جاباما
۸۱۶۶۶۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سال ۲۰۱۹، پایان دوران طلایی نتفلیکس؟!

سال گذشته نتفلیکس بسیار موفق حاضر شد و بیش از صد فیلم ساخت.نتفلیکس بیش از صد وپنجاه میلیون کاربر در دنیا دارد.اما سال جدید با رقبای جدید انتظار این کمپانی را می‌کشد.

دنیای تصویرآنلاین: سال گذشته نتفلیکس بسیار موفق حاضر شد و بیش از صد فیلم ساخت.نتفلیکس بیش از صد وپنجاه میلیون کاربر در دنیا دارد.اما سال جدید با رقبای جدید انتظار این کمپانی را می‌کشد.شبکه آنلاین دیزنی که امتیاز فیلم‌های مارول و جنگ ستارگان وپیکسار را دارد،در راه است. اپل شبکه آنلاین دیگری است.وارنر مدیا نیز سرویس جدیدی را راه اندازی می کند و در این سرویس محصولات شبکه اچ.بی.او،ترنر وبرادران وارنر را به نمایش خواهد گذاشت.

سال ۲۰۱۹، پایان دوران طلایی نتفلیکس؟!

نتفلیکس برای نمایش محصولات برادران وارنر با آنها قرار داشت و کمپانی فعلا محصولات خود را از این شبکه بیرون نکشیده است. اما دیزنی دیگر محصولات خود را در نتفلیکس به نمایش نمی گذارد.نتفلیکس شهرتی برای خود در زمینه تولید مجموعه های درام مانند «The Crown» بدست آورده است.اخیرا سیاست تولید مجموعه های ارزان تر را در دستور کار خود قرار داده است.

هشتاددرصد کاربران جدید نتفلیکس خارج از آمریکا هستند.پیش بینی می شود که رقیب اصلی نتفلیکس در سال ۲۰۱۹ شبکه آمازون باشد. چرا که شبکه های دیزنی و وارنر مدیا راه طولانی در پیش دارند تا بتوانند بازاریابی و جایگاه خود را در این بازار پیداکنند. اما آمازون کاتالوگ فیلم‌ها و مجموعه‌هایش مشخص است و جیب پرپولی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج