جاباما
۸۱۶۹۳۹
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

میرزایی: فاصله مردم با مسئولان با حذف نرده برداشته نمی‌شود

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه یک مسئول به طور دائم در بین مردم باشد ولی دردی از مردم دوا نکند، فایده ای ندارد. مسئولان از میان مردم برخاسته‌اند و باید نقش خود را در چارچوب تعیین شده ایفا کنند.

خبرگزاری ایسنا: جلال میرزایی در گفت‌وگویی با اشاره به ضرورت رفع موانعی که بین مردم و مسئولان فاصله انداخته است، بیان کرد: بودن نرده در بین مردم و مسئولان در نماز جمعه یا برداشتن آنها تغییری در وضعیت مردم ایجاد نمی کند. فاصله مردم با مسئولان با این روش‌ها برداشته نمی‌شود.

مسئولان از میان مردم برخاسته‌اند و برای یک دوره مشخص مسئولیتی گرفته و بر اساس این مسئولیت نقشی دارند که باید در چارچوب تعیین شده این نقش را ایفا کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: مسئولان باید در دوره مسئولیتشان در راستای خدمت به مردم و توسعه کشور گام بردارند. از نظر من امروز ما باید به مسائل اصلی توجه کنیم.

یک مدیر اگر بخواهد وظیفه‌اش را به درستی انجام دهد باید وقت بیشتری صرف کند و بر روی مسائل فکر کند و به طور طبیعی فاصله‌ای در بین مردم و مسئولان ایجاد خواهد شد. اما این فاصله بین یک مدیر و مردم اگر منشا خدمت به مردم شود و مشکلات مردم را حل کند، چیز بدی نیست.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: اینکه یک مسئول به طور دائم در بین مردم باشد ولی دردی از مردم دوا نکند، فایده ای ندارد. امروز ما سرگرم مسائل سطحی شدیم و به کارهای پوپولیستی روی آوردیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بنده به عنوان نماینده مردم شب و روز در جریان مشکلات مردم هستم و مردم به ما برای شغل، وام و سایر مشکلات مراجعه می کنند. امروز مدیران نیز با انبوهی از مشکلات مواجه هستند. بخش عمده ای از مشکلات ما ساختاری است و میزان کمی از مشکلات ما مدیریتی است.

میرزایی افزود: ما مسائل ساختاری را به مسائل مدیریتی نسبت می دهیم و مسائل مدیرتی را به خارج نسبت می دهیم و مسائل حل نشده باقی می ماند. مادامی که ما به جای حل کردن مسائل اصلی آنها را به حوزه عمومی می‌کشانیم و در حوزه عمومی نیز به مسائل نمایشی روی می‌آوریم مشکلی حل نخواهد شد.

میرزایی در ادامه با اشاره به ضرورت بهره گیری از نظرات متخصصان در حل مسائل کشور گفت: ما در کشور اقتصاددان، اساتید دانشگاه و افراد متخصصی داریم که مشکلات کشور را به خوبی می‌فهمند و برنامه‌هایی ارائه کردند؛ ما به جای این نوع بازی‌ها باید از راهکارها و برنامه‌های این افراد استفاده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صادق

      چشمهارابایدشست،جور دیگرنگریست.بایدطرز فکر وعمل تغییرکندتا نزدیکی شکل بگیرد.نرده رابرداری وهنوزهم همان باشی که چیزی عوض نمیشود!!

    • بدون نام

      فاصله با نرده حذف شد؟ فاصله طبقاتی هم حذف شده؟

    • مهدی

      همه‌تون‌فقط‌حرف‌مفت‌زدن‌را‌خوب‌بلد‌هستید

    • بدون نام

      مدیری که حقوق نجومی می گیرد و حاصل مدیریتش نابسامانی است نرده اش حقوق نجومی است او صد ملیون می گیرد متخصص اداره اش یک و پانصد می گیرد آیا این تبعیض ، جامعه ی قابل دوام می سازد؟ بازنشستگانی که حقوق ناچیز و پر تبعیضی می گیرند جوانانی که تخصص خوبی دارند ولی بیکارند آیا جامعه را قابل دوام می کنند هنوز حقوق برخی موسسات را مثل دو ره ی قاجار ، اجاره می دهند و اجاره کننده به پرسنل حقوق می دهد ....حاصل این کارها چیست؟ آشوب و نارضایتی در جامعه.....باید مدیران حاکمیتی کاری بکنند که مردم احساس تبعیض نکنند.....

    • عباس گلدوست

      مشکل اصلی با مسولان تکبر و غرور ایشان بعداز ریس شدن و اختلاف طبقاتی و مال انان با مردم به دلیل حقوق نامتعارف نسبت به مردم و استفاده از رانت دولتی در قوی کردن بنیه اقتصادی خود و اطرافیانشان و به طور کلی کافر شدن انان توسط پست ریاست بعد از ایمان اوردنشان است ، وای از اینهمه غرور و تکبر شدادی و نمرودی این بی ظرفیتها.

    • بدون نام

      شرم اورست اگه راست میگید چرا رییس جمهور یاا وزرا ازاد نمیان داخل مردم بیان برن یکم خودتون مهبوب کنید

    • بدون نام

      مسئولا اگه راست میگن از اون کاخهایی که با پول مردم ساختن بیان بیرون بنز ضد گلوله سوار نشوند و بدون بادیگارد بیان بیرون مثل هویدا خدا بیامرز

    • بدون نام

      حداقل آن نرده ها را بفروشید یک پولی گیرتان میاد

    • علی

      احسنت

    • بدون نام

      همان پشت نرده ای هاهم مردم عادی نیستند، مسئولان درجه دووسه واُورگانها ونهادهای نظام هستند بعدازمرحوم آیت الله طالقانی نمازجمعه ازحالت مردمی بیرون آمد وتبدیل شد به سازمانی ودولتی..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج