جاباما
۸۱۶۲۲۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شیوه‌های فرگوسنی سولسشر: تست ویژه از بازیکنان

اوله گنار سولسشر، قصد دارد با برگزاری دوباره شبهای معروف به کوئیزنایت که از برنامه‌های مشهور سر الکس در این تیم بوده، به افزایش اتحاد بازیکنان یونایتد کمک کند.

ورزش سه: اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت منچستریونایتد نشان داده که علاقه زیادی به کپی کردن برنامه‌های معروف سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای شیاطین سرخ در این تیم دارد. یکی از اقدامات او برگزاری دوباره شبهای معروف به کوئیزنایت است، جلساتی در زمان سر الکس که در جریان آن بازیکنان یونایتد به سوالاتی درباره اطلاعات عمومی جواب می‌دادند. از دیگر اقدامات دیگر سولسشر این است که او از بازیکنان یونایتد خواسته پیش از بازی‌های خارج از خانه، زمانی که در هتل اقامت دارند زمان بیشتری را در کنار هم بگذرانند.

یکی از منابع نزدیک به باشگاه یونایتد به روزنامه انگلیسی سان گفت:" تفاوت فضای باشگاه از زمانی که اوله آمده نسبت به دوران مربی قبلی، مثل تفاوت شب و روز است. در این چند روز رایان گیگز آمد و به بچه‌های تیم سر زد. در حالیکه زمانی که مورینیو اینجا بود، گیگزی هیچوقت این دور و حوالی دیده نشده بود".

منبع روزنامه سان که نخواسته نامش فاش شود در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" اوله می‌خواهد بازیکنها با هم و در کنار هم باشند، نه اینکه در اتاق‌های هتل تنها بمانند و با تبلت‌هایشان بازی کنند یا در شبکه‌های اجتماعی بگردند".

این منبع با اشاره به بازگشت کوئیز‌نایت‌های سر الکس به باشگاه گفت:" مایک فلان به یونایتد بازگشته، کسی که از بنیانگذاران کوئیزنایت در زمان سر الکس بود. او و سر الکس عاشق اطلاعات عمومی بودند و رقابتهایی که شبها درباره اطلاعات عمومی بین بازیکنها برگزار می‌شد خیلی جدی بود. بچه‌های تیم حالا شنیده‌اند که باید اطلاعات عمومی‌شان را بالا ببرند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج