جاباما
۸۱۵۹۲۱
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

فرکی: از اول قرار بود من سرمربی پیکان شوم

سرمربی تیم پیکان راجع به وضعیت تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: تیم ایران امسال شرایط بسیار خوبی دارد و من امیدوارم برای چهارمین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا انتخاب شود.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم پیکان راجع به وضعیت تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: تیم ایران امسال شرایط بسیار خوبی دارد و من امیدوارم برای چهارمین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا انتخاب شود.

حسین فرکی درباره حضور دوباره خود در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که دوباره به لیگ برتر برگشتم، البته این به آن معنا نبود که از فوتبال دور بودم بلکه کم و بیش تمام بازی‌ها را پیگیری می‌کردم و در جریان بازی‌های لیگ برتر بودم. من در کارنامه‌ام دو قهرمانی در لیگ برتر فوتبال دارم و امیدوارم که بتوانم این بار نیز شرایط خوبی برای تیم پیکان در لیگ برتر رقم بزنم. از الان نمی‌توانم بگویم که تیم پیکان در نیم فصل دوم لیگ برتر چه شرایطی خواهد داشت. در هر صورت تلاشم بر این است که بتوانم با این تیم در نیم فصل دوم موفق شوم.

فرکی درباره این که قبل از حضور او در تیم پیکان قرار بود جواد نکونام به پیکان برود، خاطر نشان کرد: طی تماسی که از مسئولان باشگاه پیکان داشتم شرایط من را بررسی کردند و با یکدیگر به تفاهم رسیدیم. از ابتدا قرار بود من سرمربی تیم پیکان بشوم، حالا کی نام جواد نکونام مطرح شد دقیقا اطلاع ندارم.

وی در خصوص وضعیت تیم ایران در جام ملت‌های آسیا نیز گفت: امسال بازیکنان ما شرایط خوبی دارند و زمینه‌ها برای قهرمانی تیم ملی فراهم است. من امیداورم بتوانیم برای چهارمین بار جام آسیا را بالای سرخود ببریم. ما در گذشته هم می‌توانستیم قهرمان شویم اما اتفاقاتی رخ داد که از جام دور شدیم. به هر صورت انتظار مردم از تیم ملی بالاست و در شرایط کنونی از بازیکنان بسیار خوبی برخورداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جواد لالیگایی نه تنهابه پیکان نرسید بلکه نساجی روهم ازدس داد وبی تیم شد

    • بدون نام

      نکونام بالابی پست میگیره..تیم ملی چه بازیهای ملی .چه کمک مربی بودنش...چه تیم نساجی.وحالا پیکان.دمش گرم هرکی ازپیکان انداختش بیرون..

    • بدون نام

      فکری فاسد وباند باز روشوه دهند به داوران وبازیکنان حریف تا بازی را ببرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج