۸۱۶۲۶۱
۶ نظر
۵۰۳۸
۶ نظر
۵۰۳۸
پ

جذاب‌ترین مد‌های آرایشی در سال ۲۰۱۹

نو شدن سال، نه تنهای روی طبیعت بلکه روی سبک زندگی ما، از لباس گرفته تا مدل مو و آرایش صورت، نیز تاثیر می‌گذارد. با شروع سال ۲۰۱۹،   طراحان برتر جهان ترند‌های خود را معرفی کردند که ما در این بخش روی ترند‌های آرایشی تمرکز کرده ایم. اگر شما هم دوست دارید که با جدیدترین مدل‌های آرایشی که در سال ۲۰۱۹ مد می‌شوند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: نو شدن سال، نه تنهای روی طبیعت بلکه روی سبک زندگی ما، از لباس گرفته تا مدل مو و آرایش صورت، نیز تاثیر می گذارد. با شروع سال ۲۰۱۹، طراحان برتر جهان ترندهای خود را معرفی کردند که ما در این بخش روی ترندهای آرایشی تمرکز کرده ایم. اگر شما هم دوست دارید که با جدیدترین مدل های آرایشی که در سال ۲۰۱۹ مد می شوند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

برق لب

چندین سال بود که خانم ها به سمت رژ لب های مات جذب شده بودند اما سال ۲۰۱۹ سالی ست که بار دیگر لب های براق را خواهیم دید. برق لب یکی از ترندهای سال جدید خواهد بود. خوبی برق لب ها آن است که با وجود روغن هایی که دارند، لب های شما را هیدراته نگه خواهند داشت. بنابراین در زمستان امسال، دیگر خبری از لب های خشک و ترک خورده نیست.

چهره بدون آرایش

جذاب‌ترین مد‌های آرایشی در سال ۲۰۱۹

خیلی از خانم ها از این که ساعات طولانی را صرف آرایش صورت شان کند، لذت نمی برند. در واقع آنها چهره طبیعی شان را بیشتر دوست دارند. خبر خوب برای این دسته از خانم ها آن است که چهره بدون آرایش در سال ۲۰۱۹ تبدیل به یک ترند می شود. بنابراین به جای این که وقت و پولدر میان جمع ظاهر شوید.

پوست براق

جذاب‌ترین مد‌های آرایشی در سال ۲۰۱۹

اگر چه نشانه های این ترند را در سال ۲۰۱۸ دیدیم اما پوست براق در سال ۲۰۱۹ توجهات بیشتری به سمت خود جلب کرده است. منشا این مد از کشور کره بوده و به لطف اینترنت در نقاط مختلف جهان نیز محبوبیت خود را به دست آورد. منظور از پوست براق، پوستی روشن، بدون لک و یک دست است. برای این منظور باید دور کرم پودرها، هایلایترها و رژ گونه ها را خط بکشید و بگذارید که پوست تان خودش را به زیبایی هر چه تمام تر نشان دهد.

رژ لب هلویی

اگر چه کرم پودر و هایلایتر از لوازم آرایش شما حذف شده اما این بدین معنی نیست که دیگر بخش های صورت تان را هم بدون آرایش رها کنید. اتفاقا در ترندهای آرایشی ۲۰۱۹، لب های بولد نقش مهمی را بازی می کنند. شاید زمانی که صحبت از لب های بولد می شود، اولین چیزی که به ذهن تان می رسد رژ لب قرمز است، اما در سال ۲۰۱۹ چنین نیست. در واقع شما می توانید با رنگ های دیگری هم لب هایتان را بولد کنید. سال ۲۰۱۹ سال رنگ های روشن است. رنگ هایی چون مرجانی، هلوی و حتی صورتی نئون رنگ هایی هستند که شما می توانید در این سال بر لبان تان بزنید.

ریمل رنگی

جذاب‌ترین مد‌های آرایشی در سال ۲۰۱۹

اگر دوست ندارید که لب هایتان را براق یا بولد کنید، می توانید به کمک ریمل های رنگی به ظاهرتان جذابیت دهید. اگر چه رنگ های مختلفی وجود دارند که شما می توانید به مژه هایتان بزنید اما از نظر کارشناسان رنگ هایی چون صورتی، قرمز یا نارنجی انتخاب خوبی برایتان نخواهند بود. به جای آن به سراغ رنگ های دیگری چون سرمه ای یا آبی بروید.

اکلیل

اگر شما هم جزو خانم هایی هستید که عاشق اکلیل و آرایشی اکلیلی هستند، خوشحال باشید زیرا امسال سال شماست. آرایش اکلیلی را نه تنها به عنوان سایه، بلکه برای دیگر قسمت های صورت تان مانند خط چشم، ابرو، گونه یا حتی لب هایتان هم می توانید استفاده کنید.

ابروهای پرپشت و طبیعی

جذاب‌ترین مد‌های آرایشی در سال ۲۰۱۹

اگر ابروهای پر پشتی دارید شانس با شماست زیرا سال ۲۰۱۹ شما با ابروهایتان به زیبایی هر چه تمام تر خواهید درخشید. ابروهای پر پشت در سال ۲۰۱۸ مورد توجه طراحان مد بوده و همچنان هم محبوبیت خود را حفظ کرده است. بنابراین دیگر نیازی نیست که آنها را کاملا تمییز کنید. همین که بگذارید رشد طبیعی خود را داشته باشند، کافی ست. البته برای این که ابروهایتان فرم بگیرند، می توانید از حالت دهنده یا ژل ابرو استفاده کنید.

آرایش چشم هندسی

جذاب‌ترین مد‌های آرایشی در سال ۲۰۱۹

اگر از آرایش معمولی صورت تان خسته شده اید و می خواهید کمی به آن تنوع دهید، آرایش چشم هندسی گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. برای این منظور می توانید از چندین رنگ سایه چشم استفاده کنید و به کمک آنها سایه چشمی زاویه دار و هندسی بکشید. از آنجا که این ترند بسیار بولد است، چشم ها را به سمت خود جلب می کند، بنابراین به مژه هایتان هم ریمل بزنید و به آنها حالت دهید تا جذابیت چشم تان را چند برابر کند.

خط چشم رنگی

سال ۲۰۱۹، تمرکز بیشتری روی آرایش چشم دارد. از سایه چشم های اکلیلی و هندسی و رنگی که بگذریم، شما حتی می توانید خط چشم هایتان را نیز رنگی انتخاب کنید. نه تنها یک رنگ، بلکه می توانید از دو یا حتی سه رنگ برای کشیدن خط چشم کمک بگیرید. بهترین رنگ هایی که می توانید استفاده کنید، رنگ های جواهرات مانند یاقوتی یا زمردی و... است.

خط چشم گربه ای

خط چشم گربه ای که طرفداران زیادی در میان خانم ها دارد، در سال ۲۰۱۹ تبدیل به یک ترند شده است. کندال جنر از ستاره هایی ست که در مد شدن این شیوه آرایش تاثیری زیاد داشت. او در ویدیوی آموزشی خود می گوید که نباید دم خط چشم تان را خیلی پهن بگیرید. خوبی این مدل آن است که به هر مدل چشمی می آید. اگر شما هم می خواهید که چشم های بولد و جذاب تری داشته باشید، خط چشم گربه ای انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلن از دو حالت خارج نیست یا ساده ساده یا خیلی فانتزی و عجیب غریب که اکثرن تو فاز ماها نیستن

      دوستان ارایش خلیجی و اینکه خودتونو بزور رنگی کنید خیلی وقته از مد افتاده لطفاً اینقدر زور نزنید

    • Niloofar

      بهترین مد چهره بدون آرایش هست

      پاسخ ها

      • aramesh

        آره چهره ای حقیقی

    • بدون نام

      خدایی اینارو پارسالم نگفتین مدن؟

    • mahsa

      فقط رژ لب قرمز تمام

      پاسخ ها

      • (:

        ولی ب همه نمیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج