جاباما
۸۱۷۰۴۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

لوکاکو: شرایط یونایتد بعد از مورینیو عالی است

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی منچستر یونایتد، با اعلام اینکه این تیم بعد از اخراج مورینیو در مسیر احیا قرار گرفته، گفت اوله گنار سولسشر می‌داند من چه نوع مهاجمی هستم و این کمک مهمی است.

ورزش سه: روملو لوکاکو در حالی از دوران پسا مورینیو در منچستریونایتد دفاع می‌کند که بهبود شرایط او در این دوران به وضوح قابل مشاهده است. لوکاکو در سه بازی اخیر خود با پیراهن یونایتد سه گل به ثمر رسانده، اما پیش از آن، در دوران سرمربی‌گری مورینیو، ظرف سه ماه تنها موفق به زدن سه گل شده بود. لوکاکو احیای منچستریونایتد و احیای خودش در نقش گلزن را مدیون شیوه‌های مربی‌گری اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت شیاطین سرخ می‌داند.

لوکاکو در گفتگو با تلویزیون منچستر یونایتد در این باره گفت:" سولسشر در تمرین‌ها با ما مهاجمین از نزدیک کار می‌کند و درباره نحوه به توپ ضربه زدن در آخرین لحظات و تمام کردن کار در فرصت‌های دشوار به ما کمک می‌کند. او خودش یک مهاجم زهردار بوده و به تمام معنا، شایستگی این کار را دارد".

لوکاکو در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" سولسشر برای ما توضیح می‌دهد که چطور از توپ فاصله بگیریم و این برای یک مهاجم تکنیک مهمی است. سبک بازی‌ای که او از ما می‌خواهد واقعا به نفع من است. چون باعث می‌شد در موقعیتی قرار بگیرم که همیشه دلم می‌خواسته. سولسشر می‌داند من چه نوع مهاجمی هستم و با ما برای بهبود نقاط قوت‌مان کار می‌کند".

لوکاکو و هم‌تیمی‌هایش در حال حاضر برای پشت سر گذاشتن یک اردوی تمرینی کوتاه در شهر دوبی به سر می‌برند. لوکاکو این اردو را برای تیم مفید و مناسب دانست و در ادامه صحبتهای خود گفت:" اردوی دوبی برای تیم ما اتفاق خوبی است چون ما در حال حاضر عملکرد فوتبالی خیلی خوبی داریم و این اردو به ما کمک می‌کند به تیمی متحدتر و یکدست‌تر تبدیل شویم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      خیلی نامردی مرینیو پشت گل نزدن های تو وایساد نامرد نکبت اون موقع که سیبل رسانه ها شده بودی که گل نمیزنی 80 میلیون رو بابت چی باشگاه منچستر رو حرف مورینیو برا خرید تو.دادن همین مرینیو از تو دفاع کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج