۸۱۶۴۰۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

اتخاذ تمهیدات لازم برای تهیه اقلام اساسی در نوروز

استاندار تهران با اشاره به تمهیدات لازم برای تأمین اقلام شب عید مردم گفت: تمهیدات لازم برای تهیه اقلام اساسی در شب عید اتخاذ شده و در این راستا برای تنظیم بازار تمام ظرفیت‌های پرورش مرغ ۱۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

خبرگزاری تسنیم: استاندار تهران با اشاره به تمهیدات لازم برای تأمین اقلام شب عید مردم گفت: تمهیدات لازم برای تهیه اقلام اساسی در شب عید اتخاذ شده و در این راستا برای تنظیم بازار تمام ظرفیت‌های پرورش مرغ ۱۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

انوشیروان محسنی بندپی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات لازم برای تأمین اقلام شب عید مردم اظهار داشت: تمهیدات لازم برای تهیه اقلام اساسی در شب عید اتخاذ شده و در این راستا برای تنظیم بازار تمام ظرفیت‌های پرورش مرغ ۱۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: ذخایر انبارهای مواد غذایی به اندازه کافی است باید مدیریت و ساماندهی شوند تا تنظیم بازار برای مواقعی که مصرف مردم ویژه و بیشتر است به درستی انجام دهد که در این زمینه تکالیف مسئولان ذی‌ربط تعریف شده و ما هم به عنوان استانداری این مسائل را در ابعاد مختلف رصد می‌کنیم.

استاندار تهران در مورد اقلام لحاظ شده در طرح تنظیم بازار شب عید افزود: کالاهای اساسی اعم از دارو، مواد پروتئینی و مواد لبنی که نیاز آحاد جامعه است در تنظیم بازار شب عید مورد توجه قرار دارند.

محسنی‌بندپی عنوان کرد: قیمت کالاهای اساسی با توجه به برخوردار بودن از ارز یارانه‌‌ای تفاوت فاحشی پیدا نکرده و جایی که لازم باشد مثل مواد پروتئینی وزارت جهاد کشاورزی از اهرم واردات در زمینه گوشت گرم قرمز و مرغ استفاده می‌کند.

وی در پایان با اشاره به لزوم استقلال طرح تنظیم بازار استان تهران خاطرنشان کرد: همه آنچه که در سایر استان‌ها به صورت مستقل فعالیت می‌کنند در استان تهران نیز باید مستقل شود تا به عنوان نماینده عالی دولت فعالیت‌ها رصد شده و اقدامات در این حوزه پیگیری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما دو روز نمتوانید قیمت‌ها را ثابت نگهدارید فکر شب عید هستید خدا به داد ملت برسد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر همین حالا فکر شب عید هستید چه شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج