۸۱۵۵۶۴
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

توضیح پیروانی در مورد مصاحبه کی‌روش با سایت AFC

امیرحسین پیروانی، سرمربی سابق تیم ملی جوانان و امید که درابتدای فصل به عنوان دستیار اول جان توشاک راهی تبریز شد، در خصوص مصاحبه کارلوس کی روش با سایت کنفدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارایه داد.

ورزش سه: کارلوس کی روش چند روز پیش در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا و پیرامون بازی با یمن گفته بود:« پس از بررسی نتایج تیم های زیر ۱۷ سال و زیر ۲۰ سال ایران در رقابت های مختلف، به این نتیجه رسیدم که ایران تاکنون در هیچ بازی رسمی موفق به شکست یمن نشده است؛ در واقع منطقی پشت این موضوع است: یمن ممکن است به تساوی یا باخت تن دهد اما بی شک شکست دادن آن ها کار سختی است.»

امیر حسین پیروانی در این باره گفت: این حرف کارلوس کی روش از روی ناآگاهی و اطلاعات اشتباهی است که به او داده اند. تیم ملی جوانان در جام ملت های ۲۰۱۶ بحرین و در آخرین بازی مرحله گروهی موفق به شکست یمن شد که گل تیم ما هم با ضربه آزاد ابوالفضل رزاقپور به ثمر رسید. ما به واسطه این پیروزی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردیم و در مرحله یک هشتم نهایی با شکست دو بر صفر ازبکستان بعد از ۱۶ سال راهی جام جهانی زیر ۲۰ سال شدیم که در سال ۲۰۱۷ در کره جنوبی برگزار شد.

سرمربی سابق تیم ملی جوانان در خصوص بازی با یمن گفت: ما پیش از بازی با یمن با قطر قهرمان دوره قبل با نتیجه یک بر یک مساوی کردیم در حالی که نزدیک به یک نیمه ده نفره بودیم و بازی با ژاپن هم با نتیجه صفر به صفر تمام شد. البته کمک داور اول گل صحیح رضا شکاری را به اشتباه مردود اعلام کرد.

توپ این بازیکن از خط دروازه گذشته بود. طبیعتا برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی به شکست یمن احتیاج داشتیم. یمنی ها با اینکه شانسی برای صعود نداشتند در برابر ما سخت دفاع کردند و بازی یک طرفه بود که خوشبختانه به گل رسیدیم و صعود کردیم.

امیر حسین پیروانی با آرزوی موفقیت برای کارلوس کی روش و تیم ملی در جام ملت های آسیا در پاسخ به اینکه تیم ملی امید چه اندازه برای صعود به المپیک شانس دارد، گفت: به شخصه خیلی به صعود تیم ملی امید به المپیک امیدوار هستم به این دلیل که بازیکنان با کیفیتی در اردوی تیم ملی امید حضور دارند. خیلی از این ها به همراه ما حضور در جام ملت های آسیا و هم چنین جام جهانی را تجربه کرده اند که این تجربه خیلی مفید است.

از سویی چیزی که این روزها دیده می شود تدارک بسیار خوب فدراسیون فوتبال برای تیم ملی امید است و از سویی همکاری باشگاه ها با تیم ملی امید به سطح خوبی رسیده است. در زمانی که من مربی تیم ملی جوانان بودم در ماه منتهی به جام جهانی خیلی از باشگاه های لیگ برتری و دسته اولی بازیکنان خود را به موقع در اختیار ما قرار ندادند و در بازی های مقدمانی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در بیشکک و در حالی که بازی ها قبل از شروع لیگ برتر برگزار می شد دو باشگاه مانع از حضور بازیکنان خود در اردوی تیم ملی امید شدند.

البته گذشته ها گذشته و من هیچ ناراحتی از باشگاه ها و مربیان ندارم و بر این عقیده هستم همه آنها در موفقیت تیم ملی جوانان در جام ملت های آسیا و حضور این تیم در جام جهانی سهیم بودند. خوشحالم که بازیکنان آنروزهای تیم ملی جوانان حضور پر رنگی در تیم ملی امید دارند و شک ندارم با شایستگی های فنی این تیم ایران یکی از بخت های صعود به المپیک خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محند

      دلال موزامبیکی میدونه کارش خلاصه باید جل و پلاسش رو جمع کنه داره کل کل میکنه

    • بی نام

      در بازیهای آسیایی سال ۹۲ هیروشیما ایران ۴ بر صفر یمن رو شکست میده . اونوقت چطور ایران تو هیو بازی رسمی موفق به شکست یمن نشده!

    • بدون نام

      باشه بابا تو به کیروش نزده بودی هم یکی تو زدی شاغلام اصلا کیروش کیلو چنده خودت آگه سر مربی تیم بشی قهرمان جهان میشیم ول کنید کیروش رو دیگه بزارین این جند روزهم کارشو انجام بده وبره دنبال زندگیش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج