۸۱۶۳۷۵
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

محیط زیست: کرج، منشا بوی نامطبوع نیست

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز در واکنش به خبر منشا بوی بد تهران در روزهای گذشته گفت: انتشار بوی بد تهران هیچ ربطی به استان البرز و شهر کرج ندارد.

خبرگزاری ایلنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز در واکنش به خبر منشا بوی بد تهران در روزهای گذشته گفت: انتشار بوی بد تهران هیچ ربطی به استان البرز و شهر کرج ندارد.

فردین حکیمی گفت: اگرچه به‌طور دقیق نمی‌توانیم درباره این اتفاق اظهار نظر کرد اما یقین دارم که منشا بوی بد تهران ربطی به استان البرز ندارد.

وی افزود :چند روز گذشته چندباری از تهران تماس گرفتند و این موضوع را مطرح کردند به آنها نیز گفتم منشا بوی تهران در کرج نیست. البته اگر اعلام کنند که از فلان نقطه کرج بوی بدی منتشر می‌شود حتما پیگیری کرده و نظر اداره محیط زیست استان را اعلام می کردیم ولی اینکه یک نفر بگوید که منشا بو در کرج است درست نیست. نباید کلی و بدون مدرک و دلیل صحبت کرد .دلایل شان را با جزییات مطرح کنند حتما پیگیری خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان به‌ خاطر وزش بادهای تهران که در بیشتر مواقع از غرب به شرق است منشا بو را کرج دانست ، افزود: درست است که جهت باد تهران به این شکل است اما اگر این بو منشاش از کرج بود باید بخشی از استان البرز را هم درگیر می‌کرد . در صورتی که هیچ بوی بد و مشکوکی در آن روز در استان به مشام نرسید.

حکیمی اضافه کرد : اگر منشا بو در در کرج بود حتما ابتدا یک نقطه‌ از کرج را درگیر می‌‌کرد و بعد به سمت تهران می آمد. بنابراین نه تنها نمی پذیرم که منشا بوی تهران کرج بوده بلکه آن را تکذیب هم می‌‌کنم، مگر اینکه اعلام کنند منشا بو فلان نقطه کرج است.

چهارشنبه گذشته -۱۲ دی ماه - بوی نامطبوعی تهران را فرا گرفت. بسیاری از مسئولان دولتی و شهری و برخی از کارشناسان محیط زیست گمانه زنی‌‌های متعددی را به عنوان منشأ بوی نامطبوع تهران مطرح کردند؛ اما در نهایت و با اعلام این که منبع بو هنوز کشف نشده قرارشد به تحقیقات خود در این زمینه ادامه دهند.

در آخرین خبر نیز علت و منشا بوی بد تهران کرج اعلام شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک برسرتان که تابحال منشای برای این بوی نامرئی پیدانکردید!

    • بدون نام

      این بوی گند بودجه ۹۸ است .

    • پلنگ جگوار

      بنا به اعتقاد یکی از مومنان از همان منطقه و حوالی آن گناهان و معاصی کبیره شدت زیادی پیدا کرده واین بوی بد و گند حاصل اعمال و کردار گناهکاران میباشد که در قیامت با این بوی گند در صحرای محشر محشور میشوند.منتهای مراتب چون خداوند بزرگ ستار العیوب میباشد خواسته با این کار یک هشدار بزرگی به همه موجودات اعم از انسانها و انسان نما داده باشد که حساب کار خود را داشته باشید تا دچار کیفر و آتش قعر خداوند نشوید.

    • بدون نام

      بابا چرا مردم رو سر کار میزارید هی به هم پاس میدید . یک کلام بگید تهران داشت شلوغ میشد با این بو ذهن مردم رو درگیر کردیم که منحرفشون کنیم . وگرنه خودتون خوب میدونید منشاء این بو از کجاست

    • علی

      آخه اگرکرج منبع بو میباشد!!!!!!!!پس چرا این بو درخود کرج نمی آید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا باید به این مدیریت وسطح دانش آقایان تاسف خورد....

    • 7

      تهرانیای از دماغ فیل افتاده کرج بو نمیده اگه بومیداد ما متوجه میشدیم

    • بدون نام

      این بو مربوط میشه به کارخانه کمپوست کیانمهر کرج که بوی بسیار متافن وبد وگند داره که احالی منطقه رو واقعا درگیر کرده و الانم به تهران رسیده و بارها باحالی تومار امضا کردن ولی شهرداری هیچگونه کاری در جهت رفع این بو نمی کنه متاسفانه و مردم رو واقعا کلافه کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج