۸۱۶۷۳۲
۱۴ نظر
۵۰۰۱
۱۴ نظر
۵۰۰۱
پ

طرح عزل ترامپ به کنگره می‌رود

یک سناتور دموکرات کنگره با پیشنهاد طرح عزل ترامپ، اولین روز کاری کنگره را آغاز کرد.

اعتماد آنلاین: یک سناتور دموکرات کنگره با پیشنهاد طرح عزل ترامپ، اولین روز کاری کنگره را آغاز کرد.

براد شرمن، سناتور دموکرات از ایالت کالیفرنیا در اظهارنظری در این رابطه که در توئیترش هم منتشر شد، ضمن تاکید بر اینکه این اقدام در راستای منافع آمریکا بوده و هرگز اهداف حزبی و جناحی را دنبال نمی‌کند، گفت: دلیلی وجود ندارد که این طرح در کنگره مطرح نشود. هر روزی که سپری می‌شود، دونالد ترامپ نشان می‌دهد که رفتنش از کاخ سفید به نفع کشور خواهد بود.

شرمن در این رابطه تاکید کرد: کارشکنی در اجرای عدالت واضح‌ترین و بهترین جرم جنایی است که ترامپ در دوره ریاست‌جمهوری‌اش تا به امروز آن را مرتکب شده است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام وی هیچ ارتباطی با رقابت‌های حزبی نداشته، بلکه اصلی‌ترین هدف دفاع از قانون اساسی است که ترامپ در حال نقض آن است.

شرمن با اشاره به تحقیقات صورت‌گرفته در پرونده‌های ترامپ تاکید کرد: نتایجی که تا کنون از تحقیقات به دست آمده و نیز شهادت‌ها و اطلاعات کسب‌شده به تنهایی برای عزل ترامپ کافی هستند، نیازی وجود ندارد که منتظر بمانیم تا تمامی تحقیقات به اتمام رسیده و لیست بلند و کاملی از اقدامات احتمالی ترامپ را دریافت کنیم، ما دلایل واضح و قانع‌کننده‌ای در رابطه با گناهکار بودن ترامپ در کارشکنی در اجرای عدالت در اختیار داریم، پس وقت آن فرارسیده است تا کمیته قضایی مجلس نمایندگان جلسات استماع خود را در رابطه با عزل او آغاز کند.

این سناتور در عین حال اذعان کرد کنگره فعلی آمریکا رای به عزل رئیس‌جمهور نخواهد داد اما مطرح شدن طرح عزل کنار بقیه عوامل می‌تواند به کارمندان کاخ سفید و نمایندگان جمهوری‌خواه این اجازه را بدهد تا فشارهای خود را برای تعدیل رفتار ترامپ افزایش دهند.

به گفته شرمن، شماری از سناتورهای جمهوریخواه به طور بالفعل در حال هشدار به ترامپ برای مهار زدن به رفتارهایش هستند زیرا از دیدگاه آنها رفتارهایش او را در زوال واقعی وارد خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد همکاران جمهوری‌خواهش بتوانند ترامپ را مجاب به کنترل احساساتش کنند تا از این پس اطلاعات بسیار حساس را در اختیار وزیر خارجه روسیه قررا ندهد اما اگر ترامپ همچنان به این رویکرد رفتاری خود ادامه دهد، تغییر موضع جمهوری‌خواهان به سمت عزل رئیس‌جمهور امر غیرمترقبه‌ای نخواهد بود.

طرح عزل ترامپ به کنگره می‌رود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ديونست همه کشوراروريخته بهم بايدم عزل شه

    • بدون نام

      امیدوارم ترامپ غزل نشه تا شاهد فروپاشی بیشتر امریکا باشیم. هر چقدر بیشتر ترامپ رای امریکا باشه این کشور زودتر نابود میشه. امسال میلادی رکود و تورم در اقتصاد امریکا رو مشاهده کنید.

    • بدون نام

      چرت و پرت و اراجیف،، ترامپ نسبت به رئیس جمهور های قبلی آمریکا از محبوبیت بیشتری بر خوردار است

    • بدون نام

      روسای جمهور دموکرات گرگهایی هستند در پوستین بره ولی روسای جمهور جمهوریخواه ، گرگهای نمایان هستند ، ضربه ای که دموکراتها به کشور با تصویب برجام زدند غیر قابل جبران است.

    • بدون نام

      در امریکا رئیس جمهور می خواهند عزلش کنند اما اینجا به برادر روحانی،برادرجهانگیری،رئیس بانک مرکزی سیف وغیره را جرائت مجازات را ندارند.

    • بدون نام

      عزلش کنید احمق بیشعور را

    • ir.

      خخخخ ماهم باور کردیم

      پاسخ ها

      • محمد حسین

        زهر مار.خب برو از تو نیویورک تایمز بخون

    • ir.

      خخخخ ماهم باور کردیم

    • بدون نام

      کدوم فروپاشی.امریکا یا ایران.؟!!

    • اسد

      کاش این مرتکه ی بیشعور را عزلش کنند تامردم ایران نفس راحتی بکشند

    • بدون نام

      باید بستری بشه البته دست وپاهاش راهم باید بازنجیر بست

    • سیمرغ

      به نظر من ترامپ دو دوره همچنان ریس جمهور خواهد بود چون حالا دیگر بسیاری از شرکت ها و موسسات ثروتمندان از او حمایت می کنند آنها برنامه های خود وقراردا های اقتصادی کلان خود را در راستای سیاست های ترامپ پایه ریزی کردند در نتیجه اگر ترامپ برود بسیاری از آنها یا ورشکسته ویا ضرر های هنگفتی را متحمل می‌شوند.

    • سیمرغ

      به نظر من ترامپ دو دوره همچنان ریس جمهور خواهد بود چون حالا دیگر بسیاری از شرکت ها و موسسات ثروتمندان از او حمایت می کنند آنها برنامه های خود وقراردا های اقتصادی کلان خود را در راستای سیاست های ترامپ پایه ریزی کردند در نتیجه اگر ترامپ برود بسیاری از آنها یا ورشکسته ویا ضرر های هنگفتی را متحمل می‌شوند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج