جاباما
۸۱۷۰۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کاظمی: طرح موضوع فتنه ٩٨، فتنه‌انگاری است

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان همیشه در حال توطئه هستند، در عین حال طرح موضوع «فتنه ٩٨» را فتنه انگاری دانست و گفت که چیز خاصی وجود ندارد که حکایت از فتنه داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان همیشه در حال توطئه هستند، در عین حال طرح موضوع «فتنه ٩٨» را فتنه انگاری دانست و گفت که چیز خاصی وجود ندارد که حکایت از فتنه داشته باشد.

محمد کاظمی اظهار کرد: باید از کسانی که بحث فتنه ٩٨ را مطرح کردند این سوال را پرسید که دلیل طرح این موضوع چه بوده است. به نظر می‌رسد این یک فتنه انگاری است؛ زیرا مردم و مسئولین تغییر نکرده‌اند و برنامه‌ای هم در مسیر اقدامات جریانات مختلف سیاسی کشور وجود ندارد.

وی با اشاره به حساسیت سال آینده به خاطر برگزاری انتخابات مجلس، افزود: چه بسا از حالا اقداماتی برای صلاحیت‌ها و نظارت استصوابی مطرح باشد. به هر حال ما چیز خاصی نمی‌بینیم که حکایت از فتنه داشته باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس ادامه داد: البته ما دشمنانی داریم که همیشه باید از انقلاب، نظام و آرمان هایمان در برابر آنها مراقبت کنیم و شکی نیست که دشمنان ما همیشه در حال توطئه هستند؛ ولی این که ما خودمان به دنبال چیزی باشیم که معلوم نیست منشاء و مبداء آن کجاست و چه خصوصیاتی دارد، اصلا طرحش به صلاح نیست.

کاظمی یادآور شد: معمولا گروه‌ها و جریانات فکری سیاسی در سال انتخابات اقداماتی علیه هم می کنند تا در انتخابات پیروز شوند، ممکن است منشأ طرح این قضیه هم چنین مسائلی باشد. لااقل جریان فکری اصلاح طلب به دنبال هیچ فتنه‌ای نیست و می‌خواهد مثل همیشه در انتخابات شرکت کند، در فضای سیاسی کشور فعال باشد، از دولت انتقاد کند و کارها را به پیش ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج