۸۱۵۹۰۵
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی به بهانه فروش خودرو

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان مالکان یک شرکت خرید و فروش خودرو که اقدام به ۵۰ میلیارد تومان کلاهبرداری از خریداران کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان مالکان یک شرکت خرید و فروش خودرو که اقدام به ۵۰ میلیارد تومان کلاهبرداری از خریداران کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده شکایت از دادستانی کرج به پلیس آگاهی استان البرز مبنی بر فعالیت غیر قانونی یک شرکت خرید و فروش خودرو، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: جزئیات پرونده حاکی از آن بود که فردی در قالب تاسیس و راه اندازی شرکت خرید و فروش خودرو اقدام به ثبت نام از ۴۰۰ نفر متقاضی خرید خودرو کرده و پس از دریافت وجوه از مشتریان، بدون آن که به تعهدات خود عمل کند متواری شده است.

سرهنگ نادربیگی افزود: با توجه به حساسیت موضوع اقدامات اطلاعاتی گسترده به منظور شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد تا این که نامبرده دریک عملیات غافلگیرانه در یکی از شهرستان‌های استان تهران شناسایی و ماموران پس از دریافت نیابت قضائی به آن شهرستان اعزام و در آن جا مطلع شدند که متهم با فردی که ظاهراً از شرکای وی است قرار ملاقات دارد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تعقیب و مراقبت محل قرار متهم، نامبرده به همراه شریکش در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران ضمن اعتراف به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری ۵۰ میلیارد تومان از متقاضیان خرید خودرو، اقرار کردند که اقدام به ثبت نام تعداد ۵۰۰ دستگاه خودرو داخلی و خارجی از محصولات شرکت‌های خودروسازی به ۴۰۰ نفر از مشتریان کرده، اما به دلیل ناتوانی در عمل به تعهدات خود، توان تحویل خودرو ها در موعد مقرر برای آنها امکان پذیر نشد، بنابراین چاره‌ای جز متواری شدن نداشتند.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با بیان این که متهمان در حال حاضر در اختیار پلیس آگاهی البرز هستند گفت : مبلغ کلاهبرداری‌ها ۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینها کلاس درسشون را پیش مسئولین مملکت دیده بودند وآمدند امتحان بدهند که رفوزه شدند چون زرنگ نبودن برن کاندا پی عشق وحال وبه ریش ملت بخندند خدا لعنت کنه کسانی را که از منافقین هم بدتر بودند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر گرامی 13/14اگر هم نخندیدند یک لبخندکی یا تبسمی زدند!!! خلاصه نوک دمی به نفت زدن بنده خداها، مگه میشه سوت و کور!!!

    • بدون نام

      افرین خدا شگر چقدر دزد داریم ما هر جا سخن درمیان دزدان هست

    • بدون نام

      خب دیگه وقتی ارزش پول به یکباره ۱۵۰ درصد کاهش پیدا میکنه و خودروها تو یک روز میشه دو برابر چجور میتونستند خواسته های مردم رو برآورده کنند پس باعث و بانیش دولت بی کفایت هست و خودروسازها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر گرامی 20/28حالا فرض گیریم که اصلاً دولت نداریم!!! این مردم به افراد درجه یک خود هم رحم نمی کنند، طرف پدرش را گول میزنه اون یکی پدرش، یا خواهر و وابستگان خود را، اگه درست نگاه کنی اول سر افرادی که خیلی به آنها اعتماد دارند میگذارند بعد بقیه!!! اینکه دیگه دولت نیست،

    • بدون نام

      اینا همش ماله پولهای مفت و زیادیه وگرنه اگر طرف برا پولش زحمت کشیده باشه اونقدر مفت نمیده دسته یه کلاهبردار
      ((باد اورده رو باد خواهد برد))

    • بدون نام

      اینا همش ماله پولهای مفت و زیادیه وگرنه اگر طرف برا پولش زحمت کشیده باشه اونقدر مفت نمیده دسته یه کلاهبردار
      ((باد اورده رو باد خواهد برد))

    • بدون نام

      مرد حسابی که اولین نظر چرتی رو دادی
      به مسئولین راحت توهین داری میکنی
      همه که دزد نیستند
      یارو پوله اضافه داشته داده دست معلوم نیست کیه اصلا ...به مملکت چه
      ۵۰ میلیارد پول اخه چرا دادن به این یارو جز این بوده که کم عقلی کردند و خودشونم طمع داشتند
      بره پولشو بده یمدل پایینتر از بازار بخره سوار شه بره

    • فریده

      خدا لعنتشون کنه این بلا سرپسر منم اومد الان ۳ساله هرچی زحمت میکشه میده بابت وامی که آورده ودوبرار شده بود من موندم اینا چطور میخوان جواب بدن قیامت به این جونا که با زندگی وجونیشون بازی کردن یعنی از زندگی ساقط کردن اینارو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج