جاباما
۸۱۵۹۲۰
۱۲ نظر
۵۰۰۸
۱۲ نظر
۵۰۰۸
پ

ترامپ: اروپایی‌ها برایم مهم نیستند

دونالد ترامپ طی دو سال ریاست جمهوری خود با متحدان واشنگتن در پیمان ترنس‌آتلانتیک بر سر مهاجرت، بودجه نظامی، موانع تجاری، محیط زیست، خط لوله گاز روسیه و توافق ایران درگیری‌هایی داشته است. او می‌گوید از بی‌اعتمادی اروپایی‌ها به خود کاملا آگاه است اما هنوز بر این باور است که می‌تواند "محبوب‌ترین فرد در اروپا" باشد.

خبرگزاری ایسنا: دونالد ترامپ طی دو سال ریاست جمهوری خود با متحدان واشنگتن در پیمان ترنس‌آتلانتیک بر سر مهاجرت، بودجه نظامی، موانع تجاری، محیط زیست، خط لوله گاز روسیه و توافق ایران درگیری‌هایی داشته است. او می‌گوید از بی‌اعتمادی اروپایی‌ها به خود کاملا آگاه است اما هنوز بر این باور است که می‌تواند "محبوب‌ترین فرد در اروپا" باشد.

دونالد ترامپ، به خبرنگاران گفت: می‌گویند من در اروپا محبوب نیستم؛ من نباید در اروپا محبوب باشم. اگر در اروپا محبوب بودم دیگر "کارم" را انجام نمی‌دادم.

ترامپ در اظهارات خود گفته است، کارش این است که اروپایی‌ها را وادار به پرداخت بودجه دفاعی بیشتر کند.

رییس جمهور آمریکا گفته است که اعضا اتحادیه اروپا در زمینه تجاری و نظامی از کشورش سوء استفاده می‌کنند و از آن‌ها خواسته است که بودجه نظامی خود را افزایش دهند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ترامپ اظهار کرد: آلمان یک درصد از تولید ناخالص داخلی خود را صرف بودجه دفاعی می‌کند. آن‌ها باید ۴ درصد پرداخت کنند که یک درصد پرداخت می‌کنند. آنان حتی باید از این هم بیشتر هزینه کنند. کشورهای دیگر هم درصد کمتری از چیزی که باید بدهند را هزینه می‌کنند. پس وقتی من می‌گویم ببخشید، باید بیشتر خرج کنید، نباید در اروپا محبوب باشم.

میت رامنی، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در یادداشتی اقدامات ترامپ را عامل کاهش محبوبیتش در اروپا دانسته است. اودر این مطلب به کاهش سریع محبوبیت ترامپ در میان متحدانی همچون آلمان، انگلیس، فرانسه، کانادا و سوئد اشاره کرده است.

به نظر می‌رسد رییس جمهور از محبوبیت پایینش در اروپا آگاه است اما تاکید دارد که هنوز روابط "بسیار خوبش" را با رهبران اتحادیه اروپا حفظ کرده است. او گفته است: اروپایی‌ها برایم مهم نیستند. آن‌ها من را انتخاب نکرده‌اند. مردم آمریکا و در واقع مالیات‌دهندگان آمریکا من را انتخاب کرده‌اند.

ترامپ همچنین گفته است که در اروپا از رویکرد حمایتی‌اش از تولیدات داخلی استقبال می‌شود. او در این باره ظهار کرد: می‌توانم محبوب‌ترین فرد در اروپا باشم. اگر بخواهم می‌توانم برای تصدی هر مقامی خود را نامزد کنم اما نمی‌خواهم. من می‌خواهم مردم با ما منصفانه برخورد کنند ولی این کار را نمی‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      طبق فرمایشات نوبخت
      به زودی کاخ سفید را به محل برگزاری نماز جماعت تبدیل میکنیم
      کریسمس را به عید غدیر تبدیل مکنیم
      رای ما وشما وهمه مردم ایران وجهان برای ریاست جمهوری 1400 نوبخت عزیز و متدین و شهید پرور نوبخت جانبازی مخفی که تا حالا رونکرده بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این چه ربطی به موضوع فوق و مزخرفات ترامپ دیوانه داشت ؟؟؟؟!!! ظاهرا بعضیها که مریضی خاص دارند فقط بلد هستند به داخلیها حمله کنند خدا شفاتون بده

      • m

        باز یادت رفت سر ساعت قرصات رو بخوری!!!
        "به فرمایش نوبخت...."!!

    • بدون نام

      پیرمرد متناقض ...بالاخره محبوبی یا نع؟ مردم انتخابت کردند یا باید باهات منصفانه رفتار کنند؟

    • فریبا

      ولی ایران براش مهمه!!!

    • بدون نام

      خاک بسرت کی برای تو مهمه تو کی هستی که کسی برات مهم باشه یا نباشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف مفت نزن رئیس جمهور قدرتمند ترین کشور جهانه
        فک کنم از اونایی که 40 ساله فک میکنن آمریکا چند ماه دیگه سقوط میکنه

    • بدون نام

      ترامپ کودن و احمق ، تو هم هیچ ارزشی برای اروپایی ها نداری

    • محمد

      عوضش برای ایرانیها خیلی مهمی . چون تنها رییس جمهوری هستی که به تمام وعده های انتخاباتی خود عمل کردی بر خلاف رییس جمهورهای ما که وعده های توخالی میدهند در کل وعده و وعید از هنرهای سران نظام ما برای خر کردن ملته

    • بدون نام

      مرد عمل خودشه به تمام وعده‌های انتخاباتی خود عمل کرد نه مث روحانی

    • بدون نام

      برو دمپایی ابريت بفروش ترامپ دیوونه .نه مردم کشور خودت نه احزاب کشورت نه اروپا نه کشورهای مظلوم مثل یمن و افغانستان و عراق و سوریه و غیره و نه چین و روسیه و هند باهات موافق نیستند پس چی میگی تو یک نفر آدم خودخواه درست میگی کل جهان غلط !!!.برای چی داری دست جلو اروپا دراز میکنی نکنه کی میخوای هزینه بلند پروازیات اونا بدن که اینکار نمیکنند .دراخر حتی اگر سر هم جلو اروپا و چین و هند و روسیه خم کنی بهت بودجه و بها بیشتر از این نمیدن هه

    • بدون نام

      19:19 کی گفته امریکا قویترین کشور دنیاست؟؟امریکا در افغانستان و عراق پیروز شد!؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج