۸۱۶۵۶۰
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

بهزاد فراهانی مقابل دوربین «خاک گرم»

تصویربرداری مجموعه «خاک گرم» این روزها در فهرج پیگیری می شود.

بانی فیلم: بهزاد فراهانی که یکی از بازیگران اصلی سریال «خاک گرم» است، برای نخستین بار مقابل دوربین سریال رفت. این در حالی است که این بازیگر در نخستین روز حضورش در این سریال در رستوران بین راهی در منطقه فهرج مقابل دوربین رفت. در کنار او بهرام ابراهیمی و علی کهن نیز در این سکانس حضور دارند و طبق گفته تهیه کننده سریال پس از فهرج باز هم به بم می روند تا سکانس های باقی مانده را در این منطقه ضبط کنند. ضمن اینکه تصویربرداری سریال به ۶۵ درصد رسیده است.

بهزاد فراهانی مقابل دوربین «خاک گرم»

«خاک گرم» با نام قبلی «تردید» به کارگردانی جواد ارشاد و تهیه کنندگی فریبا بانک توکلی ۱۵ مهر در کرمان آغاز شد و همچنان در این استان ادامه دارد. تمام لوکیشن های این سریال در استان کرمان و شهرهای مختلف است. از جمله بم، راین و فهرج. ضمن اینکه تدوین سریال همزمان با تصویربرداری در حال انجام است. تهیه کننده پیش از این گفته بود که ممکن است اواخر سال این سریال روی آنتن شبکه یک برود. اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

مجموعه تلویزیونی « خاک گرم » در ۳۰ قسمت به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک با موضوع میراث فرهنگی ایرانیان ساخته می‌شود. در خلاصه داستان آن آمده است: «مردی به نام برومند به همراه همسرش هما برای سرپرستی یک سایت باستان‌شناسی دعوت به همکاری می‌شوند که در این مسیر با کشف یک منطقه بسیار حساس و استراتژیک به لحاظ تاریخی وارد ماجراهایی می‌شوند… .»

بهزاد فراهانی، دانیال حکیمی، فرشته سرابندی، بهرام ابراهیمی، شهروز ابراهیمی، رضا توکلی، معصومه آقاجانی، شیوا خسرومهر، فرزاد باقری، آسیه سلطانی، علی‌محمد رادمنش، فرزاد باقری، رحمان باقریان، مریم گودرزی، علی کهن، خلیل نظام‌آبادی، مهدی حشمتی، زهرا اسلامی و محسن افشار در این مجموعه بازی می‌کنند.

عوامل اصلی« خاک گرم » عبارتند از: تهیه‌کننده: فریبا بانک توکلی، کارگردان: جواد ارشاد، نویسنده: سمانه نامدار، مدیر تصویربرداری: فریدون شیردل، تصویربردار: عزت عزیزی، طراح گریم: فرانک گلنوش، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: روح‌الله ظریف، دستیار دوم کارگردان: میثم نجفی، مدیر صدابرداری: جمال دهقان، طراح صحنه و لباس: حسن علیزاده، مدیر تدارکات: علیرضا کفایتی، امور مالی: امیر جعفری، دستیاران تولید: صادقی، حشمتی، وحید زاده، طاهری نژاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • moh

      این بی لیاقت چیه ازش خبر میگی.
      غیرت داشت جلو دخترش میگرفت

    • بدون نام

      تو ایران ما چه خبره گلشیفته اون ور خودش وعریان میکنه حضور خانواده گلشیفته تو سینما وتلویزیون خیلی پر زنگ تر از قبل میشه از سینمای قدیم به عنوان سینمای مبتذل طاغوتی یاد میشه ولی سینمای الآن هزاران بار مبتذلتر از قدیمه و آدماش لجن تر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج