۸۱۵۸۸۷
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

یک کشته و یک مصدوم در راه دیزین

بازگشایی مسیر شمشک به دیزین با یک حادثه ناگوار همراه بود.

خبرگزاری فارس: با بارش برف در ارتفاعات تهران فصل اسکی رسما آغاز شده و پیستهای اطراف تهران به روی مشتاقان این رشته بازگشایی شده است.

از چهارشنبه شب تا آخرین ساعات پنجشنبه بارش سنگین برف در ارتفاعات تهران ادامه داشت و همین موجب بسته شدن راه مواصلاتی شمشک به پیست اسکی دیزین شد.

از همین رو بهره‌بردار پیست دیزین برای بازگشایی این مسیر و بازگشایی مجدد آن در روز جمعه برای حضور اسکی بازان در ساعات پایانی دیشب در حالیکه برودت هوا به شدت پایین بود و بارش پراکنده برف هنوز ادامه داشت، اقدام کرد.

شب گذشته با توجه به بارش شدید برف پرسنل زحمتکش راهداری در حال برف روبی مسیر شمشک به دیزین بودند که با توجه به بهمن شدید یک کارگر جان خود را از دست داد و یک نیروی دیگر حال وخیمی دارد.

این در حالی است این مسیر از سوی راهداری بسته شده بود اما با توجه به تعهد بهره‌بردار مجموعه دیزین این مسیر بدون اطلاع باز شد و در نهایت این اتفاق ناگوار رخ داد.

این اتفاق در حالی در محور دیزین و منطقه میشک در رخ داد که طبق تجارب قبلی و نظرات کارشناسی بازگشایی این محور برف‌گیر و حادثه‌خیز بعد از یک بارش سنگین باید ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد از بارش صورت بگیرد اما متاسفانه پیمانکار مربوطه به رغم همه هشدارها و تجارب تلخ گذشته برای درآمدزایی در روز تعطیل جمعه در همان شب بارش اقدام به بازگشایی جاده می‌کنند و این حادثه ناگوار رخ می‌دهد.

حتی فرماندار شمیرانات و اداره ی راه و ترابری شمیرانات، در این رابطه هشدارهای لازم را داده و با بازگشایی این محور در این زمان مخالف بوده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      -__-

    • بینام

      برا یه عده پولدار بی درد وغم برا پول بیشتر بدست آوردن باید یه کارگر نان آور خانواده این اتفاق براش بیفته خدا رحمت مند......

    • بینام

      خاک تو سر پیمانکار مربوطه

    • پدر بد

      اون پیمانکار بی شرف و شرکاش فقط پول براشون مهمه
      کارگر بدبخت هم اگه خطر کار تو اون شرایط را قبول نمی کرد مطمئنا الان اخراج شده بود.نهایتا هم اگه حق کشی نشه پیمانکار دوزار پول میده به خانواده اش و شب هم میره سر شام برای بچه هاش تعریف می کنه که خدارا شکر رضایت طرف حاصل شد و راحت می خوابم
      این وسط فقط خانواده بیچاره اون کارگر که تازه بدبختی هاشون شروع میشه

    • بدون نام

      خوب می بینید جان کارگران بد بختها زحمتکشها هیچ ارزشی ندارد به چه قیمتی باید راه باز میشد برای مرفهان بی درد وخوشگذرانی عده ای .... خدا نابود کنه کسانیرا که فقط به زر وپول به هر قیمتی فکر میکنند چون تفریح رفاه اذت از زندگی فقط برای یک عده خاص وبقیه در نداری آه وحسرت وجنگ ودعوا برای گذران یک عمر کوفتی در این مملکت ویران

    • بدون نام

      خاک بر سره این پیمنکار که نمیفهمد خانواد این کارگر بعد به چه بدبختی هستند باید بهش گفت بیشعور خودت را بزار بجای این دو نفر کارگر خواهش میکنم از مسعولان که بی تفاوت نباشند در مورد این کارها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج