۸۱۵۸۶۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سرانجام یک فیلم پس از بازماندن از فجر ملی

کارگردان «زعفرانیه ١٤ تیر» که از حضور در بخش «نگاه نو» سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر بازماند، می‌گوید که به حضور فیلمش در جشنواره جهانی فیلم فجر امید دارد.

خبرگزاری مهر: سید علی هاشمی کارگردان فیلم سینمایی «زعفرانیه ١٤ تیر» که به‌عنوان یکی از فیلم‌های اول متقاضی حضور در سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر بود درباره حضور نداشتن فیلمش در فهرست نهایی بخش «نگاه نو»، گفت: همانطور که پیش‌تر نظرم را درباره فهرست منتشر شده از سوی هیات انتخاب جشنواره در صفحه شخصی‌ام درج کردم هنوز هم معتقدم که دوستان جشنواره نسبت به فیلم بنده بی‌مهری کرده‌اند.

سرانجام یک فیلم پس از بازماندن از فجر ملی

هاشمی ادامه داد: فیلم «زعفرانیه ١٤ تیر» از کامل‌ترین فیلم‌هایی بود که به دبیرخانه ارایه شد زیرا فیلمبرداری آن تیرماه به پایان رسید و نسخه نسبتا نهایی آن با موسیقی متن و حتی تیتراژ پایانی تحویل هیات انتخاب شد. تنها چیزی که در نسخه ارسالی وجود نداشت تیتراژ ابتدایی و اصلاح رنگ بود این در حالی است که در میان ۱۰ فیلمی که از سوی هیات انتخاب برای بخش «نگاه نو» معرفی شده، فیلمی وجود دارد که هنوز فیلمبرداری آن به پایان نرسیده است.

این کارگردان درباره شرایط آینده «زعفرانیه ١٤ تیر» هم گفت: تصحیح رنگ فیلم به پایان رسیده و مشغول درج زیرنویس و نهایی کردن تیتراژ ابتدایی هستیم. با پخش‌کننده‌ هم وارد مذاکره شده‌ایم تا فیلم را برای اکران آماده کنیم.

کارگردان «زعفرانیه ١٤ تیر» تاکید کرد: بعید است تا اردیبهشت سال آینده فیلم فرصت اکران عمومی پیدا کند و به همین دلیل امید داریم که فیلم موفق به حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر شود.

هاشمی در پایان درباره اینکه آیا ساختار و یا محتوای خاص فیلم «زعفرانیه ١٤ تیر» باعث انتخاب نشدن آن از سوی جشنواره ملی فجر بوده، هم گفت: واقعا نمی‌دانم چون فیلم ساختاری کلاسیک و رئال دارد و داستان آن هم درباره خانواده‌ای است که دخترشان به تازگی از سفری بازگشته و خبرهایی به آن‌ها می‌دهد و زندگی خانواده را دچار تحول می‌کند. به نظرم فیلم در محتوا و مضمون هم چندان حساسیت‌زا نیست و فیلمنامه آن هم 2 بار پروانه ساخت گرفته بود.

«زعفرانیه ۱۴ تیر» نخستین ساخته‌ سید علی هاشمی به تهیه کنندگی سلیمان علی‌محمد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج