جاباما
۸۱۵۴۸۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

فریبا: عیار کی‌روش در جام‌ ملت‌ها مشخص می‌شود

پیکسوت فوتبال ایران می‌گوید با توجه به این که بهترین تیم ملی سال‌های اخیر را داریم می‌توانیم امسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا را به دست آوریم.

ایسنا: بهتاش فریبا پیکسوت فوتبال ایران درباره شرایط آمادسازی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: امکانات موجود در وضعیت خوبی قرار دارد. بحث اصلی مسابقات تدراکاتی است که آن طور باید و شاید برگزار نمی‌شود وگرنه فدراسیون امکانات لازم را در اختیار تیم ملی قرار داده و اردوها و تمرینات خوبی برای تیم ملی برگزار شده است.

شما نگاه کنید در بازی‌های مختلف لیگ تعطیل شد تا تیم ملی به تمریناتش بپردازد و الان هم چیزی حدود ۵۰ روز لیگ برای مسابقات جام ملت‌های آسیا تعطیل شده است. نکته این‌جاست به خاطر تحریم‌های موجود، تیم‌های خوب نمی‌توانند با ما بازی دوستانه انجام دهند.

او در مورد بازی‌های دوستانه‌ای که قرار است با تیم‌های قطر، لبنان و فلسطین انجام شود گفت: تقریبا می‌شود گفت‌ آقای کی‌روش با انجام این بازی قصد شبیه‌سازی مرحله گروهی جام ملت‌ها را داشته است ولی بعد از مرحله گروهی ما با تیم‌هایی مثل کره، ژاپن و عربستان روبرو می‌شویم که بازی‌های دوستانه‌شان را با تیم‌های بزرگ دنیا انجام دادند. از این نظر ممکن است دچار اشکال شویم ولی دیگر همین است چاره‌ای نیست.

فریبا: عیار کی‌روش در جام‌ ملت‌ها مشخص می‌شود

این پیشکسوت فوتبال در ادامه گفت: در این هشت سال که آقای کی‌روش در ایران هستند، امسال بهترین تیم هشت سال دست او است. با تغییراتی که ایشان از چند سال پیش انجام دادند و جوانان را اضافه کردند و در تیم ملی دگرگونی قابل توجهی ایجاد کردند.

الان آن جوانان چند سال پیش تجربه پیدا کردند و تعدادی از آن‌ها در لیگ‌های معتبر اروپایی مشغول هستند. با همه این‌ها باعث می‌شود این تیم از بهترین‌های ملی چند سال اخیر است. سطح توقع مردم نیز جایی است که تیم ملی باید قهرمان جام ملت‌های آسیا شود.

اما کار حتی در مرحله گروهی بسیار سخت است. فکر نکنید که الان ما به یمن و ویتنام پنج گل بزنیم. این تیم‌ها سرمایه گذاری بسیار زیادی کردند و همه رو به پیشرفت هستند. نهایتا برای قهرمانی در این رقابت‌ها باید با مدعیانی که گفته شد باید رقابت کنیم.

فریبا در پاسخ به این سوال که آیا سیستم دفاع-ضد حمله در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا جواب می‌دهد گفت: در مرحله گروهی فکر نمی‌کنم جواب بدهد. در مرحله گروهی باید با سیستم هجومی‌تری با حریفان بازی کنیم چون به نسبت این تیم‌ها ضعیف‌تر هستند. با رد شدن از مرحله گروهی، به نظر من سیستم به همان دفاع-ضد حمله برمی‌گردد. تیم کی‌روش سعی می‌کند نتیجه‌گرا بازی کند و دنبال زیبا فوتبال بازی کردن نیست و دنبال ماندگار بودن آمار است که به نظر من تفکر خوبی است.

او درباره بازیکنانی که مصدوم هستند و ممکن است تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا همراهی نکند گفت: من از مصدومیت بازیکنان به طور دقیق خبر ندارم اما بازیکنانی که مصدومیتشان جزئی نباشد، می‌توانند خودشان را به مرحله بعد این رقابت‌ها برسانند اما در غیر این صورت می‌توانیم برای آن‌ها جایگزین پیدا کنیم.

بهتاش فریبا در مورد رقبای ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: باید دید با توجه گروه‌بندی به چه تیمی در این رقابت‌ها می‌خوریم اما ژاپن، کره، استرالیا و عربستان می‌توانند مدعی باشند. امسال تیم ضعیف نداریم. حتی امارات و قطر امسال قوی هستند. شاید بشود گفت عیار آقای کی‌روش در این رقابت‌ها مشخص می‌شود.

او در پایان درباره شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: ایران بسیار شانس قهرمانی دارد. ۷۰-۸۰ درصد ایران این شانس را دارد که جام ملت‌های آسیا را بالای سر بگیرد. با توجه به این که بهترین تیم ملی سال‌های اخیر را داریم می‌توانیم امسال قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاران 57

      آقای فریبا هنوز عیار کیروش بدست آوردن نتوانسته اند، وای بر شما منتقدان بی منطقی که دانست و ندانسته از سرمربی فهیم تیم ملی ایران انتقاد و حاشیه سازی وتخریب میکنید کمپین برعلیه ایشان ایجاد کرده آید که نوبتی تخریب کنید حرف دادکان دیدی که نمیگذارن سرمربی مستقل باشه دستورات ازبالا میدن که فلان بازیکن نباشه کاش وجدان داشتید از صمیم قلب کمک تیم ملی فوتبال بودید تا پیشرفت قابل توجهی در فوتبال ایران میفتاد شما ها که تمام زندگی تان ازطریق فوتبال تامین شده حتی اسم بهتاش فریبا، و قلعه‌نویی و مایلی کهن و دوکی ذوالفقار،،

    • علی

      عیار شوفر کجا مشخص میشود؟؟

    • بدون نام

      برای اینها فقط خراب کردن کی روش مهم است ، اینها شب،روز دارند تلاش میکنندکه تیم ملی نتیجه نگیرد تا به کی روش حمله کنندو بگویندمربیان داخلی هم دست کمی از کی روش ندارند بخاطر همین است که مرتب به تیم ملی فشار می اورند که بایدقهرمان بشه،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج