۸۱۷۰۴۱
۱ نظر
۵۰۲۴
۱ نظر
۵۰۲۴
پ

پایان فیلمبرداری «آنجا، همان ساعت» در تهران

فیلمبرداری فیلم سینمایی «آنجا، همان ساعت» به کارگردانی سیروس الوند روز گذشته در تهران به پایان رسید.

بانی فیلم: فیلمبرداری فیلم سینمایی «آنجا، همان ساعت» ساخته جدید سیروس الوند روز گذشته به پایان رسید و در حال حاضر فیلم مراحل فنی خود را پشت سر می گذارد.

پایان فیلمبرداری «آنجا، همان ساعت» در تهران

مستانه مهاجر همزمان با فیلمبرداری تدوین این فیلم را آغاز کرده و بزودی آن را به پایان می رساند. صداگذاری و میکس فیلم توسط بهمن حیدری انجام می شود و ساخت موسیقی نیز برعهده ستار اورکی قرار دارد.

سیروس الوند در گفت وگویی کوتاه با بانی فیلم درباره آخرین وضعیت فیلم جدیدش و اینکه آیا این فیلم برای حضور در جشنواره فجر آماده خواهد شد، اظهار داشت: فیلمبرداری براساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده به پایان رسید. در حال حاضر نیز مراحل فنی فیلم در حال انجام است تا فیلم مشکلی بابت حضور در جشنواره فجر نداشته باشد.

روز گذشته از سوی ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر، «آنجا، همان ساعت» به عنوان یکی از سه فیلم ذخیره نام برده شد و در صورتی که مراحل فنی آثار اعلام شده در بخش سودای سیمرغ به طول بیانجامد، فیلم های ذخیره جایگزین این فیلم ها خواهند شد.

پرویز پرستویی، ماهور الوند، شهرام حقیقت دوست، امیرحسین فتحی، شاهرخ فروتنیان، سعید پیردوست و (با معرفی) یوسف فروتن بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند. سعید قره خانلو، داریوش آهنچیان، هدیه بازوند، فاطمه خانوردی، سورنا کامران زاده، ابراهیم مهجور، مهرداد محمدی، احسان کاردان، مرتضی جمالو، پویان پایزند، شهین کاظمی، کیوان خسرو، سعید گودرزی، حسین حاجی زاده، کیانا اوسیوند، عبدا… اوسیوند، و… دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشته اند.

در خلاصه داستان «آنجا، همان ساعت» آمده است: رعنا (معلم مقطع ابتدایی) و امیر (کارگر کارگاه بلورسازی) زندگی عاشقانه خود را در محله ای قدیمی و در حاشیه شهر آغاز کرده‌اند. غافل از آنکه شیطنتی جنون آمیز خوشبختی ساده آنها را نشانه رفته است… .

آخرین ساخته سینمایی الوند به فیلم «این سیب هم برای تو» برمی گردد که در سال ۹۳ با بازی رعنا آزادی ور، چنگیز جلیلوند، پژمان بازغی، پریناز ایزدیار و امیرعلی دانایی به نمایش عمومی درآمد.

الوند قرار بود «آنجا، همان ساعت» را دو سال پیش مقابل دوربین ببرد که شرایط مالی آن فراهم نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگر پرستوئی هنوزم فیلم بازی میکنه؟ فکر کردم دیگه بازنشسته شده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج