۸۱۶۶۲۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

یاوری: تیم ملی در آسیا ۲ دشمن دارد

محمود یاوری، پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تیم ملی در جام ملت‌های آسیا دو نوع حریف و دشمن دارد.

خبرگزاری تسنیم: محمود یاوری درباره آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در امارات اظهار داشت: شرایط تمام تیم‌ها در این دوره یکسان است و فکر می‌کنم وضعیت تیم ملی ایران نیز ۹۰ درصد مساعد است. طبیعی است که در بازی‌های اول و دوم تیم‌ها به شرایط ایده‌آل می‌رسند.

وی درباره دیدار تیم ملی مقابل یمن در گام نخست، عنوان کرد: این بازی برای ما خیلی مهم است. البته درست است که برای این بازی یکی دو بازیکن مصدوم داریم، ولی خوشبختانه انتخابات کی‌روش به صورتی بوده که در هر پست دو بازیکن خوب داریم. کی‌روش به خوبی موضوع مصدومیت بازیکنان را پیش‌بینی کرده بود و از این بابت تیم ملی مشکلی نخواهد داشت.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره روحیه بازیکنان تیم ملی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تیم ملی تمرینات خوبی را در قطر و امارات سپری کرده است. در این بین هوادارانی که سر تمرینات تیم ملی می‌روند نقش بسیار مهمی دارند تا بازیکنان روحیه بیشتری داشته باشند. خیلی خوب است که کی‌روش هم خیلی سخت نمی‌گیرد و اجازه می‌دهد هواداران و مردم در کنار تیم ملی باشند. این موضوع از نظر روحی به بازیکنان کمک زیادی می‌کند.

یاوری گفت: هیچ مسئله‌ای دلیل نمی‌شود که بخواهیم به یمن امتیاز بدهیم، چون برای صدرنشین شدن با عراق رقابت داریم و باید با حداکثر تفاضل گل بازی‌های گروهی‌مان را پشت سر بگذاریم. البته باید اشاره کنیم که کی‌روش همیشه نگاهش فقط به بازی پیش رو بوده و الان‌ هم فقط برای بازی با یمن تمرکز کرده است.

وی افزود: هر بازی برای ما فینال است و هر فینالی هم ارزش خاص خودش را دارد. اگر یمن را شکست ندهیم دیگر بازی با عراق هم برای‌مان مهم نیست و فقط باید یمن را شکست دهیم. تیم ملی باید در حالت عادی در گروهش اول شود.

محمود یاوری تصریح کرد: ما در جام ملت‌ها دو نوع حریف و دشمن داریم. حریف اول تیم‌هایی مانند کره جنوبی، ژاپن و استرالیا هستند که به همراه ایران مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌آیند که البته در صورت صدرنشینی در گروه‌مان تا مرحله نیمه نهایی با با آنها کاری نداریم.

پیشکسوت فوتبال ایران اشاره کرد: باید بدانیم حریف دوم تیم ملی، تیم‌های عربی هستند که همیشه علیه ایران با هم تبانی می‌کنند. یادم است که ما برای مسابقات غرب آسیا به امارات رفته بودیم و در آن دوره، عراق و سوریه با یکدیگر تبانی و برای تیم ملی در آن‌ زمان مشکل ایجاد کردند. تیم‌های عربی معمولاً مقابل ایران مشکلی‌سازی می‌کنند و اگر این تیم‌ها واقعاً مقابل ایران فوتبال بازی کنند ما مشکلی برای رویاروی با این تیم‌ها نخواهیم داشت، اما آنها برای ما نقشه می‌کشند و این می‌تواند خطرناک باشد.

وی در پایان گفت: بسیار خوش‌بین هستم که تیم ملی در این دوره نتیجه بگیرد و جام قهرمانی را بعد از چندین سال برای ایران به ارمغان بیاورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      اقای یاوری تنها مربی است که وقتی خواستن بازکن بهش تحمیل کنند از تیم ملی جدا شد مثل برانکو نبود که خداد و هاشمیان خط زد با پاذدر میانی فدراسیون به تیم ملی دعوت کرد برانکو ان موقع کار درستی کرد وگرنه به جام جهانی نمیرفتیم
      کی روش هم توصیه پذیر نیست نمیشه گفت درسته یانه ولی در تیم برانکو بازیکن سالاری موج میزذد ولی در تیمهای یاوری و کی روش همچین چیزی نبوده به هرحال امیدوارم کی روش تیم ملی و قهرمان اسیا کنه و برانکو پرسپولیس و قهرمان اسیا ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج