۸۱۵۷۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حمایت فرمانده سپاه از تیم مذاکرات هسته‌ای

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستار توجه تیم مذاکره کننده هسته ای و رییس دولت به پاسداری از خون شهدا در مذاکرات شد و گفت: تاکنون از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی در مذاکرات هسته ای عدول نشده است.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستار توجه تیم مذاکره کننده هسته ای و رییس دولت به پاسداری از خون شهدا در مذاکرات شد و گفت: تاکنون از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی در مذاکرات هسته ای عدول نشده است.

سردار محمد علی جعفری در کنگره شهدای جهاد علمی اظهار داشت: درست است که امروز در قالب نرمش قهرمانانه مجوز صحبت و مذاکره در موضوع هسته ای داده شده است اما باید حواسمان به خون شهیدان باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه تا کنون از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی در مذاکرات هسته ای عدول نشده است، گفت: وقتی قرار است مذاکره ای انجام شود و به نتیجه برسد طبیعی است باید عزت و اقتدار ایران اسلامی حفظ شود زیرا ممکن است برخی حرکت و نرمش هایی که انجام می شود در تعارض با ایستادگی و پایداری باشد.

سردار جعفری در ادامه خواستار توجه به اصول و خطوط قرمز شد و ابراز امیدواری کرد، در ادامه مذاکرات دغدغه ما ایستادگی و پایداری در خط مقاومت و حفظ اصول و ارزش ها و خون شهیدان باشد.

سردار جعفری عزت، اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهیدان در عرصه های مختلف حرکت جهادی خواند و گفت: در دهه اول انقلاب موضوع امنیت، دفاع و ایستادگی و پایداری در اولویت قرار داشت و بعد از آن جهاد در عرصه های مختلف علمی، فکری، سیاسی و فرهنگی در اولویت قرار گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دهه چهارم انقلاب که دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده است، جهاد علمی در رأس قرار دارد.

وی شهیدان جهاد علمی را اسوه و الگوی همه نیروهای انقلاب و اساتید خواند و گفت: باید توجه داشته باشیم عزت و اقتدار انقلاب اسلامی ما حاصل دو مؤلفه اساسی جهاد در راه خدا و استقامت و پایداری در راه حق است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مردم ایران اسلامی صبر و استقامت در مسیرهای مختلف و تهدیدهای اقتصادی، فرهنگی ، سیاسی و امنیتی دشمن را تحمل می کنند و انقلابیون ما در عرصه های مختلف از جمله جهاد علمی با حرکت جهادی این راه الهی و مقدس را پشتیبانی می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج