جاباما
۸۱۵۷۳۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

رکوردداران تیم ملی؛ از کاپیتان تا سردار

چند بازیکن تیم ملی که در این دوره جام ملت‌های آسیا حاضرند، در دوره‌های قبلی سابقه گلزنی برای ایران داشتند؟ گلزن‌ترین بازیکن تیم ملی چه کسی است؟ کدام بازیکن بیشترین سابقه را دارد؟

وبسایت نود: فقط ۴ روز تا اولین بازی ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۹ زمان باقی مانده است و بدن بازیکنان تیم ملی حسابی زیر نظر کی‌روش شلاق می‌خورد تا آماده این تورنمنت شوند. هر کدام از بازیکنان هم انگیزه خاص و شخصی خود را برای حضور در این جام دارند. یکی قصد دارد رکورد بازی‌های ملی‌اش را افزایش دهد، دیگری درصدد بیشتر کردنِ گل‌های ملی‌اش است، چند بازیکن مثل وریا غفوری و امید ابراهیمی و احمد نوراللهی در تلاش‌اند که در این تورنمنت برای اولین بار گلِ ملی بزنند.

بهترین گل‌زن

بهترین گلزن تیم ملی در این تورنمنت بازیکنی است که بیشترین فشار هم روی اوست. سردار آزمون که اتفاقا در جام ملت‌های قبلی هم برای ایران گل زده بود، تا به حال ۲۴ گل ملی در کارنامه ثبت کرده است. بعد از او نوبت به انصاری‌فرد و طارمی می‌رسد که امید گلزنی ایران در امارات باشند. وریا غفوری، امید ابراهیمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، مجید حسینی هم بازیکنانی هستند که در کنار سه درواز‌ه‌بان تیم ملی، هنوز گلی برای ایران نزده‌اند.

رکوردداران تیم ملی؛ از کاپیتان تا سردار

تعداد بازی ملی

همین چند وقت قبل بود که خبر صدمین بازی ملی احسان حاجی‌صفی منتشر شد. حاجی‌صفی در این تورنمنت بیشترین بازی ملی را بین ایرانی‌ها دارد. بعد از احسان نوبت به کاپیتان تیم ملی، می‌رسد که با 81 بازی ملی، می‌تواند تعداد بازی‌های ملی‌اش را افزایش دهد. نکته جالب توجه جدول هم حضور کریم انصاری‌فرد در رده سوم این رده‌بندی است. پیام نیازمند هم تنها بازیکن حاضر در لیست کی‌روش است که هیچ بازی ملی در کارنامه ندارد.

رکوردداران تیم ملی؛ از کاپیتان تا سردار

جوان‌ترین و پیرترین

پژمان منتظری با ۳۵ سال و مجید حسینی با ۲۲ سال مسن‌ترین و جوان‌ترین بازیکن ایرانی حاضر در این رقابت‌ها هستند.

سابقه گلزنی در جام ملت‌ها

در لیست تیم ملی مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی، سردار آزمون و مرتضی پورعلی‌گنجی در جام ملت‌های قبلی برای تیمِ تحت هدایت کی‌روش گل زده بودند. تنها بازیکنی که در جام ملت‌های ۲۰۱۵ برای ایران گل زده بود و در این دوره حضور ندارد، رضا قوچان‌نژاد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sana

      جووووونم سردار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج