جاباما
۸۱۶۸۲۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تاریخ تولید فیلم بتمن اعلام شد

برخلاف تاخیرهای مداوم و وضعیت نامشخص حضور بن افلک در فیلم بتمن، سایت خبری هالیوود ریپوتر اعلام کرده فیلم‌برداری فیلم مستقل دنیای گسترده دی‌سی، بتمن، اوایل نوامبر آغاز می‌گردد.

سینما گیمفا: برخلاف تاخیرهای مداوم و وضعیت نامشخص حضور بن افلک در فیلم بتمن، سایت خبری هالیوود ریپوتر اعلام کرده فیلم‌برداری فیلم مستقل دنیای گسترده دی‌سی، بتمن، اوایل نوامبر آغاز می‌گردد.

تاریخ تولید فیلم بتمن اعلام شد

بویرس کیت، خبرنگار سایت هالیوود ریپورتر نوشته: فیلم‌نامه آماده است هرچند ریوز همچنان مشغول ادیت و کار کردن روی آن است. من شنیدم استودیو قرار است فیلم‌برداری را ماه نوامبر شروع کند.

این فیلم از سال ۲۰۱۵ در حال ساخت است و قرار بود افلک برای آخرین بار نقش شوالیه تاریکی را برای دی‌سی بازی کند و فیلم‌نامه‌های متعددی به قلم افلک و جوف جونز (Geoff Johns) به استودیو داده شد. افلک کارگردانی فیلم را برعهده گرفته بود اما از پروژه کناره‌گیری کرد. مت ریوز (Matt Reeves) کارگردان فیلم Planet of the Apes یک ماه بعد از کناره‌گیری افلک جایگزین او شد تا فیلم‌نامه را مجددا از اول بنویسد.

بعد از گزارشات متعددی که درباره تکمیل فیلم‌نامه صورت گرفت و پیش‌بینی شد تولید فیلم آغاز گردد، گویا فیلم‌نامه ریوز سرانجام به نتیجه رسیده و تولید فیلم نوامبر امسال آغاز می‌گردد. اگرچه گزارشات حاکی از این هستند افلک به پروژه برمی‌گردد و شایعه شده او همچنان بازیگر بتمن/بروس واین است.

داستان ریوز بصورت پروژه متمرکز روی شخصیت بتمن توصیف شده که درباره تجربه بتمن بعنوان بزرگترین کارآگاه دنیا است و باعث شده خیلی‌ها تصور کنند این داستان اصلی نیست و به ستاره جدیدی نیاز دارد و این کار افلک را راحت‌تر می‌کند. این بازیگر ۴۶ ساله که آخرین بار در سال ۲۰۱۷ در فیلم لیگ عدالت ظاهر شد، همچنان بعنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج