۸۱۶۴۶۳
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

بختیاری‌زاده: فرهاد آمد، اما شفر در راس است

پیشکسوت استقلال و تیم ملی می گوید با وجود پیشنهاد از لیگ یک اما علاقه او حضور در تیم امید است.

ورزش سه: سهراب بختیاری زاده مربی تیم امید ایران درباره آخرین شرایط این تیم اضافه کرد: وضعیت تیم امید بسیار خوب است. اردویی را شروع کردیم و ۱۰ روز در تهران حضور داریم و سپس بازی ۴ جانبه در قطر داریم که به ما خیلی کمک خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا یازده جا به جایی در نیمکت های لیگ برتر داشتیم، بیان کرد: این جا به جایی ها به اعتقاد من در فوتبال حرفه ای در ساختار به ما کمک نمی کند.

شاید این موضوع کمک حال برخی باشگاه ها که به دنبال نتیجه در کوتاه مدت هستند، باشد اما من به ثبات کاری اعتقاد دارم. شرایط فوتبالی به شکلی است که مدیران تنها مربیان را مقصر می دانند. باید روی این موضوع وقت بگذاریم که چرا به این اندازه روی انتخاب مربیان حساس هستیم و آنها را راحت از دست می دهیم.

وی افزود: نمی توانم این موضوع را قضاوت کنم و باید پای صحبت مربیان و کادرفنی بنشینیم. فکر می کنم عمده دلیل آن مسائل فنی باشد. در لیگ برتر مهم ترین بخش فنی تیم ها است و ترس و اضطراب مدیریت از نتیجه نگرفتن که به خود آنها ضرر می زند، در این زمینه نقش دارد. دولتی اداره شدن از خیلی جهات به فوتبال ما ضربه می زند. مدیران ما دولتی هستند و کادر مدیریتی خیلی سریع تغییر می کنند و این باعث می شود آنها احساس آرامش نداشته باشند.

شاید در فوتبال حرفه ای باشگاه ها برای جذب یک بازیکن، ۳ تا ۶ سال آینده را در نظر می گیرند اما در فوتبال ما چنین خبری نیست زیرا هیچ مدیری نمی داند تا کی حضور دارد. باشگاه ها خیلی راحت داشته های خود را از دست می دهند و بازیکنان به دنبال جایی هستند که دستمزد بیشتری دریافت کنند.

بختیاری زاده در واکنش به مذاکرات خود با باشگاه شهرداری ماهشهر تصریح کرد: به جز تیم ماهشهر و چند تیم دیگر، باز هم پیشنهاد داشتم اما تمرکز من تیم امید است و به این تیم افتخار می کنم. درباره ماهشهر نیز صحبت کوتاهی داشتیم اما شرایط به شکلی نبود که جدا شوم و هر تصمیمی که بگیرم، با هماهنگی کادر تیم امید است.

وی در ادامه درباره حضور مجیدی در استقلال اضافه کرد: فرهاد مجیدی یک استعداد خوب در حوزه مربی گری است و برای او آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم آمدن فرهاد باعث نشود که شرایط استقلال به هم بریزد. رسانه ها و آنهایی که استقلال را دوست دارند، به تیم حرفه ای نگاه کنند. در کنار فرهاد افراد دیگری هستند و شفر در راس حضور دارد. فرهاد به تجربه اندوزی نیاز دارد.

بختیاری زاده در بخش بعدی صحبت های خود درباره شرایط تیم ملی در جام ملت ها، اضافه کرد: آرزوی قلبی من ثبت بهترین نتایج برای تیم ملی است. تیم ما در جام جهانی بازی های خوبی انجام داد و بسیار با شخصیت و با کلاس است. نباید احساس کنیم چون در جام جهانی برابر تیم های بزرگ درخشیدیم، در آسیا کار آسانی داریم. شخصا امیدوارم این تیم با این بازیکنان و با کادرفنی کار بزرگی انجام دهد.

وی درباره دیدارهای تیم ملی در مرحله گروهی گفت: یمن بازی اول است و بسیار سخت خواهد بود و باید با تمرکز در زمین ظاهر شویم. مربیان تیم ملی قطعا به بازیکنان گفتند که باید به همه تیم ها احترام گذاشت و مطمئنم بازیکنان هیچ دیداری را ساده نمی گیرند.

بختیاری زاده در پایان صحبت های خود گفت: فوتبال پایه ما بیشتر از یک مقدار ضعیف است. ما در همه ورزشها بهترین استعدادها را داریم اما کمترین ها را در بخش آموزش خرج می کنیم. اگر بتوانیم در پایه ها امکانات زیادی داشته باشیم، شک نکنید فوتبال ما بیشتر پیشرفت خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته موقت

    • بدون نام

      خخخخخ خدایی حاشیه آمد ه بدبخت این جماعت کیسه همشون فقط بلدند نامردی کنند اخه انسان نیستند حیونکی ها فرناز امده با ناز امده چخ بگی قهر میکنه میگه میخوام برم امارات ولی تو قطر پیداش میشه

    • بدون نام

      خخخخخ خدایی حاشیه آمد ه بدبخت این جماعت کیسه همشون فقط بلدند نامردی کنند اخه انسان نیستند حیونکی ها فرناز امده با ناز امده چخ بگی قهر میکنه میگه میخوام برم امارات ولی تو قطر پیداش میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج