۸۱۶۷۱۲
۳ نظر
۵۰۱۸
۳ نظر
۵۰۱۸
پ

هزینه ۴ میلیاردی برای سریال مینو

عوامل سریال «مینو» در یک نشست خبری درباره مسایل مختلف و ویژگی های این سریال سخن گفتند.

خبرگزاری مهر: عوامل سریال «مینو» در یک نشست خبری درباره مسایل مختلف و ویژگی های این سریال سخن گفتند.

هزینه ۴ میلیاردی برای سریال مینو

عوامل سریال «مینو» به کارگردانی امیر پوروزیری امروز یکشنبه ۱۶ دی ماه در نشست خبری این سریال که در سازمان اوج برگزار شد، حضور یافتند و درباره مسایل مختلفی سخن گفتند.

این نشست با حضور امیر پوروزیری کارگردان، مهدی همایون فر تهیه کننده، سلمان فرخنده نویسنده و بازیگر، آرش خلاق دوست مدیر تصویربرداری، عباس غزالی و مهدیه نساج بازیگر همراه شد.

مهدی همایون فر تهیه کننده سریال در ابتدای نشست گفت: دوست داشتم درام عاشقانه‌ای در دوران جنگ بسازیم. جنگ فضای مردانه ای داشته است و بیشترین حضور زنان در این فضا به زمانی برمی گردد که بعثی ها به خرمشهر حمله کردند. در آن دوره مردم با امکانات محدود در مقابل ارتش عراق ایستادند و ما در تاریخ جنگ زنانی را داریم که اسلحه به دست گرفتند و مبارزه کردند و همین موضوع زمینه داستان سریال «مینو» را فراهم کرد.

پوروزیری نیز در ادامه اظهار کرد: طرح اولیه «مینو» بسیار شبیه به مستند بود. ما خواستیم یک داستان عاشقانه از آدم های معمولی داشته باشیم که کمتر به آنها پرداخته شده است. ما قهرمان های بزرگی داریم که اسم شان جایی شنیده نشده است و پرداختن به اینها برای ما جذاب بود.

وی درباره تغییر نام این سریال به «مینو» عنوان کرد: سریال ابتدا «آشوب» نام داشت اما چون سریال دیگری با همین نام وجود داشت نام سریال را به «مینو» تغییر دادیم. ظاهرا انتخاب نام زن ها برای سریال ها در دوره ای ممنوع شده بود ولی خدا را شکر برای ما مشکلی پیش نیامد.

غزالی نیز در سخن کوتاهی بیان کرد: این کار فیلمنامه پرکششی داشت و از معدود سریال هایی بود که از قسمت اول قصه آن شروع می شد و نیازی نبود چند قسمت بگذرد تا با قصه و اتفاقات مواجه شویم.

نساج نیز در ادامه گفت: حضور در این سریال تجربه ای تکرارنشدنی برای من بود چون اولین نقش اصلی من در این سال ها بود.

خلاق دوست مدیر تصویربرداری سریال بیان کرد: زندگی ما متولدان دهه ۵۰ با جنگ گره خورده است.

دربخش دیگری از این نشست پوروزیری درباره پخش تصاویری که در آن موهای پروانه معصومی بیرون بوده است، توضیح داد: تصویر واقعی تر از مردم برای خودشان دلنشین است. گاهی به من می گفتند فلان کار ممنوعیت تلویزیون است اما خودم در این جامعه زندگی می کنم و می دانم چه چیزی خط قرمز است. در واقع ما در این کار نشان دادیم که چه چیزی خط قرمز است و چه چیزی خط فرضی است. مخاطب در این سریال یک زندگی واقعی را دید و فکر می کنم حرمت موی سفید خانم معصومی خیلی بیشتر از آن است که درباره اش حتی فکر کنیم.

وی درباره صحنه های خشن جنگی اظهار کرد: این صحنه ها با لوگو مثبت ۱۴ پخش شد. به هرحال جنگ سختی هایی دارد و نمی توان این صحنه ها را حذف کرد.

این کارگردان درباره ممیزی در نگارش فیلمنامه سریال عنوان کرد: دوستان اوج واقعا محدودیتی برای ما ایجاد نکردند البته بخشی از ممیزی نشدن کار به پافشاری و ایستادگی فیلمساز نیز برمی گردد.

مهدی همایون فر نیز درباره هزینه های سریال اعلام کرد: تولید سریال حدود چهار میلیارد هزینه برده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      سلام
      بنده بنوبه خود معتقدم که حیف از ۴ میلیارد تومانی که برای این سریال هزینه شد
      کاش بجای ساخت سریال های بی محتوای اینچنینی در نظام آموزشی و نوسازی مدارس هزینه میشد

    • علی اکبر

      سلام، سازمان اوج این همه پول و نفوذ رو از کجا میاره و کسی هم جلودارش نیست اون در سریال پایتخت که مجری بی بی سی فارسی رو به عنوان بازیگر استفاده کرد و اینم از این همه هزینه برای یک سریال معمولی،، چرا کیهان و همفکراش هیچ عکس العملی نشون نمیدن اگه کسی دیگه این کارو میکرد الان فریاد وا مصیبتا و وا دینا شون گوش فلک رو کر میکرد....

    • بدون نام

      خاک توسرتون بااین سریال مسخرتون داغ دل مردم جنگ زده روتازه میکنیدحیف این همه پول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج