۸۱۵۴۶
۳ نظر
۵۰۱۹
۳ نظر
۵۰۱۹
پ

گران ترین لپ تاپ های دنیا +عکس

لپ تاپ ها بیشتر دارای بدنه ای فلزی و ساده هستند و سیستم داخلی آن ها اهمیت زیادی دارد اما لپ تاپ هایی نیز در دنیا هستند که از جالت کاربردی به تجملاتی تغییر پیدا کرده اند.

صبحانه آنلاین: لپ تاپ یک وسیله کاربردی است که این روزها بسیاری به آن نیاز دارند از این رو بیشتر پیگیر اخبار آن خواهیم بود. در دنیا افرادی هستند که سیستم لپ تاپ برایشان اهمیتی ندارند و بیشتر به دنبال آن هستند تا وسیله ای تجملاتی خریداری کنند از این رو سراغ لپ تاپ های چندین هزار دلاری و پوشیده از الماس می روند.

۱۰- Acer Ferrari ۱۱۰۰

گران ترین لپ تاپ های دنیا +عکس

هارد درايو بزرگ و ۴GB RAM آن، قيمت ۳۰۰۰ دلاري یا ۹ میلیون تومانی آن را توجيه مي‌كند. اين لپ‌تاپ داراي فينگر تاچ، كيبورد نرم، پردازشگر ۲.۳ TL-۶۶ AMD Turion ۶۴، گرافيك ۲۵۰ GB و صفحه نمايش ۱۲.۱ اينچي با وضوح ۸۰۰×۱۲۸۰ پيكسل است. ظاهر اين لپ‌تاپ شبيه به سوپر اسپورت‌هاي ايتاليايي است و در طراحی آن از فراری کمک گرفته شده است.

۹- Dell M۶۴۰۰

گران ترین لپ تاپ های دنیا +عکس

داراي حافظه گرافيكي ۱۶B و صفحه نمايش ۱۷ WUXGA LED اينچي است كه وضوح آن ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پيكسل است. همچنين داراي پردازشگر Intel Core ۲-Quad Core Extreme Edition است. قيمت اين لپ‌تاپ ۳۰۰۰ دلار است که معادل ۹ میلیون تومان است.

۸- Toshiba Qosmio X۷۷۰

گران ترین لپ تاپ های دنیا +عکس

در بين لپ‌تاپ‌هاي توشيبا، اين لپ‌تاپ گران‌ترين لپ‌تاپ است. داراي كارت گرافيك GeForce GTX ۵۶۰M است كه براي گيم‌بازها بسيار قدرتمند است. داراي صفحه نمايش ۱۷.۳ اينچي با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پيكسل است. قیمت این لپ تاپ جالب ۳۵۰۰ دلار معادل ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

۷- Lenovo Thinkpad W ۷۰۰ DS

گران ترین لپ تاپ های دنیا +عکس

يكي از گران‌ترين لپ‌تاپ‌هاي لنووا محسوب مي‌شود كه به خاطر برخورداري از برنامه‌هاي اكسل و CAD ارزشمند است. قيمت آن در حدود ۴۵۰۰ دلار معادل ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. داراي صفحه نمايش مكمل ۱۰.۶ اينچي و صفحه نمايش اصلي ۱۷ اينچي است. پردازشگر Intel Core ۲ Extreme ، صفحه گرافيك مبتني بر NVIDA Quadro FX و كاليبراسيون رنگ X-Rite از ديگر ويژگي هاي آن است. عيب اين لپ‌تاپ، وزن و باتري كم‌عمر آن است.

۶- Alienware Area ۵۱

گران ترین لپ تاپ های دنیا +عکس

اين لپ‌تاپ با طرح جالب و هارد درايو قابل گسترش به قيمت ۵۰۰۰ دلارکه معادل ۱۵ میلیون تومان است فروخته مي‌شود. مشخصات آن عبارتند از: حافظه ۳۲ GB DDR۳ ، وايرلس، هارد درايو دوبل و ۲۵۶ MB RAM . داراي صفحه نمايش ۱۵.۴ اينچ است. پردازشگر آن از نوع Extreme ۲ad Gen Intel Core i۷ است.

۵- Rock Xtreme SL۸

گران ترین لپ تاپ های دنیا +عکس

بهترين لپ‌تاپ بازي و پرسرعت‌ترين لپ‌تاپ با قيمت ۵۰۰۰ دلار که معادل ۱۵ میلیون تومان است. داراي پردازشگر Intel Core ۲ Quad Q۹۵۵۰ ، صفحه نمايش ۱۷ اينچ با وضوح ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پيكسل است. وزن آن ۵.۳ كيلوگرم است. از اين رو اين لپ‌تاپ براي افرادي که به دنبال بازي‌هاي سنگين و با سرعت بالاتر هستند بسيار مناسب است.

۴- Voodoo Envy H-۱۷۱

گران ترین لپ تاپ های دنیا +عکس

مشخصات اين لپ‌تاپ عبارت است از: صفحه نمايش وايد ۱۷ اينچ با وضوح ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پيكسل، هارد درايو ۲۵۰ گيگابايت، RAM با ۴GB و صفحه گرافيك FX Go ۲۵۰۰ M . پردازشگر مورد استفاده در آن، Intel Core ۲ Extreme X ۶۸۰۰ است. قيمت اين لپ‌تاپ ۸۵۰۰ دلار معادل ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

۳- Ego for Bently

گران ترین لپ تاپ های دنیا +عکس

سومين لپ‌تاپ‌ گران دنيا قيمت ۲۰ هزار دلاری معادل با ۶۰ میلیون تومان دارد. طراحي اين لپ‌تاپ مخصوص خانم‌هاست. داراي محافظ چرمي در ۱۰ رنگ متفاوت است. فريم پيرامون لپ‌تاپ از جنس طلاي سفيد است. صفحه نمايش ۱۲ اينچي آن داراي قدرت وضوح ۸۰۰×۱۲۸۰ پيكسل است. مشخصه‌هاي آن عبارتند: از هارد درايو ۱۶۰، RAM با ۲GB و پورت‌هاي انتخاب ۳USB.

۲- Tulip E-go Diamond

گران ترین لپ تاپ های دنیا +عکس

يكي از مطلوب‌ترين و گران‌ترين لپ‌تاپ‌هاي دنياست. قيمت اين لپ‌تاپ در حدود ۳۵۵۰۰۰ دلار معادل یک میلیارد و ۶۵ میلیون تومان است. روكش آن از جنس طلاي سفيد و كروم و مزين به الماس است. ويژگي‌هاي آن عبارتند از: هارد ديسك ۱۶۰GB، دوربين اينترنت، DVD رايتر و RAM با ۲GB به همراه وب‌كم و بلوتوث ۲.۰ .

۱- Luvaglio

گران ترین لپ تاپ های دنیا +عکس

گران‌قيمت‌ترين لپ‌تاپ دنیا كه ويژگي منحصر به فرد آن، روكش چوبي مزين به الماس آن است. به گفته متخصصان اين لپ‌تاپ داراي صفحه نمايش ۱۷ LED اينچي است كه با ماده درخشنده ضد انعكاسي پوشيده شده است تا تصاوير روشن و واضح باشند. به جاي كليد پاور در اين لپ تاپ از يك قطعه الماس استفاده شده است. اين لپ‌تاپ يك ميليون دلار معادل با ۳ میلیارد تومان قیمت دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Joseph

      Only Mac Book Pro
      ;)

    • بدون نام

      only lenovo

    • nazanin

      woooooow.so niceand beuteaful.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج