جاباما
۸۱۶۸۰۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مظلومی: خبر نداشتیم فرهاد به استقلال می‌آید!

مربی اسبق استقلال گفت: مطمئن باشید کی‌روش می‌داند ایران بخت قهرمانی است.

خبرورزشی: پرویز مظلومی هم مانند دیگر اعضای کمیته فنی استقلال از اضافه شدن مجیدی به کادر فنی تیم استقلال بی‌خبر بود. او که دو روز پیش مصاحبه کرده و گفته بود فرهاد مجیدی به کادر فنی تیم اضافه نمی‌شود قطعاً جمعه هفته گذشته از شنیدن این خبر سورپرایز شده است! با این همه روز گذشته با اینکه تأکید داشت نمی‌تواند درباره استقلال حرف بزند از موضوع اضافه شدن فرهاد مطالبی را بیان کرد و با خبرورزشی حرف زد.

* هنوز هم از استقلال حرف نمی‌زنید؟

خیر! باشگاه اعلام کرده مادامی که فصل نقل و انتقالات تمام نشده هیچ یک از اعضای باشگاه نمی‌توانند با رسانه‌ها حرف بزنند. مدیر باشگاه در این زمینه هر خبری باشد یا خودش اعلام می‌کند یا از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام می‌شود.

* از اضافه شدن فرهاد مجیدی به کادر فنی مطلع بودید؟

نه!

* پس کمیته فنی نقشی در این باره نداشته؟

البته ما نقش داشتیم و از مدت‌ها قبل درخواست کرده بودیم یک مربی را به کادر فنی اضافه کنند. البته نام شخص خاصی را نداده بودیم، اما روی این موضوع تأکید داشتیم که مربی ایرانی باشد. به ویژه یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال که بتواند آینده باشگاه را تأمین کند.

* چطور این اتفاق افتاد؟

باشگاه تصمیم گرفته ایشان را به کادر فنی اضافه کند. مجیدی جزو بازیکنان محبوب استقلال بوده که هواداران هم او را دوست دارند. خودش هم علاقه زیادی به یادگیری کار مربیگری دارد و امیدواریم در استقلال بتواند هم به تیم کمک کند و هم به خودش تا فوت و فن مربیگری را یاد بگیرد.

* درباره تیم ملی و حضورش در جام ملت‌ها حرفی نمی‌زنید؟

خب توقعات از تیم ملی بالاست. تیم ملی بازیکنان خیلی خوبی دارد و در این مدت هم عملکرد خوبی داشته ولی نباید این رقابت‌ها را بیش از حد برای تیم حساس کنیم.

* فکر می‌کنید کی‌روش تا چه اندازه می‌تواند برگ برنده تیم ملی ایران باشد؟

طبیعی است کی‌روش مربی بزرگی است. علاوه بر این او ۸ سال است با تیم ملی کار می‌کند و شناخت کاملی از فوتبال ایران و البته سبک مسابقات آسیایی دارد. این ویژگی‌ها می‌تواند به او کمک کند تا نتیجه بهتری بگیرد.

* فکر می‌کنید بتواند با تیم ایران قهرمان جام ملت‌ها شود؟

او ظرف این سال‌ها یک قهرمانی به کشور ایران و مردمش بدهکار است. باید این بار مردم ایران را شاد کند، چون همه ما اعتقاد داریم او بهترین تیم را در اختیار دارد و در بهترین شرایط راهی جام ملت‌ها شده است.

* بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

تیم ملی اردوی خیلی خوبی در خارج از کشور داشت و نسبتاً مسابقات زیادی هم برگزار کرد. در این شرایط اقتصادی خوب بود تیم ملی توانست با تعامل خوب با فدراسیون قطر این اردو را تدارک ببیند. تقریباً همه کار برای این مسابقات شده است.

* انتظار خودتان چیست؟

این به ساق بچه‌ها و اتفاقات درون رقابت‌ها برمی‌گردد. امیدوارم تیم ملی اسیر ضربات پنالتی و اشتباهات داوری نشود و در نهایت بتواند دل این ملت را شاد کند.

* وقتی از کی‌روش سؤال شد از اینکه ایران مدعی اصلی قهرمانی است تیمش را تحت فشار نمی‌بیند جواب داد تیم ایران را مدعی اصلی قهرمانی نمی‌داند! چرا این حرف را زد؟

این به سیاست‌های سرمربی تیم برمی‌گردد. شما ببینید ما روبه‌روی یمن اگر بچه‌های‌مان درون زمین راه بروند هم ۳، ۴ گل از این تیم جلو هستیم ولی کی‌روش بازی اول را به شدت سخت گرفته و این نشان می‌دهد سیاست‌های کی‌روش برای این است که توقعات را بیش از اندازه از تیمش بالا نبرد وگرنه مطمئن باشید او خودش بهتر از هرکس می‌داند ایران یکی از امید‌های اصلی قهرمانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زارررررت به این کمیته فنی کشک و بی اعتبار خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      شفر به پیشکسوتان بی احترامی میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج