جاباما
۸۱۶۴۲۶
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پله اول فرهاد؛ نیمکتی که وزین‌تر شد

فرهاد مجیدی بی تردیدیکی از مهم ترین چهره باشگاهی لیگ برتر ایران است و در بین استقلالی ها محبوبیت اش بی مثال.

ورزش سه: تیم قلعه نویی را بیاد بیاورید مملو از ستاره های فوتبال ایران بود نکونام، رحمتی، تیموریان، خسرو حیدری، مجتبی جباری ولی ورزشگاه همیشه یک ستاره روی نیمکت را تشویق میکرد فرهاد مجیدی و تمام بازی هواداران آبی منتظر حضور او در زمین بودند. وقتی پا به زمین می گذاشت زمین و زمان به تکاپو می افتاد تا ناجی برای استقلال گل بزند.

از سوی دیگر فرهاد همیشه سعی میکرد در استقلال از حواشی روز دوری کند وارد باندهای درون تیمی نمی شد و شان خود را حفظ میکرد. همین خصوصیت مجیدی همیشه باعث شد محبوبیت فرهاد در بین هواداران برای بقیه بازیکنان و مربیان در استقلال خطر بزرگی محسوب نشود هر چند که احتمالا سخت بود کاپیتان های تیم ملی در زمین باشندو امیر قلعه نویی روی نیمکت باشد؛ ولی تمام توجه ورزشگاه سوی ستاره شماره ۷متمرکز باشد ولی همه سعی می کردند با این موضوع کنار بیایند و از تقابل با او پرهیز می کردند.

پس از خداحافظی مجیدی استقلال بحران های مختلفی را پشت سر گذاشت تیم به مرور از ستاره های نسل دهه ۸۰ خالی شد. رقیب سنتی (پرسپولیس)دوباره به روز های اوج خود برمی گشت و گویی با نبود فرهاد شور و هیجان هم در استقلال نبود و شماره ۷ آبی ها بر تن هیچ بازیکنی نمی چسبید .

حضور گاه و بیگاه فرهاد در ورزشگاه برای تماشای بازی های استقلال و استقبال گرم هواداران به یاد همه می آورد که ناجی بالاخره روزی به نیمکت استقلال خواهد رسید؛ ولی پس از تجربه های ناموفق این نگرانی هم وجود داشت که مجیدی هم در زمان نادرست وارد استقلال شود و خرج اعتبار خریدن مدیران شود؛

اما فرهاد که نشان داده مراقبت از خود را خوب می داند به نظر در زمان مناسبی تصمیم به حضور در کادر فنی گرفت حالا فرهاد می تواند در کنار شفر مربی گری را هم تجربه کند و در استقلال دوباره اوج گرفته این روز ها شور و هیجان را هم وارد کند.

از سوی دیگر حضور مجیدی در مجموعه استقلال فشار آلترناتیو بیرونی را برای شفر کم خواهد کرد وفرهاد دیگر نه رقیب بلکه همکار شفر خواهد بود. سابقه فرهاد در گذشته هم نشان میدهد اهل یارکشی درون تیمی و به حاشیه کشاندن تیم نیست ولی به نظر مهم ترین مسئولیت فعلی مجیدی در استقلال ترمیم رابطه هواداران با مدیریت و مسئولین باشگاه باشد و قرار است پل خراب شده اعتماد را در باشگاه بین هواداران و اعضا باشگاه ترمیم کند .

و در نهایت این امید را نیز در ما زنده نگه می دارد که ماهم روزی گواردیولای خودمان را به عنوان نفر اول روی نیمکت داشته باشیم.

احسان صدری

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاکتوریل

      بازیکن بود دوپینگی بود اینجا میخاد چ غلطی بکنه

    • کیسه فروش

      کم کم باید منتظر دوپینگ بازیکنای کیسه بود. راستی با اومدن فرناز به ورزشگاه رسما ورود بانوان آزاد شد❤❤❤❤❤❤

    • بدون نام

      آخه این آدم چه بار فنی و مدیریتی داره که نوشتید وزن نیمکت کیسه بیشتر شد ؟؟؟!!! چقدر سابقه مربیگری داره ؟؟؟ چرا چرت و پرت می نویسید ؟؟ چقدر می گیرید مطلب مزخرف می نویسید ؟؟

    • ۱۴

      بله با سابقه دو جام جهانی دو جام ملتها و سابقه مرد سال اسیا و آقای گلی البته که وزین تر شد

    • بدون نام

      بابا صدری با قاشق بخور ملاقات نکند جوجه رو آخر پاییز کباب میکنند صدری جون

    • سیاوش

      گواردیولای خودمان
      خیلی خندیدیم

    • بدون نام

      فری خانم باید حالا حالا کفشهای گواردیولا را واکس بزنه . مقایسه مزخرفی بود

    • هادی فولاد

      قشنگ معلوم یه جماعتی داره یه دردای رو یادشون میاد. ایجان. خوشم میاد نیومده ترس انداخته جون لنگیا

    • مشیری

      پرسپولیسیم .ولی دلیل این همه توهین به بازیکنان استقلال و متعاقب آن توهین استقلالیها به بازیکنان پرسپولیس رو نمیدونم.فرهاد چه رفتار زنانه ی از خودش نشون داده که بهش میگین فرناز یا استقلالیها به بیرانوند میگن منقاروند.با این توهین ها چی رو میخواین ثابت کنید.پرسپولیس و استقلال دو تیم ریشه دار و خوب ایران هستند اهانت به هر کدام از اینها اهانت به خودمون هست.باور کنید جدای از فوتبال اینا همشون با هم رفیق صمیمی هستند.پس ما خودمونو ضایع نکنیم.

    • حسبن

      ای خدا این فرهاد مجیدی چی داره که اینقد هوادارش هستین.فقط خوشتیپه نه شخصیت داره نه علم فوتبال .فقط هم به فکر پوله.همین اقا بود بخاطر پول استقلال رو ول کرد و رفت عروس عربا شد

    • مهدی شادپور

      همین فرهاد بود تو هر بازی با لنگ گل میزد همین لنگیها هر موقع فرهاد بود از ترسشون می ترسیدند بازی کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج