۸۱۶۰۵۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

طرح جدید آمریکا علیه سوریه

سناتورهای جمهوری‌خواه آمریکا طرحی را ارائه کرده‌اند که بر اساس آن تحریم‌های جدیدی علیه سوریه اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سناتورهای جمهوری‌خواه آمریکا طرحی را ارائه کرده‌اند که بر اساس آن تحریم‌های جدیدی علیه سوریه اعمال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، همچنین بر اساس این طرح همکاری‌های امنیتی آمریکا با رژیم صهیونیستی و اردن تقویت می شود.

بر این اساس، روز پنجشنبه و در نخستین روز آغاز به کار یکصد و شانزدهمین کنگره آمریکا، سناتورهای جمهوری‌خواه طرحی را ارائه کردند تا بر اساس آن تحریم‌های جدیدی علیه سوریه اعمال و همکاری امنیتی با اسرائیل و اردن تقویت شود.

«مارکو روبیو» سناتور ایالت فلوریدا، «جیم ریچ» سناتور ایالت آیداهو، «کوری گاردنر» سناتور ایالت کلورادو و «میچ مک‌کونل» سناتور ایالت کنتاکی بر ارتقای قانون تقویت امنیت آمریکا در خاورمیانه تاکید کردند.

بر اساس این قانون، کمک‌های امنیتی و دفاعی آمریکا در غرب آسیا افزایش یافته و روابط استراتژیک آمریکا و رژیم صهیونیستی بر اساس کمک ۳.۸ میلیارد دلاری طی ۱۰ سال نیز تقویت می‌یابد و تحریم‌های جدیدی علیه دولت بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و متحدانش اعمال خواهد شد.

اگر این قانون تصویب شود، به قانون همکاری دفاعی میان آمریکا و اردن که در سال ۲۰۱۵ به امضا رسید این امکان را می‌دهد تا به پادشاهی اردن کمک کند با بحران آوارگان سوری، مبارزه با داعش و دیگر گروه‌های تروریستی پاسخ داده و از مرزها میان عراق و سوریه محافظت کند.

در نهایت این قانون این امکان را ایجاد می‌کند که دولت آمریکا و ایالت‌های این کشور با جنبش‌های ضد اسرائیلی نیز مقابله کنند. مارکو روبیو درباره این اقدام سناتورهای جمهوری‌خواه گفت: «اطمینان از این موضوع که متحدانمان در خاورمیانه نظیر اسرائیل و اردن با وجود تهدیدات بی ثبات کننده‌ فزاینده‌ای که توسط ایران و رژیم اسد ایجاد می شود در امنیت قرار بگیرند جزو منافع امنیت ملی آمریکا به شمار می‌آید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ناجوانمرد تر و حرومی تر از آمریکا جود نداره از تمام ابزار نامشروعش استفاده میکنه برای زمین زدن حریف و عجیبه که حریف لاغر مردنی هنوز سر پا ایستاده و آمریکای قلدر در خاکه

    • ش ن

      شرافتی اگر مسلمانان دست بدست هم دهند دلارروتحریم کنند از جنس آمریکا استفاده نکنند چه غلطی می توانند بکنند تلاش آنها به هم زدن اتحاد مسلمین است بصیرت نیست پوزه متکبران رو باید به زمین بزنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج