۸۱۵۹۵۸
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نویی: امیدوارم به خاطر من، سپاهان را نزنند

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است برخی با او عناد دارد و ابراز نگرانی کرد که مبادا این مسائل به تیم سپاهان ضربه بزند.

خبرگزاری تسنیم: امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان در مورد وضعیت این تیم در فصل نقل‌وانتقالات گفت: تا به امروز حضور علی قربانی و محمد مسلمی‌پور در تیم ما قطعی شده است و در تلاش هستیم تا دو بازیکن دیگر را در پست وینگر به تیم اضافه کنیم. به‌هرحال تیم ما نیاز به تقویت دارد و باید از تلاش مدیران باشگاه هم تشکر کنم که برنامه‌های کادر فنی و تیم را انجام می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره دلایل جذب علی قربانی خاطر نشان کرد: ما در نوک خط حمله فقط استنلی‌ کی‌روش را داریم و با توجه به اینکه با سیستم‌های مختلف بازی می‌کنیم، باید یک مهاجم جذب می‌کردیم. خرید قربانی با مطالعه انجام شد و اکثر گل‌هایی که این بازیکن به ثمر رسانده، به عنوان مهاجم سایه و وینگر بوده است. حتی گلی هم که قربانی در دربی به ثمر رساند، به عنوان وینگر چپ بازی می‌کرد. این بازیکن نیازهای ما را برطرف می‌کند.

وی با اشاره به جذب مسلمی‌پور و اینکه باشگاه تراکتورسازی ادعا کرده با این بازیکن قرار داد امضا کرده است، گفت: وقتی در تراکتورسازی بودم خودم این بازیکن را از رده جوانان به تیم بزرگسالان آوردم و در تمامی سفرها مسلمی‌پور را می‌بردم تا تجربه‌اش بیشتر شود. ما به عنوان بازیکن آزاد با این بازیکن قرارداد امضا کردیم.

قلعه‌نویی که توسط کمیته انضباطی به دلیل مصاحبه‌ای که در مورد فغانی انجام داد یک جلسه محروم شد، در این خصوص تأکید کرد: من حرف‌هایم را در این مورد زده‌ام و این کمیته نه انضباط دارد و نه عدالت. هیچ وقت در مورد داوری‌ها صحبت نکردم و حرفی نزدم که حمل بر بی‌احترامی بوده باشد.

حرفی که زدم در مورد نحوه برخورد و رفتارهای داور بود و هنوز هم سر حرفم هستم. من بیشتر از همه نگران سپاهان هستم و بهتر است مروری به حکم‌هایی که علیه سپاهان در گذشته صادر شده است، داشته باشید. امیدوارم برخی به خاطر عناد با من به سپاهان ضربه نزنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سؤالی در مورد شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر اظهار داشت: ما برای کسب بهترین جایگاه تلاش می‌کنیم و بقیه مسائل دست آن بالایی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضاپلنگ

      کسانی که توی بطن فوتبال ناپاک هستندهمواره ازناپاکی حرف میزنند.به قول قدیمیهاهرکی هرچی میگه ازسرگذشت خودش میگه .

    • بدون نام

      به امید قهرمانی طلایی پوشان

    • امیر موری

      آدم کثیف وناسالمی که فوتبال را به قهقرا میبره ،تو ماشالله خوب ریشه دووندی کسی نمیتونه به تو یا تیمت ضربه بزنه چون با پولهایی که خرج میکنی عده ای قلم به مزد همیشه حامی تو هستند

    • بدون نام

      خودت را خیلی دست بالا گرفتی تا موقعی که فدراسیون داوری همه پشت سپاهان است جای نگرانی نیست

    • بدون نام

      چقدر قشنگ‌ صحبت میکنه همه باور میکنند

    • بدون نام

      آ خه تو کی هستی چقدر خودشو تحویل میگیره
      آدم به اندازه این عققده ای ندیدم

    • بدون نام

      اقای قلعه‌نویی اگر شما به داور ها رشوه ندهی که به سود سپاهان پنالتی بگیرند وبازی را به سود وبرد سپاهان دربیاورد کسی سپاهان را به خاطر تو نخواهد زد این شما قلعه نوعی هستید که با همکاری مافیای فوتبال تیم های تحت مربی گری خودت را دچار مشکل میکنی وقهرمانی باد آورده وبه قولی قهرمانی با رشوه برای تیم خودت هدیه میکنی امیدوارم این مطلب را خود قلعه نوعی بخواند وبداند که نمیتواند همه چیز را پنهان کند خیلی از مردم خیلی چیز ها در مورد فساد فوتبال ومافیا وقعله نویی میدانند

    • ahm

      بابا اینقدر من من نکن مگه کی هستی فکر میکنی فیدل کاسترویی یا چگوارا ، مسئولای اصفهانی و سپاهانیها پدر فوتبال و تیمای تهرانی رو در آوردن تو لازم نکرده با شلوغ بازی و گردو خاک کردن مسئله رو ماست مال کنی.

    • بدون نام

      تو خودت اند مافیایی پدرخواتده

    • ناشناس

      سیاهکاری را خوب بلدی آقای قلعه نویی! خودت برای سپاهان مشکل ایجاد می کنی و بعد فرافکنی می کنی که من می خواهم از سپاهان حفاظت کنم! خودت برا سپاهان مشکل ایجاد نکن کسی نمطخاد حلش کنی عزیز برادر!

    • am

      خودت دستهای پشت پرده ای، گرای عوضی نده .

    • علی

      ما سه تا رو کجا میبرید؟

    • بدون نام

      نه مظلوم نمایی نکن اتفاقی نمی افتد

    • بدون نام

      قلعه نوعی خیلی از کلمه ((من )) استفاده میکنه . به عبارتی ؛ خیلی خودشیفته است .

    • بدون نام

      به خاطر لنگ دارند سپاهان رو میکوبند.ولی به کوری چشم لنگ و کیسه حالا حالا قهرمانیم

    • بدون نام

      کسی بخاطر تو تیمی رو نمیزنن بلکه بخاطر تیمهای حکومتی مرکز تیمها رو همه جوره سرمیبورن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج