۸۱۶۰۵۹
۱۱ نظر
۵۰۱۵
۱۱ نظر
۵۰۱۵
پ

رامبد در سینما به اندازه تلویزیون محبوب است؟

فیلم سینمایی «قانون مورفی»، جدیدترین ساخته رامبد جوان از روز چهارشنبه گذشته راهی اکران شد تا این بازیگر، کارگردان و مجری، محبوبیتش در سینما را بار دیگر بیازماید.

خبرآنلاین: با نزدیک شدن به ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر که امسال سی و هفتمین دوره آن در بهمن برپا می‌شود اکران فیلم‌های سینمایی همچنان در سینماها ادامه دارد و از چهارشنبه هفته گذشته نیز فیلم سینمایی «قانون مورفی» تازه‌ترین ساخته رامبد جوان وارد چرخه اکران شد.

این در حالی است که دیگر فیلم‌های روی پرده نیز همچنان مورد توجه مخاطبان هستند و تعداد زیادی از آنها توانسته‌اند تا کنون به فروش قابل قبولی دست پیدا کنند.

هفته گذشته روند فروش فیلم‌های روی پرده تغییر چشمگیری در مقایسه با یک هفته قبل‌تر نداشت و گیشه سینماها شاهد اتفاق ویژه و غافلگیرکننده‌ای نبودند.

اما استقبال از آثاری که از ابتدای اکران بیشتر مورد توجه قرار گرفته بودند، همچنان ادامه داشت و در حال نیز رقم فروش فیلم‌هایی چون «بمب یک عاشقانه» و «مارموز» بیشتر از بقیه آثار روی پرده است؛ وضعیتی که می‌تواند با اکران «قانون مورفی» رامبد جوان بیشتر از قبل رقابت برانگیز شود.

شروع خوب رامبد جوان

اما فیلم رامبد جوان یعنی «قانون مورفی» شروع خوبی داشت و در دو روز ابتدای اکرانش نزدیک به پانصد میلیون تومان فروخت و فاصله زیادی با میلیاردی شدن ندارد.

البته باید کمی بیشتر منتظر ماند و دید رامبد جوان که به واسطه اجرای برنامه «خندوانه» در سال‌های اخیر شهرت و محبوبیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است، در سینما هم به اندازه تلویزیون محبوب است یا استقبال از فیلم تنها به روزهای ابتدای اکران محدود می‌شود.

حاشیه‌های «مارموز» و فروش خوب

«بمب یک عاشقانه» ساخته پیمان معادی و «مارموز» به کارگردانی کمال تبریزی هم دو فیلم دیگر روی پرده هستند که با استقبال زیادی از سوی تماشاگران مواجه شدند و فروش‌شان از ابتدا تا کنون روند صعودی داشته است.

فیلم پیمان معادی که حالا یک ماه از اکران را پشت گذاشته است، بیش از پنج میلیارد تومان فروخته و «مارموز» هم وارد وارد چهارمین هفته نمایشش شده و چهار میلیارد تومان فروش داشته است.

البته در روزها و هفته‌های اخیر حاشیه‌های زیادی هم درباره این فیلم به وجود آمد و به نظر می‌رسد با توجه به تم اصلی آن که یک طنز سیاسی است، به اندازه دیگر فیلم تبریزی یعنی «مارمولک» چندان مورد توجه سیاسیون و بالاخص نمایندگان مجلس قرار نگرفته است. اما عموم مردم و علاقه‌مندان به سینما از «مارموز» استقبال خوبی کردند.

«کلمبوس» برنده رقابت کمدی‌ها

در میان کمدی‌های روی پرده، «کلمبوس» ساخته هاتف علیمردانی، در مقایسه با «میلیونر میامی» فروش قابل توجه‌تری داشته و بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. این فیلم هم که یک ماه از نمایشش در سینماها می‌گذرد، بیش از دو میلیارد فروخته و «میلیونر میامی» به تازگی مرز یک میلیارد تومان فروش را رد کرده است.

یک فیلم تازه برای کودکان

«اتاق تاریک» به کارگردانی روح‌الله حجازی، فیلمی در ژانر اجتماعی است که روند فروشش در گیشه کند بوده است. این فیلم با بازی ساعد سهیلی و ساره بیات در حالی وارد سومین هفته اکران خود می‌شود که هنوز با میلیاردی شدن فاصله دارد و تا کنون پانصد و پنجاه میلیون تومان فروش کرده است.

«اتاق تاریک» از ابتدای اکرانش تا امروز روندی آهسته در فروش داشته و به نظر می‌رسد با توجه به بازخوردهای مخاطبان در ادامه هم با همین فرمان جلو رود.

با اکران «دزد و پری ۲»، کودکان و نوجوانان می‌توانند یک فیلم دیگر را در کنار «پاستاریونی»، دیگر اثر این ژانر تماشا کنند، حسین قناعت کارگردان این اثر سینمایی است که نه روز از اکرانش گذشته و در این مدت نیز سیصد و چهل میلیون تومان فروش کرده است.

با نگاهی به آثار قبلی قناعت که مدت زیادی هم از اکران‌شان نمی‌گذرد می‌توان پیش‌بینی کرد این اثر او هم تا حد زیادی مورد توجه مخاطبان کودک و نوجوان قرار بگیرد و رقم فروشش در گیشه در هفته‌های بعد رشد داشته باشد.

ناکام‌های اکران این روزها

اما با نگاهی به جدول فروش فیلم‌ها و رقم آنها می‌توان نتیجه گرفت دو فیلم «بی نامی» به کارگردانی علیرضا صمدی و «اسکی باز» ساخته فریدون نجفی ناکام‌های گیشه هستند.

«بی‌نامی» در بیست و سه روز اکران تنها هفتاد و هشت میلیون تومان فروخته و رقم فروش «اسکی باز» نیز بعد از بیست و سه روز نمایش در سینماها به بیست میلیون تومان رسیده است که رقمی بسیار ناچیز است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رامبد همیشه جذاب و محبوبه هم سینما هم تلوزیون همه کارهاش چه اجرا و چه کارگردانی قشنگه

    • رضا

      واژه نفرت واسش خیله کمه

    • بدون نام

      اصلا محبوبیت ندارنفرتم دارن ازش

    • نظری

      من خیلی ناراحت و عصبانی هستم از روزی که این گرانی ها و چهار برابر شدن قیمتها ثابت شدن و همیشه تو این خبرها جستجو میکنم بلکه خبر خوبی بخونم ولی تا اسم و قیافه ی این رامبد را ببینم ....ما بقیشو نمیگم

    • بدون نام

      مزخرفه

    • Mohammad

      مرد هوس باز
      کسی که سه زن گرفت حتما مشکل روانی دارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سرتو بکنی تو زندگی خودت بد نیست
        ازین نمیترسی که به حرفت امتحان شی

    • بدون نام

      طوری راه میره انگار رییس جمهور امریکاس

    • بدون نام

      ایشان در هیچ کدام محبوب نیست

    • کاتب

      کثیف وهوس باز.منفورترین .لوس وپست

    • بدون نام

      آخه دلقک!
      اگر واسه خودت و رفقات فیلم میسازی، غلط میکنی توی سالن عمومی پخش میکنی!
      فیلم سینمایی، خصوصی نیست
      برای دیده شدن و نقد شدن است
      به نگار هم بگو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج