سالگي قدرتش را هم جشن هواهد گرفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای ترامپ شکر خواهد خورد به سلامتی و شادکامی .

      • بدون نام

        اینا قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا میگفتن عمرا ترامپ رای بیاره. حالا که اورده دائم میگن میخوان برکنارش کنن. خخخخخخخخخخخخخ

      • بدون نام

        موافقم. ترامپ عزیز در دور بعد هم حتما پیروز خواهد شد

    • arsham

      به جای قفلی زدن رو ترامپ این مملکت درست کنید ترامپ واسه مملکت خودش قشنگ کار کرد مسولین مملکت ما چیکار کردن

    • بدون نام

      اره بابا. همه جای دنیا جنگ و تورم و گرانیه . فقط ما خوبیم

    • محمود

      باید یکاریش کرد اینو من نمی‌دونم
      این داره آمریکارو بد جور داغون میکنه

    • آدولف هیتلر

      چرا پیشبینی میکنید از خطر آگاه شه کسی که خطر و حس کنه هیچ وقت شکست نمیخوره قشنگ گفتید مشکلاتش و اونم چاره اش و پیدا میکنه همبشه یاد بگیرید اگه دشمنی در خطره بهش نگید اگه میخاید نابود بشه

    • آدولف هیتلر

      چرا پیشبینی میکنید از خطر آگاه شه کسی که خطر و حس کنه هیچ وقت شکست نمیخوره قشنگ گفتید مشکلاتش و اونم چاره اش و پیدا میکنه همبشه یاد بگیرید اگه دشمنی در خطره بهش نگید اگه میخاید نابود بشه

    • آدولف هیتلر

      یه کاری بکنید امریکا نابود نشه بخدا روسیه همه مون و میخوره

    • آدولف هیتلر

      یه کاری بکنید امریکا نابود نشه بخدا روسیه همه مون و میخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج