۸۱۶۰۹۵
۲۰ نظر
۵۰۰۹
۲۰ نظر
۵۰۰۹
پ

واکنش وزیر سابق بهداشت به حواشی استعفایش

وزیر سابق بهداشت در واکنش به حواشی استعفایش، با بیان اینکه مشکلاتی که در وزارت بهداشت با آن مواجه بوده، یک‌روزه و مربوط به بودجه امسال نبود، گفت: به جز صحبت‌هایی که در آخرین جلسه شورای‌معاونین با همکارانم مطرح کردم که توصیه می‌کنم همه آن را بشنوند، هر آنچه که منتسب به من منتشر شود، فاقد ارزش و اعتبار است.

خبرگزاری ایسنا: دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگویی با اشاره به اظهاراتی که در روزهای اخیر و بعد از قبول استعفایش، به او منتسب شده است، گفت: خوشبختانه هر حرف و نقدی که داشتم، آن را صادقانه در دوران مسئولیتم با مردم در میان گذاشتم و فکر نمی‌کنم مطلبی باقی مانده باشد که بخواهم در حال‌حاضر آن را مطرح کنم.

از طرفی کار افرادی را که بعد از دوران مسئولیت‌شان تازه انتقادها را می‌گویند، تایید نمی‌کنم. درست نیست کسی که سال‌ها در حوزه‌ای مسئول بوده و در دوران مسئولیتش صحبت و نقدی نکرده، بعد از اینکه از مسئولیتش کنار رفت شروع به نقد، انتقاد و نقل‌قول کند.

همه حرف‌ها را در دوران مسئولیتم گفتم

وی تاکید کرد: بر این اساس هر نقل‌قولی که از من اعم از کلامی، مکتوب و حتی تصویری که ممکن است تقطیع شده باشد، منتشر شود، مورد تایید نیست.

البته به جز صحبت‌هایی که در آخرین جلسه شورای‌معاونین با همکارانم، معاونین و مسئولان ارشد وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی در دهم دی ماه مطرح کردم که توصیه می‌کنم همه بشنوند. به جز این صحبت‌ها هر آنچه که منتشر شود، فاقد ارزش و اعتبار است.

من همه حرف‌هایم را در همان جلسه مطرح کردم و توضیح دادم که چرا به وزارت بهداشت آمدم، چرا طرح تحول نظام سلامت شروع شد و چرا طرح تحول موفق بود و هست. همچنین توضیح دادم که چه کسانی ما را اذیت کردند که کارشان به نوعی اذیت مردم بود.

هاشمی با بیان اینکه به هر حال مشکلاتی که در وزارت بهداشت با آن مواجه بودیم، مشکلات یک‌روزه، یک‌ساله یا مربوط به بودجه امسال نبود، ادامه داد: به اعتقاد من این مشکلات ناشی از نوعی تفاوت دیدگاه و رفتار بود که این تفاوت هم به جنس هر یک از ما و ریشه‌ها، اعتقادات‌، باورها و آرمان‌هایمان بازمی‌گردند.

در عین حال بعد از قبول استعفایم از سوی رییس‌جمهور، با آقای دکتر نمکی- سرپرست وزارت بهداشت تماس گرفتم، به ایشان تبریک گفتم و عرض کردم که هر کاری به صورت مشورتی، فکری و از باب انتقال تجربه از دستم برآید، برای کمک به مردم آن هم در این شرایط سخت و به‌ویژه برای مردم مناطق محروم، بیماران خاص، ایتام، بچه‌های بی‌سرپرست، خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران انجام می‌دهم و در خدمت‌ مردم هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داود

      درود بر دکتر هاشمی عزیز
      بزرگمرد دوست داشتنی توانمند دلسوز و فرهیخته
      تلاش ، زحمات و عملکرد بسیار عالی شما همیشه در خاطر مردم خواهد ماند.
      به عنوان فردی که سالهاست در حوزه سلامت فعالیت میکنم، ارزش کارهای بزرگ شما را به خوبی درک میکنم.
      بدرود وزیر دوست داشتنی
      موفق هستید
      موفقتر باشید

    • بدون نام

      شماکه اینقدرارادت به اقشارمردم داشتین می ماندین...دراین شراط سخت!!!!!!حرفی بزنیدکه باورمان شود...سیدجان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حلادیگه همین نون خشکیه امده جاش بشکه‌ کهنه دمپای کهنه نوخشک میخریم نون خشک بیار نمک ببر

      • بدون نام

        ایول 4:1

    • AAAAAAAAAA

      نوبخت فقط قر زدن را میداند طریقه صحبت های او را هم که شنیده اید،
      مثل کسانی حرف میزند که تازه سواد دار شده اند.

    • بدون نام

      تنها فردی که داخل دولت روحانی فکر میکردیم داره کار میکنه شکر خدا رفت

    • نوری ازشیراز

      وزیر بهدا شت مر د کاربود مشکلاتی داشت کمتره کرد بجا هم بود خدا خیرش بده که جای دیگر خدمت کند انشا الاه

    • بی نام

      داگه راست میگفتی با این طرح تحول سلامت همین طور که جیب دوروریات ودکترهارو پر کردی یه کمی به وضع واوضاع پرستارها میرسیدی که الان مجبور نمیشدیم باکلی فارغ والتحصیل پرستاری تو بیمارستانها با کمبود پرستار مواجه باشیم هر غلطی کردی به خاطر دل خودت واطرافیانت کردی

    • بدون نام

      خدایاکی ازشرنوبخت راحت میشویم یعنی من زنده هستم که ببینم

    • کوروش

      شما زحمت هایتان را کشیده اید. کارانه ده ها میلیونی به پزشکان و شرکتی کردن نیروهای بهداشتی. تمرکز بر درمان و عدم توجه به سایر حوزه های این وزارت از افتخارات شماست. چند روزی استراحت کنید بهتره

    • سربندی

      توسعه ناعادلانه دانشگاه های علوم پزشکی، فاجعه ای بزرگ برای کشور است. شهرهای مثل گراش ، اسفراین، اسدآباد، تنکابن، جهرم، بم، خمین، ایرانشهر، شوشتر، بهبهان و ... با کمتر از 50 هزار نفر جمعیت دارای دانشکده علوم پزشکی هستند، در صورتی که شهری مثل بروجرد با 400 هزار نفر جمعیت با شبکه بهداشت و درمان اداره می شود!

    • نطری

      آقای وزیر بهداشت انسان محترمی بود اما همه میدانیم که زمانه عوض شده دنیا با دروغ سازگار تر است حقیقت وپاکی در دنیای مسابقه ای امروز بازار پسند نیست هیچکس وهیچ خبر گزاریی یک ثانیه از زحمات ایشان نگفت امروزه یک پیمانکاری دیوار کسی کج بکشد صاحب خانه داد بزند کج است مردم می خندند که ای بابا فلانی مدرک دولتی دارد فلانی با بزرگان وپولدارهاست اگر پیش قاضی هم برود قاضی به مدرک پیمانکار نگاه میکند و آخر یک وا گذار به خدا دل صاحب کار کمی آرام می شود وسلام

    • محمدمسجدی

      در کل تغییراتی در وضع بهداشت ودرمان ایجاد کردین ویکی از انگشت شمار وزرای موفق بودید البته یکدست صدا ندارد

    • بدون نام

      اقدامات شما بدون کارشناسی بوده قطعا چالش هایی که در این زمینه ایجادشد قابل اصلاح نخواهد بود از نظر صوری خوب و عوامفریبانه بود اما سو مدیریت در تمام سطوح مشاهده میشه

    • بدون نام

      درود

    • بدون نام

      زنده باد .و با افتخار رفتند .

    • پیمان

      کار ایشان مصداق ضرب المثل عامیانه (تا پول داری رفیقتم)بود و زمانی رفت که مثل مسکن مهر چند صد طرح بیمارستانی کلنگ زده نیمه تمام پشت سرش بر جای گذاشت که تکمیل آنها تا سالهای طولانی بودجه وزارت بهداشت را می بلعند.
      در کشوری مثل ایران که از نظر درآمد سرانه در حال حاضر در رتبه بالای صد از جمع ۱۸۰ کشور در جهان قرار دارد نمی توان تا ابد ادای پولدارها و کشورهای ثروتمند را درآورد

    • بدون نام

      خیلی مردی

    • امیرحسین (...)

      ای کاش بقیه مسئولین اینطور بودن

    • بدون نام

      تو با خاطری خوب نزد ملت کنار رفتی دوستت داشتیم و داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج