۸۱۶۰۲۰
۱۴ نظر
۵۰۱۱
۱۴ نظر
۵۰۱۱
پ

ذوالنور: شعار «رفع حصر» منحرف کردن ذهن مردم از مسائل اصلی است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی سردادن شعار رفع حصر را انحراف ذهن مردم از پرداختن مسئولان به مسائل اصلی دانست و تأکید کرد: بیکاری، مسائل اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین دغدغه‌های مردم بوده و مسئولان باید در حل این مسائل اهتمام جدی داشته باشند نه اینکه برخی از آن‌ها آدرس عوضی رفع حصر را بدهند.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام‌ مجتبی ذوالنور ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه مصلی قدس، ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه سال ۸۸ اظهار داشت: فتنه سال ۸۸ اقدامی اعتراضی نبوده بلکه به‌منظور براندازی نظام اسلامی به راه افتاد.

وی حماسه نهم دی را آخرین میخ بر تابوت فتنه دانست و گفت: انقلاب‌های رنگین به‌منظور از بین بردن نظام‌های سیاسی طراحی‌شده و این انقلاب‌ها مسیرهای کوتاهی را برای رسیدن به این هدف طی می‌کنند که از آن به‌عنوان کودتای بی‌سروصدا یاد می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتنه‌گران در روز قدس حرمت ماه رمضان را نگه نداشتند، تصریح کرد: سردادن شعار نه غزه نه لبنان یکی از این حرمت‌شکنی‌ها بود.

ذوالنور بیان کرد: در فتنه ۸۸، مستکبران عالم هر چه در توان داشتند به‌ویژه در عرصه فضای مجازی را به میدان آوردند و اوباما رئیس‌جمهور وقت آمریکا، به حمایت آشکار از فتنه‌گران پرداخت.

وی با اشاره به فلج شدن اقتصاد کشور به مدت هشت ماه در سال ۸۸ گفت: همکاری سفارت‌خانه‌های خارجی با فتنه‌گران آشکار بوده و تمامی جریان‌های ضدانقلاب در جریان فتنه به میدان آمدند، و شخصیت‌های محوری فتنه آن سال برای رسانه‌های خارجی و نظام سلطه خوراک فراهم کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی سردادن شعار رفع حصر را انحراف ذهن مردم از پرداختن مسئولان به مسائل اصلی دانست و تأکید کرد: بیکاری، مسائل اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین دغدغه‌های مردم بوده و مسئولان باید در حل این مسائل اهتمام جدی داشته باشند نه اینکه برخی از آن‌ها آدرس عوضی رفع حصر را بدهند.

ذوالنور پیشرفت‌های نظام اسلامی طی چهل‌ساله انقلاب اسلامی را مورداشاره قرار داد و گفت: در زمینه‌های مختلف سدسازی، نانو، هوافضا، صنایع دفاعی، حمل‌ونقل جاده‌ای، و سایر صنایع باوجود تحریم‌های دشمن، ایران اسلامی پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته است.

وی در ادامه با تأکید بر مبارزه با فسادهای اقتصادی ابراز کرد: ضروری است که مدیران دستگاه‌های مهم باید پیرامون خود را از افراد مفسد اقتصادی پاک‌سازی کنند، چراکه روزهای سخت به پایان رسیده و روسیاهی تنها بر چهره آنانی که مسیر انحرافی رفتند باقی می‌ماند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه بخش دفاعی کشور قابل‌مذاکره نیست، خاطرنشان کرد: مردم نسبت به این مسئله که فشارهای اقتصادی برای تحمیل برجام موشکی و برجام منطقه‌ای باشد بدبین هستند، اما با قاطعیت می‌گوییم که می‌توان با تکیه‌بر توان داخلی بر شرایط سخت کنونی فائق آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راست میگه مسئله اصلی اختلاس آقازاده هاو......است

    • بدون نام

      جناب ذالنور واقعا شما خیلی اطلاعات علمی سیاسی واقتصادی بالایی داری که در هیچ کجا دنیا اینگونه نیست شما کاسبان تحریم وتندروها تاکی باید اینگونه فرافکنی ودروغ بگوید البته این یاد اوری کنم که مردم ما کار زشت وخیانت اقایان کروبی وموسوی راازیاد نمی برند ولی متاسفانه این دوتا اقایی که مرتب خاینت شده اند متاسفانه یکی حجه الاسلام بود ودیگریی مسولیت هیت وزیران در گذشته داشته ولی شخم زدن گذشته فاقد ارزش حمله کردن بصورت سخنرانی اصلا به درد که نمیخورد بماند نمک بر زخم ملت پاشیدن جناب عالی که درهمه زمینه ها نابغه هستید بهتره به جای وقت تلف کردن در مورد اینگونه مسایل با شهامت وشجاعت به درد مردم رسیدگی کنید باعمل نه با شعار دادن که واقعیت حاکم موجود در کشور مخصوصا درقسمت اقتصادی بیکاریی تورم اختلاس رانت خواریی کمر ملت شکسته زتدان بودن یا نبودن خاین های همچون موسوی وکروبی فاقد ارزش که شما نمایندگان عزیز درموردش نظر بدهید تاکی این وضعیت ادامه داره تاکی باید شاهد دروغگویی در مورد تورم وایجاد اشتغال باشیم وخیلی مشکلات دیگه درپایان ازخدای بزرگ طلب یاری برای کسانی که خدمت می کنند وطلب نابودی برای کسانی که دستاهایش الوده وناپاک هست ازخداوند بزرگ می نمایم

    • بدون نام

      مسئله ی اصلی ازادی است برای همه
      تا حل نشود هیچ چیز حل نمی شود

    • بدون نام

      اصلا توده مردم نه با‌شما کار دارند ونه آنهائیکه درحصرند، مردم فقط درحسرت وناامیدی هستند..

    • جعفر

      حرف مفت بسه
      بفکرمردم باشید

    • تال

      مردم بیچاره هستند وبه بدبختی زندگی می کنن شما از حصر می گویید دیگر مردم انجراف نخواهند رفت

    • بدون نام

      آخه جناب ذوالنور ، مسئله اینه رفع حصر خودش یه مسئله اصلیه از نظر مطالبه گرانش !!!

    • بدون نام

      اینقد زندگی سخت شده که مردم دیگه هیچی براشون مهم نیست جز اینکه بتوانند شکمشونو سیر کنند

    • بدون نام

      بس که چند روز هست این کلمه را فتنه را همه جا میبینیم حالت تهوع گرفتیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به جای این حرفهای تکراری وچندش آور اگر واقعا دلسوز مردم هستید فکری برای رفع گرفتاریهاو مشکل اقتصادی مردم بکنید واز این بازی های سیاسی وجناحی بی خاصیت که فقط به درد خودتان وطیف فکری تان می خورد، دست بردارید و استقلال و جایگاه بی طرفی روحانیت را حفظ کنید و دلتان را به سلام وصلوات تعدادی مخاطب خاص خوش نکنید واز خدا بترسید.

    • بدون نام

      حصر و حاضرین همه از یه قماشن مردم اصلا نگران حصر نیستند و مهم نیست چون اونا هم با مردم نبودن دنبال قدرت خودشون بودن الان هم هستن

    • مهدی

      جناب ذوالنور، دست از اینگونه نظردهی ها بردارید، صحبت شما نه تنها اثر مثبتی ندارد، بلکه اثر تخریبی بیشتری در جامعه ایجاد میکند و مردم بیشتر به قشر شما بدبین‌تر میشوند، گذشت زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد.

    • بدون نام

      دقیقا موضوع اصلی همین گرانی ها افت ارزش پول ملی استکبار جهانی آزاد کردن قدس شریف از بین بردن اسراعیل نابودی پیمان برجام همبستگی با کشورهای دوست در شرق برای نابور کردن اروپا امریکا و کلا تمدن متجاوز غرب است‌. پول ملی هم فقط ی کم پوکیده و بی ارزش شده. اینم با هر زوری شده باید درست بشه چند نفر اعدام شوند حله. حصر چیه اونا جاشون خیلی هم از ما بهتره. این ذالنور کلن حرفاش خیلی درسته و به دل میشینه.

    • بدون نام

      با کفش گلی اقتصاد رو لگد مال کردن بچه همهشونم خارجه راه رو برای خودشون باز گذاشتن مردم و مسخره میکنم حصر؟حصر؟ بیشعورا مردم که یادشون نرفته میرگ ومرور از هیلاری خواستن تحریممو شدت ببخشه حیا کنین .درود بر ذوالنور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج