۸۱۶۵۵۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تولید آلبومی با تمام مشخصه‌های موسیقی راک

«رادیو» نخستین اثرش را منتشر کرد

نخستین آلبوم رسمی گروه «رادیو» با صدای نیما طاری و آهنگسازی فهام گوهری روز جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ در هتل سیمرغ برگزار شد.

روزنامه همدلی: نخستین آلبوم رسمی گروه «رادیو» با صدای نیما طاری و آهنگسازی فهام گوهری روز جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ در هتل سیمرغ برگزار شد. در ابتدای این مراسم فهام گوهری، نیما طاری، بابک ریاحی‌پور (نوازنده گیتار باس)، نیما حمیدی (نوازنده درامز) و مسرور شیدایی (میکس و مسترینگ) به روی صحنه رفتند تا درباره آلبوم «رادیو» توضیح‌هایی را ارائه کنند.

«رادیو» نخستین اثرش را منتشر کرد

فهام گوهری آهنگساز و تنظیم کننده این اثر گفت: این گروه یک اتفاق بود و من فقط آن را پرورش دادم. این اتفاق از «نیما» با یک تک تراک شروع شد و بعد تصمیم گرفتیم آن را به یک آلبوم تبدیل کنیم.

با کمک دوستانی که داشتم مانند شخص اول زندگی موسیقیایی من یعنی بابک ریاحی پور و ارتباطی که از طرف او با دیگر نوازنده‌ها ایجاد شد در یک سال و نیم گذشته به صورت بسیار جدی کار را جلو بردیم. آلبوم «رادیو» به صورت فول آکوستیک ضبط شد و در آن «سمپل بازی» نداشتیم. شرکت طنین هنر باربد و آرش یاسمینی هم به ما همه گونه کمک کردند.

بابک ریاحی‌پور که یکی از نوازندگان برجسته گیتار باس است، در صحبت‌هایی گفت: در موسیقی راک بالا و پایین‌های بسیاری وجود دارد. خوشحالم که روی این پروژه کار‌کردم. کم پیش می‌آید آلبومی از اول تا آخرش بیس داشته باشد. معمولا یکی را بیس می‌گیرند و بقیه را فاکتور. موسیقی راک در ایران پاپیولار نیست.

ما توقع حمایت نداریم. همین که کاری به کارمان نداشته باشند برایمان کافی است. به بهانه های مختلف کنسرت های راک را تعطیل می‌کنتد. در برج آزادی یکی از بچه‌های موزیسین با موسیقی هِد زده و همین بهانه‌ای برای تعطیلی کل کنسرت های راک شده است.

در ادامه نیما طاری خواننده گروه «رادیو» گفت: برایم کار در کنار چنین استادانی در اولین آلبوم باعث افتخار است. من و فهام گونه‌های مختلفی از سلایق و افکارمان را ترکیب کرده‌ایم تا مسیرمان را بهتر دنبال کنیم. او همچنین درباره دلیل انتخاب نام «رادیو» برای این بَند گفت: چندین نام برای گروه‌مان در نظر داشتیم که متاسفانه همه را رد کردند.

در نهایت به «رادیو» رسیدیم که به خاطر جنبه نوستالژی این رسانه و فلسفه‌ای که در رادیو نهفته است، این نام را انتخاب کردیم. «رادیو» از قدیمی‌ترین مرجع‌های شنیدن موسیقی در دنیا است. همین الان هم بسیاری از مردم با رادیو موسیقی می‌شنوند.

بابک ریاحی‌پور «گیتار باس»، مسعود همایونی «گیتار آکوستیک و الکتریک»، نیما حمیدی «درامز»، فهام گوهری «پیانو و سینتی سایزر» و بهرنگ نادری «گیتار الکتریک» و فلورا فرزانه به‌عنوان همخوان در تولید آلبوم «رادیو» نقش داشته‌اند. در ادامه این مراسم دو قطعه از آلبوم «رادیو» توسط نیما طاری اجرا و در پایان مراسم رونمایی و امضا پوستر این آلبوم توسط عوامل آلبوم «رادیو» انجام شد.

آلبوم «رادیو» در 9 قطعه با نام‌های «سقوط»، «خیال»، «سفر»، «قول فراموشی»، «مرز تنهایی»، «قصه عالم»، «بازگشت»، «حقارت» و «فیلم طنز» منتشر شده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق فروشگاه‌های محصولات فرهنگی و سایت‌های مجاز این اثر را خریداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج