جاباما
۸۱۵۶۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نویل: راشفورد بازیکن ویژه‌ای برای یونایتد خواهد شد

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد به تمجید از مارکوس راشفورد پرداخت و مدعی شد که او بازیکن ویژه ای برای یونایتد خواهد بود.

ورزش سه: گری نویل، اسطوره منچستریونایتد به تمجید از مارکوس راشفورد پرداخت و مدعی شد که او بازیکن ویژه ای برای یونایتد خواهد بود. مهاجم ۲۱ ساله در یونایتد توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و در فصول اخیر خود را به عنوان یکی از با استعدادترین بازیکنان معرفی کند. هر چند که او جایگاه فیکسی در یونایتد پیدا نکرده ولی همواره اعتماد مربیانش را به خود جلب کرده است.

او تحت هدایت سولسشر در خط حمله تیمش به عنوان مهاجم اصلی به میدان می‌رود و شب گذشته موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند. پس از بازی، نویل به تمجید از راشفورد پرداخت و تاکید کرد که او بازیکن ویژه ای خواهد بود.

اسطوره انگلیسی گفت:" یونایتد رو به ضد حمله آورده بود و راشفورد در خط حمله آماده استفاده از موقعیت ها. او نزدیک ۱۵۰ بازی برای تیمش در سن ۲۱ سالگی انجام داده و توانایی این را دارد که پا را فراتر گذاشته و بهتر از اینها کار کند. مردم راجع به روملو لوکاکو صحبت می‌کنند و بازگشت او به تیم ولی از این بابت نگران نباشید، نگران پسری بچه ای باشید که فعلا بازی می‌کند و تیم های حریف را نابود کرده است.

حریفان برای مهار او به انرژی بیشتری نیاز دارند. لوکاکو در بهترین فرمش نبوده است. فرصت به او داده شد و توانسته بهترین استفاده را ببرد. به نظرم او در مسیری قرار دارد که بتواند به دستاوردهای فوق العاده بزرگی برسد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج